Tuntuu, etten näe taas juuri mitään! Tai ehkä kuitenkin mielummin vois sanoa että näen ihan liikaakin...harhoja ja kaksoiskuvia ja muita vänkkyröitä!
Voi tietysti johtua näytön töllöttämisestäkin, mutta jotenkin luulen että Trileptalin nosto oli aika huono hommeli, kerta sen jälkeen tilanne huononi... Soittoaika neurollekin on vasta joulukuussa...tylsääääää
Voi tietysti johtua näytön töllöttämisestäkin, mutta jotenkin luulen että Trileptalin nosto oli aika huono hommeli, kerta sen jälkeen tilanne huononi... Soittoaika neurollekin on vasta joulukuussa...tylsääääää
Vastaukset 5
Vanhimmat
puolia on tuo kaksoiskuvat -ainakin minulla.
Positiivista taas on nähdä taivaalla öisin tuplamäärä tähtiä:)))))
Oletko käynyt mittauttamassa silmänpaineet??
Entä käytätkö silmälaseja?
mitattu on, hiukan kohollaan mutta ei merkittävästi... Ja kyllä vaan, olen nelisilmä elikäs prillejä käytän.
Ihana tuo positiivinen asenteesi =))
pienistä murehtia, kun ei ne meistäkään murehdi:))
Niin kauan kuin nelisilmilläni Vaimoni näen on kaikki O.K.
jos otan oikee paljo viinaa,nii huone pyörii silmissä,huumeet on huumeita,jaa ilman niitä tulee vierotusoireita,mut mä otan viinaa vaa v###tukseen
vaan. Soitan hoitajalle, jos mulla on jotain kysyttävää tai muuta asiaa, vaikka oikea aika lääkärille olis kuukausien päässä.
Olen saanut lääkärillekin aikasemman soittoajan.
Ainahan nuo ovat vastanneet.
Kokeile:)))