ylhäällä sampon mainoksessa on lordi ja siinä lukee et for those about to rock vaikka se on acdceen kappale.
Miks tossa
10
713
Vastaukset
Ehkä ne olettaa ettei Lordin fanit tiedä paljon oikeasta rokista. Pitävät sitä varmaan itse Tomin keksimänä.
- JJK90
Mää tein samanmoisen huomion kun sen mainoksen näin ensi kertaa Ilta-Sanomissa. Nostin siittä kavereilleni älläkän ja kohta nostan älläkän Sampolle
Sais kakaroitten monsterimusiikkia soittavat pellet lähteä halventamasta itseään parempiaan
Eihän Lordista voi muutenkaan tykätä kuin jotkut 4-10 vanhat kakarat- tamskikkeli
ottanut kaikki vaikutteensa kissiltä tai acdceeltä joten voisi heitä pitää jonkinlaisena cover bändinä. Lordin viisuvoiton jälkeenhän tästä hevistä tuli jonkinlainen villitys. Nykyään kaikki suomalaiset luulevat tietävänsä jotakin hevistä. Että se lordi nyt muka olis jotain heviä. Ja vitut on. Just tollanen käy päähän kun porukat luulevat olevansa jotain hevareita kun kuuntelvat lordia. Ja sitten just toi että aletaan myymään bändiä jollain yli kaksikymmentä vuotta vanhoilla kappaleilla jota nykyajan musiikkia kuuntelevat eivät ole koskaan kuullutkaan. Elikkäs sanon että lordi on matkija ja se siitä.
- ...
tamskikkeli kirjoitti:
ottanut kaikki vaikutteensa kissiltä tai acdceeltä joten voisi heitä pitää jonkinlaisena cover bändinä. Lordin viisuvoiton jälkeenhän tästä hevistä tuli jonkinlainen villitys. Nykyään kaikki suomalaiset luulevat tietävänsä jotakin hevistä. Että se lordi nyt muka olis jotain heviä. Ja vitut on. Just tollanen käy päähän kun porukat luulevat olevansa jotain hevareita kun kuuntelvat lordia. Ja sitten just toi että aletaan myymään bändiä jollain yli kaksikymmentä vuotta vanhoilla kappaleilla jota nykyajan musiikkia kuuntelevat eivät ole koskaan kuullutkaan. Elikkäs sanon että lordi on matkija ja se siitä.
eihä se aaseedeeseekään mitään heviä ole. kaukana siitä.
- JJK90
... kirjoitti:
eihä se aaseedeeseekään mitään heviä ole. kaukana siitä.
Ei ACDC ole heviä vaan rockia ja hard-rockia
Ja Lordi ei ole ottanut vaikutteita AC/DC:ltä. Kissiltä kylläkin ja joiltain muilta bändeiltä
- hurjapää
Itse näin juuri eilen Iltalehdessä ko. mainoksen, ja kyllä ihmettytti. Ensin vain pisti silmään teksti: "FOR THOSE ABOUT TO ROCK" ja sitten vasta huomasin että Lordin pellethän ne siinä kuvassa on, siis mitä helvettiä!?
Seuraavassa Sampon Lordi pankkikortissa lukee varmaankin "HARD AS A ROCK" tai "LET THERE BE ROCK"- sit:
moneytalks!
- tamskikkeli
sit: kirjoitti:
moneytalks!
En sanonutkaan että acdc olis mitään heviä. Sanoin vaan että nykyään tää lordi juttu on vähän niin ja näin. Ei lordi ole mitään heviä, mutta useiden mielestä on. Yhtenä päivänä koulussakin yks sano kuuntelevansa heviä ja sitten kysyin että mitä heviä niin hän sanookin että lordi. Voi jumalauta että teki mieli vetää sitä jätkää turpiin. Ja kyllä mun mielestä lordi ottaa vaikutteita acdceeltä. Amen se lordin kitaristi sanoi haastattelussa että on acdc fani. Ja silloin kauan sitten kun kuulin tuon hard rock hallelujan niin tuli heti mieleen acdceen thunderstruck. Ihan selvästi ovat kopsannu sen siitä THUN-DER jutusta.
- JJK90
tamskikkeli kirjoitti:
En sanonutkaan että acdc olis mitään heviä. Sanoin vaan että nykyään tää lordi juttu on vähän niin ja näin. Ei lordi ole mitään heviä, mutta useiden mielestä on. Yhtenä päivänä koulussakin yks sano kuuntelevansa heviä ja sitten kysyin että mitä heviä niin hän sanookin että lordi. Voi jumalauta että teki mieli vetää sitä jätkää turpiin. Ja kyllä mun mielestä lordi ottaa vaikutteita acdceeltä. Amen se lordin kitaristi sanoi haastattelussa että on acdc fani. Ja silloin kauan sitten kun kuulin tuon hard rock hallelujan niin tuli heti mieleen acdceen thunderstruck. Ihan selvästi ovat kopsannu sen siitä THUN-DER jutusta.
Ja sit idiootti pääministerimme sanoi Euroviisuvoiton yhteydessä olevansa hevifani.Se mies(Tai onko Vanhanen nyt edes mies)ei ole heviä kuullutkaan.Ja Lordin jäsenet on kaikki niin pellejä kaikki etteivät saisi edes sanoa nimeä AC/DC
Eipä silti,toi hevin käsite on muuttunut niin rajusti kun nykypäivänä hevi on jotain Mokoman kaltasta hirveetä rynkytystä mutta sitten kun kuuntelee jotain Uriah Heepia tai muita helvetin vanhoja hevibändejä niin kaikki mun kaverit pitää sitä jonain poppina tai rockina.
Kerran tultiin meille yhden mun kaverin kanssa heviä kuuntelemaan.Ainoat hevilevyt on Uriah Heepilta(Tietysti vinyylinä)ja kun olin asettanut levyn lautaselle ja musiikki alkoi soida tämä kaverini kutsui sitä rockiksi
Poikkesin vähän aiheesta mutta kuitenki :D - Dazed but not Confused
JJK90 kirjoitti:
Ja sit idiootti pääministerimme sanoi Euroviisuvoiton yhteydessä olevansa hevifani.Se mies(Tai onko Vanhanen nyt edes mies)ei ole heviä kuullutkaan.Ja Lordin jäsenet on kaikki niin pellejä kaikki etteivät saisi edes sanoa nimeä AC/DC
Eipä silti,toi hevin käsite on muuttunut niin rajusti kun nykypäivänä hevi on jotain Mokoman kaltasta hirveetä rynkytystä mutta sitten kun kuuntelee jotain Uriah Heepia tai muita helvetin vanhoja hevibändejä niin kaikki mun kaverit pitää sitä jonain poppina tai rockina.
Kerran tultiin meille yhden mun kaverin kanssa heviä kuuntelemaan.Ainoat hevilevyt on Uriah Heepilta(Tietysti vinyylinä)ja kun olin asettanut levyn lautaselle ja musiikki alkoi soida tämä kaverini kutsui sitä rockiksi
Poikkesin vähän aiheesta mutta kuitenki :DMullakin pisti silmään heti tuo For Those About To Rock. Jos perässä olisi lukenut suluissa (We Salute You) niin sitte se olis ollu menoa, heh..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446