Onkos täällä ketään metallisten kaljapullon korkkien kerääjiä? Jos joku myis nii ilmotelkaa.
Pullonkorkkeja..?
27
4336
Vastaukset
- larry
Ite keräilin joskus, kyl multa jotaki vois löytyä. Paljonkos sulla on ja mitä voisit maksaa?
- jeees
noo onhan mulla vaikka mitä mut mitäs kaikkee sul on? :)
- larry
jeees kirjoitti:
noo onhan mulla vaikka mitä mut mitäs kaikkee sul on? :)
Muutama sata, löytyy jotaki limsa- ja kaljakorkkeja n. vuosilta 1990-1995. Paljon euroopastakin, Espanja&Portugali yms.
- juuuu
larry kirjoitti:
Muutama sata, löytyy jotaki limsa- ja kaljakorkkeja n. vuosilta 1990-1995. Paljon euroopastakin, Espanja&Portugali yms.
onko spiderman limukorkkeja tai omenalimuu? mulla itellä on yks suhk. arvokas.. sen on sen sinebrychoffin valmistama lintu kalja jota valmistettiin 80-luvulla.. on mulla friscoo.. legendaa, vanhaa sandelssia, siiderikorkkeja ja ym.
- onm
juuuu kirjoitti:
onko spiderman limukorkkeja tai omenalimuu? mulla itellä on yks suhk. arvokas.. sen on sen sinebrychoffin valmistama lintu kalja jota valmistettiin 80-luvulla.. on mulla friscoo.. legendaa, vanhaa sandelssia, siiderikorkkeja ja ym.
[email protected] nii tai onko mesee? mulla on [email protected]
- Lapsena keräillyt
Minulla olisi vanhoja pullonkorkkeja kenkälaatikon täytteenä. Pelkkiä kruunukorkkeja ja seassa varmana pois markkinoilta vedettyjen juomien korkkeja. Esim. Woodpecker siideri. Mielelläni luopuisin kokoelmastani sillä nyt on jo uusia kujeita menossa.
- LiDL
Paljonko pyytäisit?
- tomppa122
myös täällä kiinnostusta!!
- matomatala1
Löysin kerran pullonkorkin (kruunu) ojasta , se on limen värinen ja siinä on musta lepakko keskellä, tietääkö kukaan minkä pullon?
- roni.veijonen
mää keräilen, ja nimi roni sukunimi, veijonen
- tomppa122
millainen kokoelma löytyy?
- LaukonKone
Hei, minulta löytyisi about neljä tuhatta kruunukorkkia, mm. spidermanejä ja muumeja sekä tietty smurffeja löytyy, sekä paljon kalja sekä siideri korkkeja. Olen pienempänä hieman keräillyt. ilmoittakaa jos kiinnostusta löytyy, niin annan parempaa infoo ja voin lähetellä kuvia mahdollisesti myös. [email protected]
mulla olis kolme pyynikki tampere kruunukorkkia viiskyt-kuuskut luvulta päällä kuvia näyteliöistä,
- minävaa1
tarkotatko lintu kaljalla light beeriä?
- jesse87654321
mulla on yli 10 tuhatta vuosia keränny ja paljon harvinaisia sairaan hyviä ja myyn
- jonnejoo
kuvia?
- Tuomas____
jonnejoo kirjoitti:
kuvia?
Täälläkin olis muutama sata erilaista korkkia 90-luvulta myynnissä.
- Topex*
Tuomas____ kirjoitti:
Täälläkin olis muutama sata erilaista korkkia 90-luvulta myynnissä.
Pistä Tuomas kuvia tulemaan korkeista!
[email protected] niin päästään tekemään kauppaa! - Erja*
Topex* kirjoitti:
Pistä Tuomas kuvia tulemaan korkeista!
[email protected] niin päästään tekemään kauppaa!Hei, keräilen pullonkorkkeja askartelutarkoituksiin eli kaikki kruunukorkit kelpaavat.
Laita viestiä. [email protected] - Erja*
Erja* kirjoitti:
Hei, keräilen pullonkorkkeja askartelutarkoituksiin eli kaikki kruunukorkit kelpaavat.
Laita viestiä. [email protected]Hupsis, edelliseen viestiin lipsahti väärä sähköposti.
Tässä oikea: [email protected]
- oke101
vanhoja pullon korkkeja ois myynnissä.... jos jotaki kiinnostaa. aika vanhoja ei näy tekstiä hyvin.
- hujitsu77
mäkin olen harrastanu tätä ties kuinka kauan!! on mukaavaa puhaa
- Ullakonaarteet
Mulla olisi myytävänä mm. vanhan mallisia, vedettäviä pullonkorkkeja 70-luvulta. Kaikissa sisäosan korkkiosat tallessa. 60-70 -luvulta ovat. Mm.
- Todella harvinainen olutpullonkorkki, jossa hyväkuntoinen 7 veljestä -painatus. Lahden panimolla oli myynnissä kyseinen olut 1970-luvulla.
- Myöskin harvinainen 60-70- luvun Apsi, (hiilihapoton appelsiinijuoma) korkki.
- Lahden Sininen olutpullonkorkki 60-70 -luvulta
- Hartwall Vadelma limupullonkorkki samoilta ajoilta
- Vichy Vesi sekä Hartwall Vichy korkit
Lisäksi vanha kruunukorkki, joka on väriltään kultainen ja teksti Vichy Wihurinkoski
Myönnän, että minulla ei ole hajuakaan minkälaista hintaa näistä pyytäisin, mutta tarjoa! Kuvia sähköpostilla! betty1985 (a) wippies.fi - jaho78
Myytävänä vanhoja pullonkorkkeja n. 80-luvun alusta:
- Special Lapin kulta
- Export Lapin kulta
- Lahden Sininen III
- Sininen
- Lahden A
- Karjala export beer, Karjala olut III
- III Döbeln Olvi
- Kievari
- Kesti
- 2 Vichy
- Koff 3 (1 kpl)
- Schweppes (1 kpl)
- 7up (1 kpl)
- Canada dry (1 kpl, joka on taipunut)
- Condessa
- tekstitön sininen korkki
- Koff 3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070