Heh, BibBrotherin mainoskatkolla tuli tänään (21.9) H&M:n mainos jossa oli jousisovitus Just can´t get enoughista. Aikaisemmin täällä palstalla lueskelin että samaisen lafkan firman mainoksessa sama klassikkobiisi soi myös aiemmien hieman erilaisena, mun mielestä tämä jousisovitus teki enemmän oikeutusta alkuperäiselle.
H&M -mainos Just can't get enough
11
4234
Vastaukset
- Jukka
Höpö. Alkuperäinen kuullosti paljon paremmalta, akustiset jouset ja liian hento naisääni eivät minusta tee oikeutta alkuperäiselle kappaleelle.
- Limppu70
Se hento naisääni oli mielestäni siinä edellisessä mainoksessa joka kuulosti todella kököltä. Tämä jousisovitus oli mielestäni instrumental ilman minkäänlaista humanvoicea, voin olla väärässä mutta en ole nähnyt mainosta toistaiseksi kuin sen yhden kerran. Tarttee tarkistaa kun uudestaan tulee.
- Nimetön DM-fani
Limppu70 kirjoitti:
Se hento naisääni oli mielestäni siinä edellisessä mainoksessa joka kuulosti todella kököltä. Tämä jousisovitus oli mielestäni instrumental ilman minkäänlaista humanvoicea, voin olla väärässä mutta en ole nähnyt mainosta toistaiseksi kuin sen yhden kerran. Tarttee tarkistaa kun uudestaan tulee.
Ihan oikein kuulit, tai sitten se naisääni on tällä kertaa niin hento, ettei sitä kuule ollenkaan. Onhan se uusi versio parempi kuin ne edelliset mainokset, mutta alkuperäisen DM-version rinnalla ei ole kyllä mitään. Se mainos muuten oli YouTubeenkin laitettu.
- Annika78
Oottekos huomanneet, että Subtv:n (muistaakseni) uuden Supernatural-sarjan mainoksissa Pain soi taustalla. Mahtaakohan olla sarjan tunnusmusiikki? Muistaakseni sarja alkaa tänään ma klo 21.
- Nimetön DM-fani
Joskus kauan kauan (tai ei niin kauan) sitten jonkun Subin ohjelman mainoksessa soi Nothing's Impossible, olisko ollut Big Brotherin, en tiedä liittyykö sitten mitenkään ko. sarjaan kun ei ole tullut koskaan katsottua. Niissä näkemissäni Supernaturalin mainoksissa on soinut joku ihan tuntematon musiikki, mutta kai niitä mainoksia on sitten useampi. Tavallaan ihan hauskaa jos olisikin tunnarina.
- Nimetön DM-fani
Tuli äsken tuo mainos josta puhuit muuten.
- (sisterofnight)
Muistan minäkin Nothing's Impossiblen soineen ekan BB:n jossain yhteydessä.
Pain kuulostaa hyvältä Supernaturalin taustalla. - Annika78
Nimetön DM-fani kirjoitti:
Joskus kauan kauan (tai ei niin kauan) sitten jonkun Subin ohjelman mainoksessa soi Nothing's Impossible, olisko ollut Big Brotherin, en tiedä liittyykö sitten mitenkään ko. sarjaan kun ei ole tullut koskaan katsottua. Niissä näkemissäni Supernaturalin mainoksissa on soinut joku ihan tuntematon musiikki, mutta kai niitä mainoksia on sitten useampi. Tavallaan ihan hauskaa jos olisikin tunnarina.
Okei, Subtv:llä siis tykätään DM:stä. :)
- Nimetön DM-fani
Annika78 kirjoitti:
Okei, Subtv:llä siis tykätään DM:stä. :)
Siltä vaikuttaa. Mikäköhän on seuraava Subin biisivalinta?
- EL PHANTASMO
(sisterofnight) kirjoitti:
Muistan minäkin Nothing's Impossiblen soineen ekan BB:n jossain yhteydessä.
Pain kuulostaa hyvältä Supernaturalin taustalla.Se H&m mainoksen jousisovitus on niiden kotivulla kuultavissa. Ja kuullostaa ihan kivalta minun mielestäni.
- -----
EL PHANTASMO kirjoitti:
Se H&m mainoksen jousisovitus on niiden kotivulla kuultavissa. Ja kuullostaa ihan kivalta minun mielestäni.
Voisitko antaa suoran linkin tai ohjeet mistä sen saisi kun en sitä löytänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882