mitä odotuksia tulevasta materiaalista. kuulemma aika pitkä teos tulossa.
avaruusooppera
4
951
Vastaukset
- Maji79
En ole oikeastaan koskaan odottanut mitään muuta kuin levyn ilmestymistä. Sitten olen kuunnellut ja nauttinut. Yleensä ensin en ole pitänyt yhdestäkään levystä, viikkojen kuuntelun jälkeen sitä sitten sisäistää ja rakastuu.
Tosin poikkeuksena oli kyllä Aura ja Pedot- ne olivat välittömästi rakakkaita. - Hippimönkkis
Minä olen pitkän aikaa huomannut CMX:n tuotannossa tietyn kaavan, jossa hyvät ja heikot levyt vuorottelevat.
Aura-Rautakantele-Discopolis -kolmikko oli aika tasavahva, tosin keskimmäisen levyn biiseistä puolet on aika hirveää kuraa. Mutta sen jälkeen tahti alkoi: Vainajala (keskitasoinen), Dinosaurus (klassikko!), Isohaara (keskitasoinen), Aion (vieläkin klassikompi!), Pedot (harvinaisen tylsä).
Vainajalan ja Isohaaran biisit toki toimivat levyllä ja jopa erillisinä, levyiltä irroitettuina. Kokonaisuutena nämä levyt eivät kuitenkaan ole ihmeellisiä CMX-asteikolla. Ja Pedot oli sitten aikamoinen pohjanoteeraus.
Tuleva levy olisi siis tällä logiikalla CMX:n kolmen parhaan joukossa. Saa nähdä.- ceeämäks
Noh..luulisin itse että uudesta levystä tulee mahtava sensaatio,yksikään ei ole vielä ollut pettymys,luotan herroihin sen verran että on taas hienoa materiaalia tulossa:)
ehkä hieman saman tyylistä kuin pedot mutta erikoisella vivahteella..on rauhallista ja raskaamman oloista:)
ja minun käsitykseni mukaan yrjänän avaruusmusiikki yhden mittaisella kappaleella on että on ehkä ns.``yksi`` kappale
huomio(väliotsikoin) eli kappaleiden nimin..niinhän hän sanoi tehneenä jonkun runokirjoistakin (yhdellä koko pitkällä tarinalla johon on vain laitettu väliotsikot :)
juu kyllä veikkaan että hieno levy tulee muuta ei voi sanoa..
- ceeämäks
levy ilmestynee muuten syksyllä:) pitkä aika odotellessa... kuinka tuskaisaa..:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291869Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1621844Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3631639- 1501237
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151199Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 121071
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt51019- 2851005
- 82991