Ihania asioita

lempi

joita haluaisit tehdä ihastuksesi kanssa tänä viikon vaihteena? :)

40

2192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muikea hymy

olkoonkin, että ihatukseni on enää pelkkä fiktio, jonka olemassaolon olen tunnustanut.

jos voisin viettää viikonlopun sen yhden kanssa, hmmm....

suudelmia, hyväilyitä, ajatuksia, puhetta, paljon paljon naurua. levyhylly täynnä aarteita, yhdessä voitais kuunnella ja nauttia. hyvää ravintoa, sekä ruumiille että sielulle ;)... kaikkea sitä tekisin mistä kauan haaveilin. valvottuja tunteja yön sylissä, yhdessä... aamukahvi vuoteeseen, lojumista lähekkäin. oi, vaikka mitä keksisin.

• mukavalle

yhdessäololle.
        Mietin mitä minä hänen kanssaan tekisin. Varmaan siihen liittyisi hyvin paljon tuota samaa. Musiikin kuuntelua , keskustelua, hellimistä ja vain olemisen ihanuutta, että tuossa se nyt on vain ja ihan mua varten;) Ja uskon todella, että viihtyisimme hyvin keskenämme.

• muikea hymy
        mukavalle kirjoitti:

yhdessäololle.
        Mietin mitä minä hänen kanssaan tekisin. Varmaan siihen liittyisi hyvin paljon tuota samaa. Musiikin kuuntelua , keskustelua, hellimistä ja vain olemisen ihanuutta, että tuossa se nyt on vain ja ihan mua varten;) Ja uskon todella, että viihtyisimme hyvin keskenämme.

että juuri hänen kanssaan viihtyisin. hyvinkin.

olisin. viihtynyt.

• mahtavalta!

Kauhea ikävä tuli vaan suloista hiirulaistani. Vai onkohan se sittenkin hiirihaukka? Millähän sellaisen tänne houkuttelisi? Ei ne taida juustosta tykätä...

• se....

olisi toteutunut,jos olisit halunnut....

• muikea hymy
        se.... kirjoitti:

olisi toteutunut,jos olisit halunnut....

ei olisi ei. tiedän varmasti.

• varmasti
        muikea hymy kirjoitti:

ei olisi ei. tiedän varmasti.

olisi,vielä enemmänkin...

• muikea hymy
        varmasti kirjoitti:

olisi,vielä enemmänkin...

viittaa siihen että sinä et ole oikea henkilö. koska jos olisit, tietäisit hyvinkin miksi se kaikki jäi kokematta.

• olen
        muikea hymy kirjoitti:

viittaa siihen että sinä et ole oikea henkilö. koska jos olisit, tietäisit hyvinkin miksi se kaikki jäi kokematta.

se,jonka lemppasit

• muikea hymy
        olen kirjoitti:

se,jonka lemppasit

minut lempattiin.

• meille..
        muikea hymy kirjoitti:

muillekin miksei teistä ihastuksesi kanssa tullut mitään? Me halutaan tietää? Me tahdotaan tosi tv:tä!

• muikea hymy
        meille.. kirjoitti:

muillekin miksei teistä ihastuksesi kanssa tullut mitään? Me halutaan tietää? Me tahdotaan tosi tv:tä!

ehkä se kertoisi teille miksi...

• Tavis..
        muikea hymy kirjoitti:

???

• muikea hymy
        Tavis.. kirjoitti:

???

*menee pois*

• tajuta, et miten
        muikea hymy kirjoitti:

kaikki meni lyttyyn. Olitkos hänen kanssaan jo real life, vai vain in your wild dreams?

• Tavis..
        muikea hymy kirjoitti:

*menee pois*

MEE.... tai viet multa kaiken..

• höpsöttele
        muikea hymy kirjoitti:

minut lempattiin.

aikuinen mies,etkö muista, hommasin jo kaikkee kivaa,tääkin on kyllä kivaa sun kans,tääkin...

• muikea hymy
        höpsöttele kirjoitti:

aikuinen mies,etkö muista, hommasin jo kaikkee kivaa,tääkin on kyllä kivaa sun kans,tääkin...

ihan nainen olen kyllä.

ja nyt adios!

• .......
        muikea hymy kirjoitti:

ihan nainen olen kyllä.

ja nyt adios!

sorry

• kerro seuraavalla

kerralla myös sukupuoles, ettei naiset vastaile sulle. Vai sitäkö haluatkin????????

• ukko,
        muikea hymy kirjoitti:

hukkasin sut tänne viidakkoon,sipulitkin ehti siinä hötäkässä palaa pannulle,mutta hällä väliä,olis ollu niin kiva väitellä ja kinata sun kans,vähän ilosempaa kun viime päivät,vaikka et taida haluta,tarkotan siis kinaamista!!!!

• paikka,
        ukko, kirjoitti:

hukkasin sut tänne viidakkoon,sipulitkin ehti siinä hötäkässä palaa pannulle,mutta hällä väliä,olis ollu niin kiva väitellä ja kinata sun kans,vähän ilosempaa kun viime päivät,vaikka et taida haluta,tarkotan siis kinaamista!!!!

pää edelleen nyrjähtäny,eikun sydän.

