Pullonkorkkeja..?

keräilijä

Onkos täällä ketään metallisten kaljapullon korkkien kerääjiä? Jos joku myis nii ilmotelkaa.

27

4649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • larry

      Ite keräilin joskus, kyl multa jotaki vois löytyä. Paljonkos sulla on ja mitä voisit maksaa?

      • jeees

        noo onhan mulla vaikka mitä mut mitäs kaikkee sul on? :)


      • larry
        jeees kirjoitti:

        noo onhan mulla vaikka mitä mut mitäs kaikkee sul on? :)

        Muutama sata, löytyy jotaki limsa- ja kaljakorkkeja n. vuosilta 1990-1995. Paljon euroopastakin, Espanja&Portugali yms.


      • juuuu
        larry kirjoitti:

        Muutama sata, löytyy jotaki limsa- ja kaljakorkkeja n. vuosilta 1990-1995. Paljon euroopastakin, Espanja&Portugali yms.

        onko spiderman limukorkkeja tai omenalimuu? mulla itellä on yks suhk. arvokas.. sen on sen sinebrychoffin valmistama lintu kalja jota valmistettiin 80-luvulla.. on mulla friscoo.. legendaa, vanhaa sandelssia, siiderikorkkeja ja ym.


      • onm
        juuuu kirjoitti:

        onko spiderman limukorkkeja tai omenalimuu? mulla itellä on yks suhk. arvokas.. sen on sen sinebrychoffin valmistama lintu kalja jota valmistettiin 80-luvulla.. on mulla friscoo.. legendaa, vanhaa sandelssia, siiderikorkkeja ja ym.

        [email protected] nii tai onko mesee? mulla on [email protected]


    • Lapsena keräillyt

      Minulla olisi vanhoja pullonkorkkeja kenkälaatikon täytteenä. Pelkkiä kruunukorkkeja ja seassa varmana pois markkinoilta vedettyjen juomien korkkeja. Esim. Woodpecker siideri. Mielelläni luopuisin kokoelmastani sillä nyt on jo uusia kujeita menossa.

      • LiDL

        Paljonko pyytäisit?


      • tomppa122

        myös täällä kiinnostusta!!


      • matomatala1

        Löysin kerran pullonkorkin (kruunu) ojasta , se on limen värinen ja siinä on musta lepakko keskellä, tietääkö kukaan minkä pullon?


    • roni.veijonen

      mää keräilen, ja nimi roni sukunimi, veijonen

      • tomppa122

        millainen kokoelma löytyy?


    • LaukonKone

      Hei, minulta löytyisi about neljä tuhatta kruunukorkkia, mm. spidermanejä ja muumeja sekä tietty smurffeja löytyy, sekä paljon kalja sekä siideri korkkeja. Olen pienempänä hieman keräillyt. ilmoittakaa jos kiinnostusta löytyy, niin annan parempaa infoo ja voin lähetellä kuvia mahdollisesti myös. [email protected]

      • mulla olis kolme pyynikki tampere kruunukorkkia viiskyt-kuuskut luvulta päällä kuvia näyteliöistä,


      • minävaa1

        tarkotatko lintu kaljalla light beeriä?


    • jesse87654321

      mulla on yli 10 tuhatta vuosia keränny ja paljon harvinaisia sairaan hyviä ja myyn

      • jonnejoo

        kuvia?


      • Tuomas____
        jonnejoo kirjoitti:

        kuvia?

        Täälläkin olis muutama sata erilaista korkkia 90-luvulta myynnissä.


      • Topex*
        Tuomas____ kirjoitti:

        Täälläkin olis muutama sata erilaista korkkia 90-luvulta myynnissä.

        Pistä Tuomas kuvia tulemaan korkeista!
        [email protected] niin päästään tekemään kauppaa!


      • Erja*
        Topex* kirjoitti:

        Pistä Tuomas kuvia tulemaan korkeista!
        [email protected] niin päästään tekemään kauppaa!

        Hei, keräilen pullonkorkkeja askartelutarkoituksiin eli kaikki kruunukorkit kelpaavat.
        Laita viestiä. [email protected]


      • Erja*
        Erja* kirjoitti:

        Hei, keräilen pullonkorkkeja askartelutarkoituksiin eli kaikki kruunukorkit kelpaavat.
        Laita viestiä. [email protected]

        Hupsis, edelliseen viestiin lipsahti väärä sähköposti.
        Tässä oikea: [email protected]


    • oke101

      vanhoja pullon korkkeja ois myynnissä.... jos jotaki kiinnostaa. aika vanhoja ei näy tekstiä hyvin.

      • Tomppaaaa4

        Pistä oke101 kuvia tulemaan korkeista!
        [email protected] niin päästään tekemään kauppaa!


    • hujitsu77

      mäkin olen harrastanu tätä ties kuinka kauan!! on mukaavaa puhaa

    • Ullakonaarteet

      Mulla olisi myytävänä mm. vanhan mallisia, vedettäviä pullonkorkkeja 70-luvulta. Kaikissa sisäosan korkkiosat tallessa. 60-70 -luvulta ovat. Mm.

      - Todella harvinainen olutpullonkorkki, jossa hyväkuntoinen 7 veljestä -painatus. Lahden panimolla oli myynnissä kyseinen olut 1970-luvulla.
      - Myöskin harvinainen 60-70- luvun Apsi, (hiilihapoton appelsiinijuoma) korkki.
      - Lahden Sininen olutpullonkorkki 60-70 -luvulta
      - Hartwall Vadelma limupullonkorkki samoilta ajoilta
      - Vichy Vesi sekä Hartwall Vichy korkit

      Lisäksi vanha kruunukorkki, joka on väriltään kultainen ja teksti Vichy Wihurinkoski

      Myönnän, että minulla ei ole hajuakaan minkälaista hintaa näistä pyytäisin, mutta tarjoa! Kuvia sähköpostilla! betty1985 (a) wippies.fi

    • jaho78

      Myytävänä vanhoja pullonkorkkeja n. 80-luvun alusta:
      - Special Lapin kulta
      - Export Lapin kulta
      - Lahden Sininen III
      - Sininen
      - Lahden A
      - Karjala export beer, Karjala olut III
      - III Döbeln Olvi
      - Kievari
      - Kesti
      - 2 Vichy
      - Koff 3 (1 kpl)
      - Schweppes (1 kpl)
      - 7up (1 kpl)
      - Canada dry (1 kpl, joka on taipunut)
      - Condessa
      - tekstitön sininen korkki




      - Koff 3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      447
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe