oinas-n + vesimies-m =

muotti

vesimies-mies on nyt sekottanu mun pään täysin.
ollaan tunnettu monta vuotta, meidän välillä on aina ollut sähköä. olen välissä ollut ihastunut muihinkin, mutta aina musta on tuntunut että me kuulutaan yhteen. ollaan käyty samoja kouluja, ja vasta vähän aikaa sitten uskalsin kysyä haluaisko vesimies ehkä mahdollisesti joskus nähdä. yritin kysyä kysymyksen kevyesti ja epämääräisesti, että herralla olisi vapaus päättää halusiko vai ei. no, veska totesi vain, että mennään kahville.

oltiin sit kahvilla, meillä oli ihania syvällisiä keskusteluja ja tosi hauskaa niinkuin aina. tuntuu että huomaan aina puhuvani hänen kanssaan sisimmästäni, asioista jotka tiedän mutta jotka tajuan vasta sanoessani ne ääneen, ja veska ymmärtää.

olin lähdössä kahvitteluista seuraavana päivänä viikoksi pois kaupungista, ja mainitsin lomastani ohimennen, veska kysyi tunnin aikana 3 kertaa, milloin tulen takaisin. treffit olivat ehkä erikoisimmat ikinä, puhuimme kaikesta ja yhtäkkiä hän kysyy, onko minulla ollut jotain kesäkundeja. (emme olleet nähneet muutamaan kuukauteen) olin häkeltynyt, mutta koska olen todella suora, vastasin että on. hän ei luultavasti uskonut minun vastaavan. kysyin häneltä, haluaako hän kuulla yksityiskohtia ja hymyilin. hän meni lukkoon, kohautti olkiaan.treffit onnistuivat mielestäni hyvin, veska sanoi että oli hauskaa. sovittiin soittelevamme. olin ihan fiiliksissä.

mitään soittoa ei kuitenkaan ole kuulunut.

missä vika?

viikko sitten törmäsin häneen sattumalta. hän oli ihana, katsoi huuliani kuten aina kun jutskaamme. taas muistin millainen yhteys meidän välillä on. hän tuntui rennommalta kuin kahveilla. tekstailin veskan kanssa vähän aikaa sitten, kyselin kuulumisia. hän kertoi koordinaattinsa, kysyi missä olen ja toivotti lopulta hyvää yötä. olin taivaissa. olen vieläkin.

anteeks kauhee tilitys, ja kiitos jos joku jaksoi lukea näin pitkälle.

ovatko vesimiehen yllättävät kommentit jotain testausta?
haluaako hän minusta ensin ystävän?
haluaako hän edes nähdä minua enää?
pitäiskö minun ottaa häneen yhteyttä, haluaisin nähdä häntä vaikka ihan ystävänä?

ehkä joku osais jeesata?

7

1088

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kilppari93

      et kertonut ikääsi, mutta olet minua vanhempi. olen itse oinas(n) ja olen "tuntenut" 5 vuotta vesimiehen(m) nyt olemme olleet kaveriporukassa ja nähty melkipä päivittäin, jos ei vapaa-aikana niin koulussa.. välillä on jotain riitaa ja toissapäivänä kysyin, haluaako hän enää olla ystäväni.. hän hieman arasteli, koska siinä oli kaverini, mutta vastasi lopulta kyllä. olen ollut hänen kanssaan kahdestaankin ja silloin tuntuu, että hän haluaisi sanoa jotain muutakin, kuin tuikitavallisia juttuja.. olemme vannoneet, että olemme ystäviä, ja hän oli tosissaan, niinkuin minäkin. hänkin on luvannut soitella, jos haluaisi nähdä, mutta ei koskaan ole toteuttanut, koska on aina naapurinsa kanssa. asumme aika lähekkäin: n. 250m. mutta metsää välissä (menee polku)ehkäpä se on niiden luonne.. tai sitten he ovat hieman hämillään. kannattaa ehottaa ensin kaveruutta, myöhemmin ystävyyttä, on toiminut!! ja ehkäpä sitten enemmän.. kyllä haluaa, mutta eivät kaikki välttämättä uskalla näytää tunteitaan toista kohtaan, heidän pitää olla varmoja, että toisellakin on jotain tunteita heitä kohtaan..? mitä mieltä olet?? soita hänelle ja pyydä että tapaisitte jossain rauhallisessa paikassa, jossa ei ole hänen tuttujaan.. jos hän epäröi, kerro, että sinä haluaisit nähdä ja jutella.. sitten kun tapaatte, tarkastele tilanteen kehittymistä ja jossain sopivassa tilanteessa kysy, haluaisiko hän nähdä sinua vielä ja olla ystäväsi..
      kerro mitä mieltä olet minun jutustani ja kerro, auttoiko tämä mitenkään.. tsemppiä..

      • muotti

        huh, kuulostaa pelottavan tutulta :)


    • Vesimissi

      heh heh :) siinäpä sulle pala purtavaksi...
      Olen vesimiesnainen ja seurustelen oinasmiehen kanssa.
      Kyllä, vesimies testaa sinua yllättävillä kysymyksillä, vastaa siis rehellisesti sillä vesimies ei pidä valehtelusta ja kieroilusta. Veskarit on luonteeltaan uteliaita, joten hän varmaan mielellään utelee sinulta kaikennäköistä ja keskustelee syvällisiä.
      Kysy suoraan että haluaako hän sinusta pelkän ystävän, vesimiehet arvostavat suoruutta.
      Luultavasti haluaa nähdä jos on ihastunut, mutta monesti vesimiehet ovat ujoja, varsinkin ihastuneena. Tee rohkeasti aloite, vesimies saattaa olla hankala nakki ujoutensa tähden mutta kyllä se siitä muuttuu kunhan alkuun pääsette ja hän oppii luottamaan tunteisiisi (myös omiinsa) ja uskaltaa heittäytyä suhteeseen kanssasi.
      Joskus vesimiehet saattavat heittäytyä suhteisiin pelkän hauskuuden vuoksi, siksikin kannattaa tyytyä siihen oinasmaiseen suoraan toimintaan, sillä muuten saatat tuhlata vain aikaasi. Tosin, veskari yleensä kertoo jos ei halua mitään vakavaa...ja tuohon vielä; ei kannata teeskennellä ystävää jos haluat jotain muuta, sillä siitä veskari ei pidä, sillä hän arvostaa ystävyyttä todella paljon.

      toivottavasti tästä oli nyt ees jotain apua...

      • Vesimissi

        Ai niin piti vielä lisätä... kantsii harkita, että haluatko seurustella veskarin kanssa. Veskari on nimittäin myös temperamenttinen, tosin ei ihan yllä oinaan tasolle, mutta helpolla et tule pääsemään eikä veskari alistu toisen päätösvallan alle. Haasteita sinulle on tiedossa kun veskarin otat :)... mutta toisaalta se on ainakin meillä pitänyt tämän homman hauskana. Tulisen räjähdyksen jälkeen nauretaan kippurassa...Niin ja muista hillitä joskus sitä kiukutteluasi, sillä veskarit on herkkiä ja ihan kaikkee ei kannata sanoa ääneen ;)... joko saat hänet itkemään tai hän pistää samalla mitalla takaisin :D...


