Pullonkorkkeja..?

keräilijä

Onkos täällä ketään metallisten kaljapullon korkkien kerääjiä? Jos joku myis nii ilmotelkaa.

27

4336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • larry

Ite keräilin joskus, kyl multa jotaki vois löytyä. Paljonkos sulla on ja mitä voisit maksaa?

• jeees

noo onhan mulla vaikka mitä mut mitäs kaikkee sul on? :)

• larry
        jeees kirjoitti:

noo onhan mulla vaikka mitä mut mitäs kaikkee sul on? :)

Muutama sata, löytyy jotaki limsa- ja kaljakorkkeja n. vuosilta 1990-1995. Paljon euroopastakin, Espanja&Portugali yms.

• juuuu
        larry kirjoitti:

Muutama sata, löytyy jotaki limsa- ja kaljakorkkeja n. vuosilta 1990-1995. Paljon euroopastakin, Espanja&Portugali yms.

onko spiderman limukorkkeja tai omenalimuu? mulla itellä on yks suhk. arvokas.. sen on sen sinebrychoffin valmistama lintu kalja jota valmistettiin 80-luvulla.. on mulla friscoo.. legendaa, vanhaa sandelssia, siiderikorkkeja ja ym.

• onm
        juuuu kirjoitti:

onko spiderman limukorkkeja tai omenalimuu? mulla itellä on yks suhk. arvokas.. sen on sen sinebrychoffin valmistama lintu kalja jota valmistettiin 80-luvulla.. on mulla friscoo.. legendaa, vanhaa sandelssia, siiderikorkkeja ja ym.

[email protected] nii tai onko mesee? mulla on [email protected]

• Lapsena keräillyt

Minulla olisi vanhoja pullonkorkkeja kenkälaatikon täytteenä. Pelkkiä kruunukorkkeja ja seassa varmana pois markkinoilta vedettyjen juomien korkkeja. Esim. Woodpecker siideri. Mielelläni luopuisin kokoelmastani sillä nyt on jo uusia kujeita menossa.

• LiDL

Paljonko pyytäisit?

• tomppa122

myös täällä kiinnostusta!!

• matomatala1

Löysin kerran pullonkorkin (kruunu) ojasta , se on limen värinen ja siinä on musta lepakko keskellä, tietääkö kukaan minkä pullon?

• roni.veijonen

mää keräilen, ja nimi roni sukunimi, veijonen

• tomppa122

millainen kokoelma löytyy?

• LaukonKone

Hei, minulta löytyisi about neljä tuhatta kruunukorkkia, mm. spidermanejä ja muumeja sekä tietty smurffeja löytyy, sekä paljon kalja sekä siideri korkkeja. Olen pienempänä hieman keräillyt. ilmoittakaa jos kiinnostusta löytyy, niin annan parempaa infoo ja voin lähetellä kuvia mahdollisesti myös. [email protected]

• mulla olis kolme pyynikki tampere kruunukorkkia viiskyt-kuuskut luvulta päällä kuvia näyteliöistä,

• minävaa1

tarkotatko lintu kaljalla light beeriä?

• jesse87654321

mulla on yli 10 tuhatta vuosia keränny ja paljon harvinaisia sairaan hyviä ja myyn

• jonnejoo

kuvia?

• Tuomas____
        jonnejoo kirjoitti:

kuvia?

Täälläkin olis muutama sata erilaista korkkia 90-luvulta myynnissä.

• Topex*
        Tuomas____ kirjoitti:

Täälläkin olis muutama sata erilaista korkkia 90-luvulta myynnissä.

Pistä Tuomas kuvia tulemaan korkeista!
        [email protected] niin päästään tekemään kauppaa!

• Erja*
        Topex* kirjoitti:

Pistä Tuomas kuvia tulemaan korkeista!

Hei, keräilen pullonkorkkeja askartelutarkoituksiin eli kaikki kruunukorkit kelpaavat.
        Laita viestiä. [email protected]

• Erja*
        Erja* kirjoitti:

Hei, keräilen pullonkorkkeja askartelutarkoituksiin eli kaikki kruunukorkit kelpaavat.
        Laita viestiä. [email protected]

Hupsis, edelliseen viestiin lipsahti väärä sähköposti.
        Tässä oikea: [email protected]

• oke101

vanhoja pullon korkkeja ois myynnissä.... jos jotaki kiinnostaa. aika vanhoja ei näy tekstiä hyvin.

• Tomppaaaa4

Pistä oke101 kuvia tulemaan korkeista!

• hujitsu77

mäkin olen harrastanu tätä ties kuinka kauan!! on mukaavaa puhaa

• Ullakonaarteet

Mulla olisi myytävänä mm. vanhan mallisia, vedettäviä pullonkorkkeja 70-luvulta. Kaikissa sisäosan korkkiosat tallessa. 60-70 -luvulta ovat. Mm.

- Todella harvinainen olutpullonkorkki, jossa hyväkuntoinen 7 veljestä -painatus. Lahden panimolla oli myynnissä kyseinen olut 1970-luvulla.
      - Myöskin harvinainen 60-70- luvun Apsi, (hiilihapoton appelsiinijuoma) korkki.
      - Lahden Sininen olutpullonkorkki 60-70 -luvulta
      - Hartwall Vadelma limupullonkorkki samoilta ajoilta
      - Vichy Vesi sekä Hartwall Vichy korkit

Lisäksi vanha kruunukorkki, joka on väriltään kultainen ja teksti Vichy Wihurinkoski

Myönnän, että minulla ei ole hajuakaan minkälaista hintaa näistä pyytäisin, mutta tarjoa! Kuvia sähköpostilla! betty1985 (a) wippies.fi

• jaho78

Myytävänä vanhoja pullonkorkkeja n. 80-luvun alusta:
      - Special Lapin kulta
      - Export Lapin kulta
      - Lahden Sininen III
      - Sininen
      - Lahden A
      - Karjala export beer, Karjala olut III
      - III Döbeln Olvi
      - Kievari
      - Kesti
      - 2 Vichy
      - Koff 3 (1 kpl)
      - Schweppes (1 kpl)
      - 7up (1 kpl)
      - Canada dry (1 kpl, joka on taipunut)
      - Condessa
      - tekstitön sininen korkki

- Koff 3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      56
      1968
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1678
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1398
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1357
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      228
      1295
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      339
      1169
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1106
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      316
      1080
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      336
      1070
    Aihe