Niin, paljonkos sitä tarvis kahden illan biletykseen tällainen ekakertalainen?
ja paljonko hinta on grammalta (tampereen seudulla)?
entäpä sitten lyhytaikasen käytön haitat, kun netissä puhutaan vaan pitkäaikaiskäytön haitoista? eikö parin kerran kokeilusta sitten tule mitään?
Amfetamiini.
19
3397
Vastaukset
- narkkarinäiti
Mutta jos et ole?niin käy nyt ensin tutustumassa sivustoon
www.kokototuus.com
tai www.osatotuus.com
tai www.irtihuumeista.fi
en jostain syystä saa alleviivatuksi suoraan klikattavaksi noita.
ja amfetamiinista ole kuullut ainakin version että kaveri sitä kahesti kokeili ja sai jonkun reaktion en tiedä oliko psykoosiksi luokiteltavaa,mutta (toipuminen kesti jonkin aikaa)ei ole sen kahden kokeilun jälkeen siihen kajonnut.
ja monen monta tarinaa kuulleena ja läheltä seuranneenakin niin sen verran kysyisin että miksi ajattelet olevasi juuri se joka kokeilee vain?
voit olla kuten minun nuorikin joka vain"kokeili pilvee kaveriporukoissa,se kokeilu on nyt jo piikittämistä ja useita hoitoja,ei ollut hänenkään tarkoitus olla kuin kokeilija.Mutta jos päätät kokeilla niin tosiaan kyllä vaaraa on aina sillä kokeilulla.Ja tutustu ihmeessä noihin sivustoihin.Uteliaisuudesta kysyisin miksi amfetamiini?Tai oletko käyttänyt jotain jo joskus?- iv
http:// alkuun
- hoituri
Hoidan työkseni näitä piripäitä ja en todellakaan suosittele kenellekkään edes yhtä kertaa. Olen katsellut näitä kokeilijoita niin monta vuotta ja sitä taistelua niistä eroon pääsemiseksi että siihen hullun myllyyn ei kenenkään kannata lähteä. Vahvalla tai heikolla psyykellä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Usko mua kuntiedän mistä puhun.
- hoituri
En halua paapattaa enkä saarnata mutta sanonpahan kuitenkin. Tämä halu kokeilla on miljoona kertaa pienempi paha kestää nyt kuin muutaman vuoden kuluttua sillä vapisevalla ihmisrauniolla vieroitusoireet jos nyt kokeilet. Näen sen joka päivä, teen parhaani auttaakseni edes jollakin lailla ihmisarvoiseen elämään takaisin näitä kokeillessa koukkuun jääneitä. En kiellä enkä varsinkaan käske. Asia ei koske vain sinua, myös lähimmäisiäsi ja jos huono tuuri käy, tuleva työnantaja seulaa sinut ja mitä sieltä löytyy...vuosien takainen kokeilu. Ja jos tämä viestisi oli se miksi epäilen, toivottavasti joku muu ottaa onkeensa.
- n.äitinä
-siihen ihmisraunioon sen tuskasuuden ja katumuksen kun on tehnyt kaikenlaista päihteiden vaikutuksesta ja ne seuraukset sitten seuraavat loppuelämäksi.siinä tuskasuudessa ei ole kovin helppoa se kuiville pääsy!
- mää
paskat siitä yhestä kerrasta mitää haittaa oo, mikäli et vejä övereitä ja kuole...pidä huoli, et sullon joku, joka on ennenki sitä vejelly vahtimassa, ettet vejä liikaa. parempi tietty ois, jos jättäsit kokonaan kokeilematta. pirinarkit on aika säälittäviä..siis sellaset, jotka siihe on jääny koukkuun..mut ite joskus sitä vetelen...harvoin!! noin pari kertaa puolessa vuojessa. ohjeita en haluu sulle antaa, et miten vejät sun muuta. en rohkase ketää alottamaan sitä, sillä se on pirullinen huume, mikäli vie mennessään.
- teinipelle
kaikille jotka informoi mua lisää. joku kysyi miksi piri, en tiedä, koskaan en oo muuta vetänyt kun viinaa. mutta enpä tiedä mitä nyt teen, aika näyttää. thanks.
- elossa?
Piri vie meessään n.100% varmasti.Olen nähnyt niin monen ihmise jäävän tähän riuduttavaan aineeseen kokemusta omaavien kavereiden varoituksista huolimatta. En suosittele, alussahan se on vaan tää kerta, mut kun tulee niin uskomattoman hyvä fiilis. Käypä tutustuun vaikka muutamaa katkopaikkaan ennen kuin kyseistä huumetta meinaat kokeilla, yksikin kerta voi olla liikaa.
- täysi-ikäinen pelle
elossa? kirjoitti:
Piri vie meessään n.100% varmasti.Olen nähnyt niin monen ihmise jäävän tähän riuduttavaan aineeseen kokemusta omaavien kavereiden varoituksista huolimatta. En suosittele, alussahan se on vaan tää kerta, mut kun tulee niin uskomattoman hyvä fiilis. Käypä tutustuun vaikka muutamaa katkopaikkaan ennen kuin kyseistä huumetta meinaat kokeilla, yksikin kerta voi olla liikaa.
Oon samoilla linjoilla nimim. "mää" kanssa.
Ite vedin nimittäin pirii lähes koko viime kesän, abt kahden kk:n aikana aika runsaastikin. En todellakaan jäänyt mikskään täriseväksi piripää-raunioksi. Tosin mähän olin päättänyt se jo etukäteen, et tän paskan (se muuten tosiaan on ihan skeida-ainetta, verrattuna esim. pepsiin)
vetämisen lopetan sit kun lomakin loppuu.
No, totuuden nimissä myönnän, että kyllä mä sen heinäkuun jälkeen sniffasin vielä yhden kerran, tais olla joskus syyskuun puolivälissä. Sen jälkeen en oo siihen viittiny koskea.
Se on ihan totta, mitä nää jotkut sanoo, että siihen jää helposti koukkuun (tiedän n. 5 tapausta, puolituttuja).
Mutta jos sulla on vahva psyyke, tiiät omat rajas, ja muistat vielä asettaa tällasen kamankin käyttöön itelles rajat, niin voisin sanoa, että sä et jää siihen yhdestä kerrasta kiinni.
No niin, tietenkin, sehän on henkilökohtaista. Mutta näin yleisesti vaan, vaikket mielipidettä kysynytkään tähän, niin mä sanoisin kuitenkin, että jos sä todellakin olet vielä "teinipelle", etkä esmes täysprovo, niin odota muutama vuosi... Pitää nimittäin olla aika tasapainonen järjeltään käyttääkseen MITÄÄN päihteitä. - plääh
täysi-ikäinen pelle kirjoitti:
Ite vedin nimittäin pirii lähes koko viime kesän, abt kahden kk:n aikana aika runsaastikin. En todellakaan jäänyt mikskään täriseväksi piripää-raunioksi. Tosin mähän olin päättänyt se jo etukäteen, et tän paskan (se muuten tosiaan on ihan skeida-ainetta, verrattuna esim. pepsiin)
No, totuuden nimissä myönnän, että kyllä mä sen heinäkuun jälkeen sniffasin vielä yhden kerran, tais olla joskus syyskuun puolivälissä. Sen jälkeen en oo siihen viittiny koskea.
Se on ihan totta, mitä nää jotkut sanoo, että siihen jää helposti koukkuun (tiedän n. 5 tapausta, puolituttuja).
Mutta jos sulla on vahva psyyke, tiiät omat rajas, ja muistat vielä asettaa tällasen kamankin käyttöön itelles rajat, niin voisin sanoa, että sä et jää siihen yhdestä kerrasta kiinni.
No niin, tietenkin, sehän on henkilökohtaista. Mutta näin yleisesti vaan, vaikket mielipidettä kysynytkään tähän, niin mä sanoisin kuitenkin, että jos sä todellakin olet vielä "teinipelle", etkä esmes täysprovo, niin odota muutama vuosi... Pitää nimittäin olla aika tasapainonen järjeltään käyttääkseen MITÄÄN päihteitä.Kukaan tasapainoinen järjeltään ei ala kokeilemaan amfetamiinia. (Eikä kannabista eikä pepsejä eikä sieniä eikä lääkkeitä eikä....)
- mistä tiedät?
plääh kirjoitti:
Kukaan tasapainoinen järjeltään ei ala kokeilemaan amfetamiinia. (Eikä kannabista eikä pepsejä eikä sieniä eikä lääkkeitä eikä....)
mistä tiedät?
