Kuinka monesti teillä harrastetaan seksiä? Meillä naisen tarpeen mukaan eli vain 1-1,5 kertaa viikossa joka on minusta liian vähän.
Minä olen tyytymätön seksin määrään meidän parisuhteessa. Haluaisin ehkä joka toinenpäivä, mutta tietenkin voisin naida joka päivä ja vaikka useamminkin jos ois kumppanilla tarve. Muija ei vain halua kuin kerran tai puolitoista kertaa keskimäärin viikossa joka on minusta liian vähän. Seksin laatuun olen kyllä tyytyväinen ja muijakin on. Keskimäärin teen muijalle orgasmin kaksi kertaa silloin kun sitä harrastetaan mutta joskus myös kerran ja joskus kolmekkin.
Muija on vähän pahalla päällä jos mainitsen sille liian usein että josko illalla harrastettaisiin seksiä. Olen kokeillut sitäkin että jos olen itse ihan passiivinen että miten hän käyttäytyy. Sitten kun menee tarpeeksi kauan ja muijalla alkaa panettaan niin jos olisin antamatta niin muija tulis varmaan "hulluksi" tai käytännössä suuttuis tai mököttäis kun ei saisikaan. En ole voinut olla antamatta mutta vähän jarrutellut silloin kun hän haluaa sanomalla että laitetaan nukkumaan että mua väsyttää tai mulla on huono olo tms. tekosyitä mitä naisilla aika usein ( ei sitä voi tietenkään yleistää että kaikilla olisi tekosyitä). Minä olen itse miesten ja naisten välisessä vertailussa tasa-arvon kannalla lähes kaikissa asioissa ja haluaisin olla tässäkin mutta ei oikein onnistu. Minun pitäisi olla aina valmiina silloin harvoin kun muija haluaa seksiä ja jos en olisi niin sitten mököttää. Entä sitten kun minä haluaisin niin eipä kestä suuttua tai mököttää jos muija ei anna...
Mitähän pitäisi tehdä? Runkattua tulee ihan oman tarpeen mukaan mutta aika naurettavaa että pitää runkata parisuhteessa sen vuoksi että ei oo tyytyväinen määrään.
Mikä on normaali yhdyntätiheys?
16
4997
Vastaukset
- Hartsa'
Tuo juttu on aivan kuin meillä ja vois vaikka olla mun kirjoittama sanasta sanaan. Aika jännää.
Joo, tietyissä asioissa se tasa-arvon ei sitten tarvikkaan toimia naisten mielestä. Tilanteen mukaa ja miten itselle sopii. No ehkä vähän puutteessa tässä tulee liioteltua, sori.
Ja yksi järjettömin juttu on tosiaan tuo että parisuuhteessa joutus muka runkkaamaan. Kyllä minä tarvin sitä naisen läheisyyttä muutenkin, en vaimoani nussi tai nai, vaan Rakastelen. Niillä on vähän eroa ainaskin mun mielestä.
Käsihommissa ei oikein sitä toisen ihmisen läheisyyttä löydy, tulee lähinnä paha mieli siitä että miksi näin pitää/joutuu tekemään.
Pitänee yrittää pärjätä sillä mitä saa :-((- puutepupu
Kuulostaa tutulta, mutta meillä se olen minä, nainen, joka saa olla ilman, tai siis ei saa niin paljon kuin haluaisi. Jos sanoo että haluaisi enemmän niin heti on muka mies esineellistetty. Eikä tosiaan kyse ole vain siitä että haluaisin enemmän mekaanisia orgasmeja, vaan nimenomaan sitä rakastelua. Joskus mies taipui seksiin kuitenkin, mutta se oli niin konemaista ja selvästi oli ajatukset muualla, että jätin homman kesken. Ei valittanut, oli helpottunut.
- Tepeliin
..myös niinkuin kopio tosta aloittajan jutusta! Käsittämätöntä, emme ole yksin! Pitäiskö joku "puuteklubi" järjestää ja hommata vaikka puhtaita huoria imemään kullejamme ?
- silleen
Tepeliin kirjoitti:
..myös niinkuin kopio tosta aloittajan jutusta! Käsittämätöntä, emme ole yksin! Pitäiskö joku "puuteklubi" järjestää ja hommata vaikka puhtaita huoria imemään kullejamme ?
että perustetaan "vaihtopörssi" missä sais vähän tasattua pareja silleen että aktiivisemmat yhteen ja vähemmän aktiiviset yhteen :-))
JOO, vitsinä heitin tuon!! Mutta ihmetyttää että miten aina tuntuu menevän silleen, että mies ja nainen on niinkin erillaisia tuossa seksuaalisessa mielessä.
Sitä minä en voi käsittää että MUIJA joutus olemaan puutteessa PARISUHTEESSA, kun itse katson sen kunnia tehtäväksi jos vaimo vaikka erehdyksessä sattuis pyytämään seksiä, niin en vois kieltäytyä sitten niin millään. Enkä uskaltaskaan antaa olla puutteessa, kun hänhän sais sexiä muilta melkeimpä sormia napsauttamalla kun on aika nätti ja mukava nainen.