• mulle
        ukko, kirjoitti:

ollut tarkoitettu tämä viesti, mutta vastaan silti. Totta on tuo, että en jaksa paljon täällä kirjoitella. Lähinnä vaan turhautuu ja tuntee olonsa tyhmäksi. Tuntuu vaan, että polkee koko ajan paikoillaan, vaikka ehkä huomaamatta vähän edistyisikin. Jollain tavalla eniten kuitenkin haluaisi, että sillä toisella olisi hyvä olla. En oikein osaa selittää.

• tosiaankin
        mulle kirjoitti:

ollut tarkoitettu tämä viesti, mutta vastaan silti. Totta on tuo, että en jaksa paljon täällä kirjoitella. Lähinnä vaan turhautuu ja tuntee olonsa tyhmäksi. Tuntuu vaan, että polkee koko ajan paikoillaan, vaikka ehkä huomaamatta vähän edistyisikin. Jollain tavalla eniten kuitenkin haluaisi, että sillä toisella olisi hyvä olla. En oikein osaa selittää.

olon tyhmäks,oon huomannu.Ja lopettelen koko kirjoittelun,joskus vaan olis ihan pakko sanoo jotain,sulle,hälle,mutta aika auttaa,toivottavasti.Sitä toista kohtaan tunnen edelleen ääretöntä hellyytä,vaikka muuten on sisällä pelkkää tyhjää ja kuollutta.Enkä mitään niin toivo,kun että sulla/hällä olis hyvä ja rauhallinen olo.Asiat vaan meni pahasti sotkuun.En minäkään osaa sen kummemmin selittäää.Pakko lopettaa,silmiä kirveltää.

• se oli
        muikea hymy kirjoitti:

ihan nainen olen kyllä.

ja nyt adios!

sun oma tulkinta. Sä puhuit koko ajan on offista. Valo oli himmee mutta On koko ajan.

• lempi

joka on pelkkä olemassaoleva fiktio? :)

vaikka lounaalla huomenna? Mitäs sanot;)

• kysyt

niin vastataan hypoteettiseen kysymykseen että vois käydä vaikka huonekalumessuilla

joo mennään sinne ja tavataan siellä.

• .... (m)

tähtitaivasta ja jutella kaikesta kauniista. Taitaapa vain olla niin, että ihastukseni on yksipuolista :( Tästä johtuen juon sitten kaverin kanssa olutta, kai...

• romanttisiakin

miehiä olemassa näköjään. Miksei voi yhdistää olutta tähtitaivaan alla tähtisilmän kanssa?

• jutella...

Ei mitään ihmeellistä. Pientä, mutta suurta.

• asioita

Haluaisin oikeasti koskettaa, eikä vain ohimennen ja vaivihkaa.

• niin paljon

että voisin nojautua hänen syliinsä ihalla taivaan kauneutta ja puhua tunteistani häntä kohtaan.... Tsoin tämä on niin yksipuolista ja äärimmäisen vaikeaa.....

• Noh tänään se ihastus voisi tulla samaan baariin kuin mä. Sitten huomenna köllöteltäis sohvalla krapulassa, herkkuja syöden, toisiamme kutitellen ja ja ja ja... you know ;D Sunnuntaina voitas käydä lenkillä, syödä hyvin ja ja ja ja ja... you know ;D

• lempi

I know? ;)

• lempi kirjoitti:

I know? ;)

tietenkin hippaa olis pitäny leikkiä :)

• Crimson_Sorrow

Haluaisin tavata joskus yöllä romanttisesti vaikka kahdentoista maissa jossakin rokkibaarissa. Lähtisimme kuitenkin sieltä pian käsi kädessä kuljeskelemaan ympäri kaupungin keskustaa.

Menisimme istumaan johonkin pimeään puistoon, jossa saisimme olla ihan kahdestaan. Meillä olis molemmilla kylmä syyskuisessa yössä, joten lämmittäisimme toisiamme niin, että istuisin hajareisin hänen sylissään.

Suutelisin hänen huumaavalta tuoksuvaa kaulaansa. Sitten kysyisin, että haluaisiko hän opettaa minua suutelemaan. (En ole ennen suudellut ihmistä, josta välitän..)Hän vastaisi, että mielellään ja siitä se sitten lähtisi...

Toivoisin, että tämä yö jatkuisi ikuisesti, eikä meidän tarvitsisi aamun tullen erota..

Nyt minun täytyy vain tyytyä yksin haaveilemaan kotona, koska en uskalla ottaa häneen yhteyttä. Hän ei nimittäin vaikuta hirveän kiinnostuneelta..Kuuntelen haikeita rock- balladeja ja menen nukkumaan :(

• tässä oli jotain niin tuttua

ymmärrän sinua... hyvin.

• Crimson_Sorrow
        tässä oli jotain niin tuttua kirjoitti:

ymmärrän sinua... hyvin.

Ihana tietää, että edes joku ymmärtää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4272
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      37
      2495
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      104
      2426
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      106
      2201
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1927
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1925
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1597
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1578
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      189
      1575
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      77
      1366
    Aihe