Neitsyt M

Love <3

Neitsyt mies on aivan ihana!! En ymmärrä miks täällä sitä morkataan!?

16

2224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • usko pois!

      Jos miehesi on oikein jalostunut neitsyt, osaa hän pelata ja sumuttaa sinua, ehkä tiedostamattaankin. Sinulta voi ottaa hyvinkin muutaman vuoden tajuta, missä mennään. Silloin olet jo syvällä.

      Muista silloin sinua on varoitettu!

      Kätke sydämeesi:
      Neitsyiden uhrien tuki ry - et ole yksin.

      • Avaudu niin helpottaa !

        Oletko mies vai nainen ? Nainen kuvittelisin tuosta katkeruudestasi päätellen ja siitä että täällä valitat etkä sille kohteelle suoraan. Morkkaat neitsyitä eri nimimerkeillä, säälittävää.
        Mahtoi olla kova pala sinulle ! Missä itsetuntosi ?
        Miksi tunnet olevasi uhri ? Uhriksi pääsee jos siihen suostuu, ryhtyy.
        Kerro enemmän.


      • hyvää...

        ...nimittäin tuo loppu: "Katke sydämeesi...jne." - hymyilytti, kirjoittajalla on huumorintajua.

        Terv. yksi n. monista


      • Love<3

        tyhmä vai mikä mättää kun en ole vielä 25:een
        vuoteen kokenut sellaista mistä täällä puhutaan neitsyestä.Kyllä mieheni on todellinen neitsyt mutta ehkä hänellä onkin se oikea nainen jonka kanssa elämä synkkaa. Edelleen rakkautta riittää ja vain paranee vuosivuodelta.=)

        Onnellinen!


      • pohtinut
        Love<3 kirjoitti:

        tyhmä vai mikä mättää kun en ole vielä 25:een
        vuoteen kokenut sellaista mistä täällä puhutaan neitsyestä.Kyllä mieheni on todellinen neitsyt mutta ehkä hänellä onkin se oikea nainen jonka kanssa elämä synkkaa. Edelleen rakkautta riittää ja vain paranee vuosivuodelta.=)

        Onnellinen!

        ..samaa; miksi neitsyitä aina haukutaan? Tunnen kaksi neitsyttä oikein hyvin, toinen mies, toinen nainen ja molemmat lämminsydämisiä ihmisiä ja uskollisia ystäviä. Itse olen kalat ja joskus huomaan olevani herkkätunteisempi kuin he, mutta mitä siitä? Jos olen herkempi, ei se heidän murheensa ole. Neitsyt on ihana merkki, lähellä sydäntäni.


    • alussa,,,

      mutta lopussa??????????????????????????????????????????!!!!
      !!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Love<3

        mun neitsyt on vasta alussa vaikka 25 vuotta on sujunut hyvin!? Koskahan se loppu tulee??


      • kauniina
        Love<3 kirjoitti:

        mun neitsyt on vasta alussa vaikka 25 vuotta on sujunut hyvin!? Koskahan se loppu tulee??

        vuorokautena.


      • Love<3
        kauniina kirjoitti:

        vuorokautena.

        kiva tietää, mutta onneksi olen jalat maassa tyyppiä etten varmasti saa mitään neitsyt trauma kammoa jos niin käy.
        Sulle toivon tsemppiä ja jaksamista!!


    • niin yksinäinen..

      Neitsyt pettää ja jättää sinut.

      En nyt välttämättä tarkoita mitään seksuaalista - vaikka siinäkin neitsytet lulevat olevansa ylitse muiden, ja luulevat voivansa pitää yllä haaremia.

      Lopullinen totuus kuitenkin on, että neitsyt jää vielä sinuakin yksinäisemmäksi. Neitsyt menettää lopulta kaikki ystävät läheiset - jos niitä koskaan edes oikeasti on ollut.

    • Codetsu

      onnittelen !!
      rohkeudesta astua neitsyen suojamuurin toiselle puolele
      kaikilla ei sitä rohkeutta löydy
      eikä halua...

    • Arjuska

      Olen kanssasi samaa mieltä...Neitsytmies on tosiaan ihana....:)

    • Oikeus elää!

      Ihmiset herätkää!

    • I Love

      Neitsytmies on sympaattinen, kaikki huomioon ottava.
      Täynnä csarmia, karismaattinen, luotettava ja vaikka mitä.
      Sopivasti intohimoinen, seurallinen ja hyvä keskustelija.

      Tietenkin vain ne yksilöt jotka ovat kaikkea edellä mainittua.

    • vain neitsytmies

      voi seurustella 3 vuotta eikä kertaakaan harrasta seksiä.

    • sivusta---

      Kyllä se vaan on neitsytmies, joka tulee auttamaan kun kukaan muu ei tule.
      Todella auttavainen, huomaavainen, osaa keskustella, loistavaa seuraa, on se niin ihana.
      Ap:n kanssa aivan samaa mieltä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      333
      3125
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      110
      2315
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      88
      1696
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      200
      1642
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      70
      1424
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      57
      1313
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      13
      1116
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      22
      1107
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      3
      1073
    10. Vapunviettoon

      Ohjeita palstanaisille: piIIua ei jaella.
      Sinkut
      162
      964
    Aihe