Ai miksi sitten menin naimisiin semmosen kanssa joka on vähemmän aktiivinen, mikä kyllä olikin tiedossa. No, kait sitten rakkaudesta varmaankin ja joo, sitten ei pitäs valittaa....mutta mutta....luulin että vois muuttua ajan kanssa mutta ei. - nainen-76
silleen kirjoitti:
että perustetaan "vaihtopörssi" missä sais vähän tasattua pareja silleen että aktiivisemmat yhteen ja vähemmän aktiiviset yhteen :-))
JOO, vitsinä heitin tuon!! Mutta ihmetyttää että miten aina tuntuu menevän silleen, että mies ja nainen on niinkin erillaisia tuossa seksuaalisessa mielessä.
Sitä minä en voi käsittää että MUIJA joutus olemaan puutteessa PARISUHTEESSA, kun itse katson sen kunnia tehtäväksi jos vaimo vaikka erehdyksessä sattuis pyytämään seksiä, niin en vois kieltäytyä sitten niin millään. Enkä uskaltaskaan antaa olla puutteessa, kun hänhän sais sexiä muilta melkeimpä sormia napsauttamalla kun on aika nätti ja mukava nainen.
Ai miksi sitten menin naimisiin semmosen kanssa joka on vähemmän aktiivinen, mikä kyllä olikin tiedossa. No, kait sitten rakkaudesta varmaankin ja joo, sitten ei pitäs valittaa....mutta mutta....luulin että vois muuttua ajan kanssa mutta ei.Just joo, toi parien vaihto vois ollakin... hmm.
Ei vaa.
On se kyllä oikeesti hassua miksi erilaisen halun ja tarpeen omaavat menee aina yksiin! Koskaan ei ole hyvä.
Mutta kyllä, minäkin todellakin katseenkestävä nainen eikä mies pane vaikka olen sanonut että tikkaa nyt jumalauta menemään ku hulluksi tulee jos ei saa useammin!
Kyllähän se ajatus vieraissa käymisestä ja jostain vakipano-tyypistä pyörii jatkuvasti mielessä.. Todella harmillista. :(
- jdf9w
Olen itse joutunut opettelemaan samaa asiaa kantapään kautta, eli meidänkin parisuhteessa on ollut ja edelleen on jaksoja, jolloin seksiä on liian vähän.
Naisia pitää lähestyä siten, että paijaa ja silittää usein ei-erogeenisiä alueita, pitää puhua kauniita (minä rakastan sinua jne) aamusta alkaen yms. Myös kukilla kannattaa yllättää sopivin väliajoin. Samoin istumiset sylikkäin tms ei eroottisessa mielessä, vain läheisyysperiaatetta noudattaen auttavat asiassa.
Ennen kaikkea pitää puhua aroistakin asioista suoraan ja rakentavasti.
Tee niin, että osoitat häntä kohtaan jakamattoman huomiosi, ja näytä, että välität aidosti hänestä muutenkin, kuin seksikumppanina.
En ole tässä asiassa täydellinen, mutta näin se menee.
Onnellisia hetkiä yhdessä!- EBBA85
Meillä taas mies on haluttomampi. Asutaan eri kaupungeissa ja nähdään vain viikonloppuisin ja siltikään mies ei ole kovinkaan halukkaan oloinen. Seksiä harrastetaan ainoastaan hänen aloitteestaan ja aina illalla ennen nukkumaanmenoa(ei joka päivä). Itse voisin enemmänkin seksiä harrastaa mutta aina kun ehdotan tulee "pakit"...
- on......
Veikkaan, että tässä pihtaamisessa on syy tuhansiin ja tuhansiin eroihin. On turhauttavaa ja masentavaa "ruihnata" seksiä ja saada pakit. Kokeiltu on kukat ja kehumiset, ei auta ja jos et ruihnaa, nainen ei tunne itseänsä "kuningattareksi" ja hän on tästä hyvin vihainen. Tällaisen käyttäytymisen koen miehen alistamiseksi ja väärän keinon käytöksi vallan välineenä.Tee niin tai näin, aina olet väärässä. Onneksi on vaihtoehtoja. Älkäämme tyytykö naisten tyhmiin oikkuihin.
- Kikka26
Tämä oli hyvä kirjoitus. Itse olen varsin aktiivinen nainen ja minulle on käynyt niin, että minä yleensä olen pyytänyt seksiä useammin kuin sitä olen saanut. Tosin yleensä tuohon seksiin on pääsytty kyllä ihan yhteistuumin parisuhteessa.
