Jos joku on kiinnostunut tekemään vaihtokauppaa kanssani, niin minulta löytyy jos jonkinlaista Oasis materiaalia. Paljon myös harvinaisuuksia.
Vaihtareita
13
1382
Vastaukset
- helmirok
Dvd-bootteja?
- Lil-liam
Löytyy Manchester 2005, Glastonbury, jotka on molemmat jonkun brittikanavan kuvaamia.
- helmirok
Lil-liam kirjoitti:
Löytyy Manchester 2005, Glastonbury, jotka on molemmat jonkun brittikanavan kuvaamia.
...kyllä jo löytyy.
- Lil-liam
helmirok kirjoitti:
...kyllä jo löytyy.
Etsitkö jotain tiettyä juttua, sillä niin päin olis kenties helpompi vastata?!?!
- helmirok
Lil-liam kirjoitti:
Etsitkö jotain tiettyä juttua, sillä niin päin olis kenties helpompi vastata?!?!
..oikeastaan. Milano -02 olisi kyl hauska saada(tuli oltua paikalla). Siitä on ainakin vcd olemassa, mut en ole onnistunut hankkimaan. Myös tv-tasoiset äänitykset Be here now & Heathen Chemistry kiertueilta kiinnostaa.
- deft
...ja sano, että sulla on molemmat sinkkuboksit. siis se hopeinen ja kultainen jotka julkaistiin 1997?
- Lil-liam
Kyllä löytyy, mutta harmiksesi, niistä en pysty luopumaan. Ainoa mitä voin tehdä, niin on lähettää valokuvia niistä :)
- Lil-liam
sinulle vielä, että huuto.netiä kannattaa seurata. Laita hakusanaksi Oasis ja aika usein näkyy nuita sinkkuboxeja.
- deft
Lil-liam kirjoitti:
sinulle vielä, että huuto.netiä kannattaa seurata. Laita hakusanaksi Oasis ja aika usein näkyy nuita sinkkuboxeja.
Äh, no mutta kun, on niin vaivalloista. johtunee varmaankin siitä, että kerran olen ne metrin päästä nähnyt lähimmässä Anttilassa, mutta ei silloin vielä ollut varaa ostaa :/
eipä niitä käytettynä välttämättä tahtoisi...hmm, kait. - Oasis
deft kirjoitti:
Äh, no mutta kun, on niin vaivalloista. johtunee varmaankin siitä, että kerran olen ne metrin päästä nähnyt lähimmässä Anttilassa, mutta ei silloin vielä ollut varaa ostaa :/
eipä niitä käytettynä välttämättä tahtoisi...hmm, kait.Multa löytyy molemmat. Pistä sähköpostia, niin sovitaan hinnasta. [email protected]
- Lil-Liam
Kiinnostaisko sua vielä hommata noi boksit, mulla on nyt tuplat. Satuin löytämään?!
- Nimetön
niin että löytyskö jonkinlaista t-paitaa tai muita vaatteita yleensä? myös julisteet kiinnostais ja definitely maybe-levy. Että oliskos näistä mitään?
- -Lily-
Sattuisiko sinulta löytymään Paolo Hewittin Forever the people tai Paul Gallagherin Brothers kirjoja?
Olen huonolla menestyksellä etsiskellyt näitä kirjoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999