- n.äiti
täysi-ikäinen pelle kirjoitti:
No niin, tietenkin, sehän on henkilökohtaista. Mutta näin yleisesti vaan, vaikket mielipidettä kysynytkään tähän, niin mä sanoisin kuitenkin, että jos sä todellakin olet vielä "teinipelle", etkä esmes täysprovo, niin odota muutama vuosi... Pitää nimittäin olla aika tasapainonen järjeltään käyttääkseen MITÄÄN päihteitä.aivan se koukuttaa monet!ja tosiaan piri käyttäjä on kyllä useinmiten aika säälittävä kun on siellä piripohjalla"se tie on jopa nopeasti saavutettu.pirinkäyttäjillä on en kyllä tiedä tilastollisesti mutta tunnen niin seurauksina mm:skitsofreeniaa tms.ja aika moni joutuu päätymään tai jopa viedään suljetulle kun ei pää kestä.mutta täys-ikäsen pellen kirjoitus oli aika hyvä,jossa oli "luultavasti se totuuden sana!
- Täysi-ikäinen pelle
plääh kirjoitti:
Kukaan tasapainoinen järjeltään ei ala kokeilemaan amfetamiinia. (Eikä kannabista eikä pepsejä eikä sieniä eikä lääkkeitä eikä....)
No joo, ehkäpä en sitten TÄYSIN tasapainoinen ole järkevyyden asteikolla mitattuna (kuka on?), mutta perusidea, mitä tossa aikasemmin kirjoitin, oli se, että päihteitä(ihan mitä tahansa, alkoholista piriin) tulis käyttää _HARKITEN_.
Ei vaan siksi, että sattuu olemaan kyllästynyt dokailuun.
Siihen harkitsemiseen ja tasapainoisuuteen ("pitäiskö mun edes kokeilla") mä viittasin... - minna
Ootko miettiny, et vetäsitkin pirin sijasta nipsuja eli ekstaasia? Mä ainakin tykkään paljon enemmän niistä. Kesällä tuli vedettyä enemmän, mutta kun taas opiskelu alko, ni vetäminen rajottu "n. kerran kuukaudessa"- touhuksi, nyt oon ollu vetämättä jonkin aikaa. Mua ne ei jääny koukuttaa, mut niissä on se vaara et alkaa tykkää niistä liikaa. Yhestä nipsusta joudut maksamaan n.15-25€. Se vaihtelaa aika lailla. Keski-Suomessa päin on saanu maksaa lähiaikoina kuulema 20€...!
Moni sanoo, et nipsun vetelijät siirtyy piriin. Tämä pitää paikkaansa, mutta kaikille ei niin käy, täytyy muistaa itsehillintä ja olla vahvana!!
- amfetaministi
1 gramma saattaa riittää hyvinkin pariks illaks tai sit voi loppua pahasti kesken (,kuten sillä on tapana). Hinta vaihtelee, mutta n. 30-35mk/g. Haittapuolia on älytön masennus ja väsymys. (Usein kun valvoo koko yön.) Ja tietenkin mieliteko saada lisää, jos kaikki kivasti menee. Pidä hauskaa :)
- amfetaministi
Siis 30-35 EUROO, eikä markkaa kuten aiemmin väitin.
- ...
amfetaministi kirjoitti:
Siis 30-35 EUROO, eikä markkaa kuten aiemmin väitin.
Mä jo aattelin kysyä että missäs päin suomea asut. =)
- Terttu
... kirjoitti:
Mä jo aattelin kysyä että missäs päin suomea asut. =)
samaa meinasin miekin kysästä..!
hassua on tosin se, että minä tipahtelen vaik vedän piriä..( en enää, paitsi retkahtelen..)johtuneeko kenties siitä että käytän samaan aikaan sitten kaikkea muutakin päihteitä?!
35-50 euroa on meikien hinnat olleet..
no vieppä kaniin tavaraa... :) tai vaihda kultasi..siis kultaiset esineet, eikai omaa kultaa piriin viittis vaihtaas..vai pitääsköhä?
hih hih:)
kannattaa kirjailla ylös mitä on puuhastellu niinä aikoina kun on ollunna "sekottelees", niitä o kiva lukea jälkeenpäin.
yks tyyppi oli unohtanut kakkunsa uuniin yli kuudeks tunniksi.. varmaan hyvin makoisa kakku ja rapee ennenkaikkea?!
- pasi82
nii sä pystyt joko parikertaa pitää sen käytön hallinnassa ja sit se lähtee käsistä...ja oot huume veloissa ja rikoksia väsäämässä...se ei ole enää hauskaa kun pelkää koko ajan ja juoksee näkymättömiä ukkoja karkuun ja velkojia ja poliiseja..sellastako elämästäsi haluat nimimerkil kokenut..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k673745On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382381Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712338Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602228Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.301667Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711574- 761477
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?571047Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?681002Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40909