Mutta myös minulla on ollut kausia, jolloin ei tee niin kovasti mieli. Tällöin olisi hyvin tärkeää, että mies ymmärtäisi, että kaiken lähestymisen tarkoitus ei ole päättyä seksiin. Siis se sellainen hellittely ja lellittely pitäisi olla jokapäiväistä ja miehen pitäisi saada nainen ymmärtämään, ettei esim. hieronta, pusuttelu jne tarkoita automaattisesti sitä, että sen pitäisi päätyä seksiin. Tällaisessa tilanteissa käy nimittäin muuten helposti niin, että nainen alkaa karttamaan tuota läheisyyttä, koska hän pelkää, että taas mies haluaa seksiä ja että sen läheisyyden on aina päädyttävä seksiin. - se menee
on...... kirjoitti:
Veikkaan, että tässä pihtaamisessa on syy tuhansiin ja tuhansiin eroihin. On turhauttavaa ja masentavaa "ruihnata" seksiä ja saada pakit. Kokeiltu on kukat ja kehumiset, ei auta ja jos et ruihnaa, nainen ei tunne itseänsä "kuningattareksi" ja hän on tästä hyvin vihainen. Tällaisen käyttäytymisen koen miehen alistamiseksi ja väärän keinon käytöksi vallan välineenä.Tee niin tai näin, aina olet väärässä. Onneksi on vaihtoehtoja. Älkäämme tyytykö naisten tyhmiin oikkuihin.
meilläkin. "Kahdesti saa, kysyä ja olla ilman"
Huumoria väliin heh, heeee...kun vähän täällä toista viikkoa ollu puutteessa. Oikeesti ei naurata.
Tuo on kyllä totta että teki mitä tahansa, niin ei kelpaa, aina menee väärin ja onnistumis prosentti olis sentään 50% mutta väärin teit taas.
- Bet
Meidän taloudessa tilanne on toisin päin,eli minä naisena olisin hyvinkin aktiivinen,mutta saan nauttia rakastelusta vain 1-2krtaa viikossa.Kai minä olen vähän poikkeava nainen,kun tahtoisin vehtailla melkein joka päivä!:)
Täytyy kuitenkin olla tyytyväinen niihin pariin kertaan,sillä vuorotyöläisen elämä on aika väsyttävää ja ne yhteiset ajat ovat kuitenkin vähäisiä kun toinen nukkuu silloin kun toinen on hereillä ja töissä kun itse on kotona... - 000
Kyllä kerran pari viikossa on aivan liian vähän.
Naisilla lienee pienempi tarve seksiin.
Miehenä haluaisin vähintään joka toinen päivä ja oottasinkin, että nainen olisi aktiivisempi asiassa.- Janemarja
"Naisilla lienee pienempi tarve seksiin."
Eiköhän nämä ole kovin yksilöllisiä eroja. Meillä miestä ei tunnu huvittavan useinkaan (siis todella harvoin!), kun itse haluaisin joka päivä.
- vaikka itse ei halua
Meillä on niin, että mies haluaa sexiä vähintään joka päivä sekä aamupäivällä että iltapäivällä ja illalla. Itsellä on halut menneet tästä hommasta aivan täysin...olen ihan lukossa.
Olenkin sanonut että haluan sexivapaata, mutta mies ei ymmärrä. Olemme "huono pari" jos ei minua haluta niin usein kuin häntä.Meillä on halut niin erilaiset, ja jos minua Ei Haluta, on minun kuitenkin annettava hänelle, muutoin hän saa raivarin ja sitten sitä mökötetään koko se päivä.Mies ollut aviossa 2 kertaa, ja tämä toinen liitto päättyi "sexin vähyyteen", minkä nyt ymmärrän. Mies tarvitsisi nymfomaanin vierelleen!
Mies ei ole tottunut Ei-sanaan, koska hänelle tulee "paha mieli". Voi Vi..u, minun pahalla mielelläni ei ole väliä, kunhan mies saa vaan tarpeensa tyydytettyä!Eli minun on annettava hänelle vaikken itse haluakkaan...Olen pöljä, mutten halua aina riidellä!
Tästä tämä oravanpyörä on lähtenyt, että oikein ahdistun näistä jatkuvista mankumisista, ja nyt en enää nauti sexistä enää.....Haluan vain olla rauhassa. - määrää
ei ole olemassakaan! Tai sitten se on juuri se kuinka monta kertaa molemmat haluavat sitä yhtäaikaa! Jos toista rakastaa, niin joustavuutta ja ymmärrystä kyllä pitäisi riittää niin harvemmin haluavalle kuin myös sillekin, joka haluaisi useammin. Itsekin haluaisin vaikka joka päivä, mutta iän myötä olen oppinut hyväksymään sen, ettei kumppani ole aina samalla aaltopituudella seksin tarpeen suhteen. (Olen tyytyväinen siihen 2-3 kertaan viikossa). Voihan sitä muutenkin pelehtiä ja flirttailla ja siten pitää yllä eroottista ilmapiiriä, ja usein se onkin johtanut kuin vahingossa pidemmälle... ;) Pakottamaan ei missään nimessä kannata ryhtyä!
- nainen-76
Meillä myös toisin päin tämä tarve, minä haluaisin ainakin joka toinen päivä ja saan miehen innostumaan ko. asiasta vain noin joka toinen VIIKKO.
Ei riitä ei siis mitenkään... asiasta on puhuttu, mutta miten voin pakottaa kun toinen ei vaan halua niin usein. Todella turhauttavaa elää puutteessa!
Kaiken lisäksi kun on ihan vetävännäköinen ja hyvät varustukset omaava nainen, niin toivoisi toisen edes hieman useammin innostuvan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642618Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.272594Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694- 1021407
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1271406- 1011359
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241173Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59995