      • muotti
        Vesimissi kirjoitti:

        Ai niin piti vielä lisätä... kantsii harkita, että haluatko seurustella veskarin kanssa. Veskari on nimittäin myös temperamenttinen, tosin ei ihan yllä oinaan tasolle, mutta helpolla et tule pääsemään eikä veskari alistu toisen päätösvallan alle. Haasteita sinulle on tiedossa kun veskarin otat :)... mutta toisaalta se on ainakin meillä pitänyt tämän homman hauskana. Tulisen räjähdyksen jälkeen nauretaan kippurassa...Niin ja muista hillitä joskus sitä kiukutteluasi, sillä veskarit on herkkiä ja ihan kaikkee ei kannata sanoa ääneen ;)... joko saat hänet itkemään tai hän pistää samalla mitalla takaisin :D...

        veskarin hankaluus on tullut todellakin ilmi, hyvä tietää että yllättävät kysymykset eivät ole negatiivinen asia. haasteita en pelkää, koska tahdoton tai liian pehmo mies ei minulle sovi. :)
        minäkin uskon, että haasteet pitävät suhteen kasassa ja elossa.
        kiitos neuvoista!


    • pastels

      Huh... Tulipas tuosta ihan oma viikonloppu mieleen... Kävin nimittäin yhden vesimiehen kanssa kahvilla ja hämmennyin monta kertaa keskustelun aikana hänen kommenteistaan.
      Oli omituinen tunne hämmentyä kesken keskustelun, koska oinaana kuitenkin olen suhteellisen sanavalmis ihminen ja pystyn reagoimaan suhteellisen nopeasti kaikkeen, mutta viikonloppuna huomasin, että on olemassa joku, joka saa minut sanattomaksi. Hämmästyttävää...

    • veskarinainen

      Itse olen vesimiesnainen, ja voin vastata kysymyksiisi parhaani mukaan. Onhan vesimiehillä kuitenkin aika samanlainen ajatusmaailma. Mutta kaikki ei välttämättä ajattele ihan samoin, ja persoonia on erilaisia ja ihmisetkin ovat tottakai erilaisia.

      Kyllä, vesimiehen yllättävät kommentit ovat testausta. Heti alussa veskari päättää testata ja katsoa mihin sinusta on. jos onnistut testauksessa hän pistää sinut korvan taakse ja katsoo mitä tuleman tulee.

      Ei välttämättä. Tutustut silti vesimieheen kaikkein parhaiten ystävyyden kautta. Silloin hän osaa olla oma itsensä ilman mitään estoitta. Parisuhteessa hän on aina se pidättyväisempi ja epävarmempi itsestään.

      Ota yhteyttä häneen ja ota selvää, mutta ¨älä ole liian tunkeileva. Muuten häntä alkaa ahdistaa. Älä tyrkytä itseäsi vaan ole vihjaileva. Silloin hän kiinnostuu parhaiten. Alussa on oltava vähän välinpitämätön mutta silti välittävä. Kun vesimiehestä tuntuu että olet hänelle ns "tehtävä" sinussa on haastetta, hän kiinnostuu. Muttei kuitenkaan liian vaikea.

      Älä päätä millä linjalla näät häntä etukäteen, katso ja näe vain rennosti.

      Minulla ja oinasmiehelläni on 3kk juttu takana, ja ihanaa on ollut. Oinas ymmärtää tarpeitani ja välittää aidosti minusta. Sen huomaa. Itse olen veskari naisena hyvin seksuaalisesti suuntautunut ja nautin seksistä paljon. Pidän oinasta hyvin tylsänä, jos pilke silmäkulmasta puuttuu tai syvällisiä ja yhdistäviä asioita ei löydy. Nautin kun oinas saa oloni tuntumaan haluttavalta. Minusta on myös ihana vain olla, itse olen joskus hyvin hiljaista sorttia ja oinasmies pitää keskustelua yllä. Mutta hän innostuu aina lapsenmielisestä luonteestani ja hassuttelustani.

      Muista ottaa huomioon, että vesimiestä ahdistaa hyvin helposti ja hän tarvitsee omaakin aikaa. Liika näkeminen ja tekstiviesteillä pommittaminen voi käydä hermoille, mutta saa olon tuntumaan että toinen välittää. Jos olet oinas, soittele useammin kysyäksesi vain kuulumisia tai sanoaksesi jotain ihanaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1285
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      821
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      661
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      355
      650
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe