Satuin ostamaan tuon Led Zeppelin 4 Zeppeliin kokoelmaani. Pisitn cd:n koneeseen, pistin biisin "When The Levee Breaks", pistin silmät kiinni ja aloin mennä vain musiikin mukana. Sitten siin yhes vaihees en tajunu mitä ympärilläni tapahtu. Tämä tunne loppu siihen kun siskon tuli "herättää" minut ja kysyi mitä helvettiä teen. Se oli kuulema vähä aikaa huutanu mu vieres jotai, mutten ollu reagoinu.
Että tällaista.
Ei helvetti.. :D
Rynkyttäjä
4
681
Vastaukset
- tapahtuu
välillä, varsinkin kun kuuntelee zeppeliiniä. :D
- Öövini
orgasmin.
- percy-plant
Olet sen tajunnut, kyseinen biisi on yks maagisempia pläjäyksiä ikinä! Sellaista energiaa olen harvoin kuullut. Ja ne rummut... Bonzo ei ollut tästä maailmasta!
Tsekkaa myös mm. Battle of evermore, friends, Gallows pole, No quarter, Live versio Kashmirista... - normaalia
mulla sattuu tommosta päivittäin kun kuuntelen lz ja jimii ja muita samallaisii tripillä tehtyjä juttuja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614408KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523251Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492524Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522485- 1092207
- 241893
- 231652
- 301616
- 1611494
- 361265