no moi!
eli mistähä te ostatte meikit?
onko jotain hyvää nettikauppaa tiedossa mistä voisi tilaa, tai onko kellään mitään suosituksia mitä merkkiä kannattaisi ostaa?
toivottavasti joku osais auttaa.
mistäs saa meikkejä?
6
1978
Vastaukset
- Meibelline
Huutonettiä ja ebayta kannattaa kokeilla, niistä saa hyviä merkkejä välillä todella halvalla. Onhan netissä sitten myös nettikauppoja, jotka myy meikkejä kun vaan viitsii googlettaa hiukan. Sitten taitaa jotkut postimyyntiliikkeet myydä myös meikkejä, kuten Anttila, Ellos, Halens, H&M, Josefssons, Cellebs jne.
Siellä on konsulenttejakin auttamassa oikean värin löytymisessä.
- Hanna-tyttö
Minulle on kelvannut nuo tavaratalojen merkkimeikit oikein hyvin. Kun löytää oman tyylinsä, ei tarvitse enää neuvontaa ja kalliita meikkejä.
- sensimilia
no moi!
kiitos kaikille avusta.
taidan tuolta yves rocherilta tilata jonkinlaisen paketin.
en tiedä noista meikeistä juurikaan, joten te jotka tiedätte voisitteko vähän antaa neuvoja mitä kannattas tilata että sais kauniin meikin tehtyä.
varmaankin huulipuna, ripsari, kajaali ja puuteria.
kaikki apu on tarpeen, kiitos.
- Denier
Minulle on ollut tuo Yves Rocher ihan sopiva
postista tilaamiseen. Käy kyllä ihan tavarata-
lojenkin valikoimia tutkimassa. - Joe...
"eli mistähä te ostatte meikit?"
Kosmetiikkaliikkeet ovat paras vaihtoehto.
"mitä merkkiä kannattaisi ostaa?"
Kallis ja hyvä vaihtoehto on Joe Blasco:
http://joeblasco.com/blascoschools/index.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406663
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242422- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197