Sorella

päiväkirjahuoneeseen!!!

jokohan alkaa tapahtumaketju purkua??

15

4155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos ei näistä

      tapahtumista tule rangaistuksia kun on tullut ihan pienimmistäkin.
      Vaan mikä ois se hyvä rangaistus??

      • ei ole,,,,,,,,

        Kuin Mikan talosta poisto.
        Ei kuulu enää Mikalle BB-kisan voitto.


      • ketäkin

        Jos kyseessä oli raiskaus tai raiskauksen yritys, kuten meitä niin monissa viesteissä jo on informoitu, ei rangaistuksen "keksiminen" kuulu meille tai bb:n väelle, vaan viranomaisille. He määräävät rangaistuksen tutkinnan perusteella.


      • kaikkien
        ketäkin kirjoitti:

        Jos kyseessä oli raiskaus tai raiskauksen yritys, kuten meitä niin monissa viesteissä jo on informoitu, ei rangaistuksen "keksiminen" kuulu meille tai bb:n väelle, vaan viranomaisille. He määräävät rangaistuksen tutkinnan perusteella.

        osalta!! Tatu hajotti Mikan mikin, Kale heitteli tuolia ja hajotti laseja tahallaan. Nukkumaanmenokäskyä ei noudatettu. Kaljaa juotiin vaikka piti palauttaa kaikki juomat, olihan noita taas rikkomuksia!!


      • asfsaf
        ketäkin kirjoitti:

        Jos kyseessä oli raiskaus tai raiskauksen yritys, kuten meitä niin monissa viesteissä jo on informoitu, ei rangaistuksen "keksiminen" kuulu meille tai bb:n väelle, vaan viranomaisille. He määräävät rangaistuksen tutkinnan perusteella.

        samaa mieltä. Toisaalta huonon käytöksen vuoksi vois kyl heittää mikan pois, kun muitakin on dumpattu pienemmästäkin syystä. Vaikka sekin tuntuu naurettavalta ajatukselta, voiko muutakaan. HEHE Kyl ton kaarlon suu alkaa jo naurattaa, se ei pysy ollenkaan kiinni.


      • Big Sister

        käskeä naisten ja mietsen nukkua omissa huoneissaan. Eiköhän se olis hyvä rangaistus.


    • Tuli juuri ulos ja meni suoraan vessaan... katotaan mitä tekee seuraavaksi.. Kaikki muut ovat päiväunilla nukkumassa krapulaa pois.

      • mietinnän paikka,

        kenties jotain tapahtuu vielä tänään?
        Ihmetyttää kun muuta porukkaa ei rangaista eilisen johteesta.


    • Meni ottamaan aurinkoa terassille ja nyt vaeltelee olohuonessa... taisi laittaa kahviakin tulemaan

      • Kata karvinen

        Kyllä tässä vielä jotain tapahtuu.. harmi et noi ei saa puhua päiväkirjahuoneen tapahtumista mitään. illalla alkaa luultavasti rangaistuksia tippua.


      • pesee synnit
        Kata karvinen kirjoitti:

        Kyllä tässä vielä jotain tapahtuu.. harmi et noi ei saa puhua päiväkirjahuoneen tapahtumista mitään. illalla alkaa luultavasti rangaistuksia tippua.

        pois itsestään, noin kuvannollisesti!
        Varmasti häntä ällöttää
        Mikan tekoset jonkin verran!


    • Noniin.. Sorella vähän säpsähti kylppärissä kun Mika pyydettiin vuorostaan sisälle... Sorella on menossa suihkuun vaikka juuri pesi lavuaarissa hiuksensa.

      • vaiko ei?

        Kylmällä vedellä? :o


      • oli vesi!
        vaiko ei? kirjoitti:

        Kylmällä vedellä? :o

        ei taida tänään lämmintä tullakaan


      • visiitti
        vaiko ei? kirjoitti:

        Kylmällä vedellä? :o

        Oli suihkussa.. Eli lämmitti ensin vettä keittimellä ja pesi lämpimällä vedellä hiukset lavuaarissa ja sitten kylmällä suihkussa muuten.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe