Fuengirolasta

majoitus marraskuuksi

Apuvaa. Meillä olisi mahdollisuus lähteä työharjoitteluun Aurinkorannikon suomalaiseen kouluun marraskuuksi. Mulla ei vain ole majoitusta tiedossa, ja pelkään pahoin, että unelma tyssäytyy siihen. Joten satttuisitko SINÄ sinä tietämään jotakin ihmistä/perhettä Fuengirolasta, joka ottaisi luotettavan 19-vuotiaan tytön kuukaudeksi alivuokralaiseksi tai perhemajoitukseen? Olisit pelastava enkelini! x)

10

2127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoneita fuengirolasta

      Esimerkiksi Tupasilta ovat tietääkseni välittäneet myös huoneita ja kimppakämppiä. Laita mailia Ritvalle: ritvarotinen @ hotmail.com

      Kannattaa laittaa ilmoitus myös Espanja.ORG:n keskustelupalstalle http://espanja.org/keskustelu !

      • Tieto kulkee nopeasti

        Sinne on jo laitettu tuo viesti klo 18.58! Espanja.org on näköjään ajan tasalla!


    • Örkki

      Taitaa suurin osa espanjassa asuvista suomalaisista lueskella Orkin palstaa, eli sieltä kannattaa ainakin yrittää. Myös tässä linkissä on melkoisesti valmiita osoitteita kysyttäväksi:
      http://espanja.org/node/313
      (selaa viestiketju alas asti, siellä on monta osoitetta)

    • teille!

      Ei voi olla totta kuinka kilttejä ja ystävällisiä olette! Nyt on jo mieli paljon korkeemmalla ja toivo noussut, kiitos teidän. Peukut pystyyn, et joku tärppäis. =)

    • CostaTieto

      Hei vain , luin asuntotarpeestasi, tässä erään Ritan sähköposti osoite, hän vuokraa huoneita asunnostaan joten voit kysellä häneltä....asunto on Los Boliches kirkon kupeessa, eli ei pahan matkan päässä koululta, toivotan [email protected], jos tuntuu ettei lykästä laita postia niin voin tiedustella lisää, sanot vain Heliltä terveisiä hän puhuu ihan suomea.Terv: Heli Muttonen

    • Marra

      Otappa yhteyttä..

      • kiitän

        kaikkien teidän vaivannäöstä. Meitä lähteekin kaksi tyttöä ja saimme asunnon läheltä koulua. Nyt vain jännäämään!


    • Maija-Liisa Myllynen

      Voi Heli! Pari vuotta sitten tyttäreni Suomessa liitti minut Facebookiin. Nyt olen ruvennut saamaan viestejä sinne tosi tärkeiltä henkilöiltä. Mutta minä onneton unohdin saman tien, kun hän neuvoi, että MITEN MÄ PÄÄSEN FACEBOOKIIN. Arvaa miten kiitollinen mä olisin jos sulla olisi edes hetki aikaa neuvoa tai vaikka lähettää sähköpostiini täsmätiedot, et MITÄ NAPPULOITA MÄ PAINAN ET PÄÄSEN SINNE! Et toivon hartaasti et sul olis sen verran aikaa, et voisit kertoa mulle nuo nappulat. Kiitos jo etukäteen
      Maija-Liisa
      Ja onnea nimipäivällesi!

      • Maija-Liisa Myllynen

        Moi Heli! Koska en ymmärrä oikeasti näistä viesteistä mitään, niin kysyn vain,voisitko auttaa mua pääsemään Facebookiin, jonne tyttäreni minut kaksi vuotta sitten kirjasi? Tärkeitä viestejä on näköjään tulossa Kiitos jo etukäteen.
        Maija-Liisa Myllynen


      • homehaisee
        Maija-Liisa Myllynen kirjoitti:

        Moi Heli! Koska en ymmärrä oikeasti näistä viesteistä mitään, niin kysyn vain,voisitko auttaa mua pääsemään Facebookiin, jonne tyttäreni minut kaksi vuotta sitten kirjasi? Tärkeitä viestejä on näköjään tulossa Kiitos jo etukäteen.
        Maija-Liisa Myllynen

        Ette kai te tytöt lähde sinne riitaisaan homepesään harjoittelemaan? Lukekaa ensin palstalta Aurinkorannikko tietoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1355
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1086
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      78
      910
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      817
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      65
      747
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      701
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      61
      694
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      675
    Aihe