jokohan alkaa tapahtumaketju purkua??
Sorella
15
4155
Vastaukset
- jos ei näistä
tapahtumista tule rangaistuksia kun on tullut ihan pienimmistäkin.
Vaan mikä ois se hyvä rangaistus??- ei ole,,,,,,,,
Kuin Mikan talosta poisto.
Ei kuulu enää Mikalle BB-kisan voitto. - ketäkin
Jos kyseessä oli raiskaus tai raiskauksen yritys, kuten meitä niin monissa viesteissä jo on informoitu, ei rangaistuksen "keksiminen" kuulu meille tai bb:n väelle, vaan viranomaisille. He määräävät rangaistuksen tutkinnan perusteella.
- kaikkien
ketäkin kirjoitti:
Jos kyseessä oli raiskaus tai raiskauksen yritys, kuten meitä niin monissa viesteissä jo on informoitu, ei rangaistuksen "keksiminen" kuulu meille tai bb:n väelle, vaan viranomaisille. He määräävät rangaistuksen tutkinnan perusteella.
osalta!! Tatu hajotti Mikan mikin, Kale heitteli tuolia ja hajotti laseja tahallaan. Nukkumaanmenokäskyä ei noudatettu. Kaljaa juotiin vaikka piti palauttaa kaikki juomat, olihan noita taas rikkomuksia!!
- asfsaf
ketäkin kirjoitti:
Jos kyseessä oli raiskaus tai raiskauksen yritys, kuten meitä niin monissa viesteissä jo on informoitu, ei rangaistuksen "keksiminen" kuulu meille tai bb:n väelle, vaan viranomaisille. He määräävät rangaistuksen tutkinnan perusteella.
samaa mieltä. Toisaalta huonon käytöksen vuoksi vois kyl heittää mikan pois, kun muitakin on dumpattu pienemmästäkin syystä. Vaikka sekin tuntuu naurettavalta ajatukselta, voiko muutakaan. HEHE Kyl ton kaarlon suu alkaa jo naurattaa, se ei pysy ollenkaan kiinni.
- Big Sister
käskeä naisten ja mietsen nukkua omissa huoneissaan. Eiköhän se olis hyvä rangaistus.
Tuli juuri ulos ja meni suoraan vessaan... katotaan mitä tekee seuraavaksi.. Kaikki muut ovat päiväunilla nukkumassa krapulaa pois.
- mietinnän paikka,
kenties jotain tapahtuu vielä tänään?
Ihmetyttää kun muuta porukkaa ei rangaista eilisen johteesta.
Meni ottamaan aurinkoa terassille ja nyt vaeltelee olohuonessa... taisi laittaa kahviakin tulemaan
- Kata karvinen
Kyllä tässä vielä jotain tapahtuu.. harmi et noi ei saa puhua päiväkirjahuoneen tapahtumista mitään. illalla alkaa luultavasti rangaistuksia tippua.
- pesee synnit
Kata karvinen kirjoitti:
Kyllä tässä vielä jotain tapahtuu.. harmi et noi ei saa puhua päiväkirjahuoneen tapahtumista mitään. illalla alkaa luultavasti rangaistuksia tippua.
pois itsestään, noin kuvannollisesti!
Varmasti häntä ällöttää
Mikan tekoset jonkin verran!
Noniin.. Sorella vähän säpsähti kylppärissä kun Mika pyydettiin vuorostaan sisälle... Sorella on menossa suihkuun vaikka juuri pesi lavuaarissa hiuksensa.
- vaiko ei?
Kylmällä vedellä? :o
- oli vesi!
vaiko ei? kirjoitti:
Kylmällä vedellä? :o
ei taida tänään lämmintä tullakaan
- visiitti
vaiko ei? kirjoitti:
Kylmällä vedellä? :o
Oli suihkussa.. Eli lämmitti ensin vettä keittimellä ja pesi lämpimällä vedellä hiukset lavuaarissa ja sitten kylmällä suihkussa muuten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644