Malliksi?

Ms me

Heips!

Missä kuopiossa on mahdollista tehdä mallin töitä? Sekä valokuva että näytösmallin hommia kaipailisin..
Kiitos!

10

2275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinen malli

      Kuopiossa on mannekiiniklubi mandi. Sen kautta varmaan, mutta luulenpa et ei niitä hommia täälläpäin kauheasti ole tai ei ainakaan makseta juuri mitään.

    • ole muuta kuin

      se mandi, ja siis sivujen perusteella vaikuttaa NIIN tasottomalta, että jos pitäisi valita olenko malli tuolla vai en ollenkaan niin siinä tapauksessa en ollenkaan. Ei minkäänlaista tasoa, ikävä kyllä tällasta täällä Kuopiossa:(

      • mandilainen

        vaikka mandi vaikuttaakin niin tasottomalta, muistakaamme että opettajana toimii tunnettu malli joka todellakin osaa hommansa! mandin kautta moni malli (mm. minä itse) on päässyt isoihinkin tapahtumiin ja kuvauksiin mukaan


    • tullookko.siitä.mittään

      Häh häh häh :D
      Missee tiällä voes tehä malliks töetä tae mieluummin vähä jottaen työn näköstä ja saes siitä hirmu rahat?

    • Ninanan

      Mä haluaisin alastonmalliksi....

      • mallikuvaan

        Tule luokseni, riisu vaatteet ja poseeraa. Kuvausten jälkeen on tiedossa kivat jatkot...


      • ei.alasti

        Etkä halua.


    • vakiokävijä

      Hot girlissä ainakin tytöt esittelee vähiä vaatteita

    • kuopiolainen.tapa

      Mänet alasti seisomaa keskelle toria, niin jo tulloovat veistämään sinusta patsaan, joka kussoo suustaan.

    • 123d12313f

      aika huonoja vastauksia.. kannattaa mieluummin käydä helsingissä tekemässä malliakansio. jos sulla ei ole mitään näyttöjä nii tuskin sua otetaan( ellei käy hirveä tsägä esim kadulla ).

      jos haluat malliksi nii kannattaa käydä ekana puntilla, jos olet nainen nii dieetillä yms.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2536
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1411
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      67
      1402
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1121
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe