millä hurmaan ihanan vaakamiehen???

vaakamieheen ihastunut kaks...

Olen ollut ihan lääpälläni ihanaan vaakamieheen jonkin aikaa, ja tapailemmekin silloin tällöin. Mies on vain kovin menevä enkä tiedä olenko siinä mielessä kiinnittänyt hänen huomionsa, jotta hän kohdallani pysähtyisi:) Olen itse kaksosnainen, joten meno ei sinällään haittaa..KAIPAAN NEUVOJA....

20

6727

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JP42

      ihan tavallista älyä ! Itse olen vaaka ja minut hurmataan älykkyydellä !

    • vaakamies 50+

      on sellainen ettei se kiinostu lopullisesti mistään vaan aina janoaa uutta , kiinostuu uusista asioista ja käy ne läpi etsien jälleen uutta . Vaakamies ei rakastu "ikuisesti" vaan punnitsee tutkii ja epäilee . Vaakamies on herkkä , hienotunteinen ja taiteellinen , mikä tarkoittaa että , hän ei puhu tunteistaan , sulkee kielteiset asiat ja odottaa hetkeä jolloin voi "iskeä" takaisin lyömällä vastustajansa totaalisesti . Jos ja kun pystyt voittamaan vaaan rakkauden olet saavuttanut jotain elämää suurempaa ja ikuisen rakkauden , keinoa en pysty kertomaan .
      Vaakamies 50 eikä vielä rakastunut .

      • Anselikka

        katkeran sävytteistä sanoa "sulkee kielteiset asiat ja odottaa hetkeä jolloin voi "iskeä" takaisin lyömällä vastustajansa totaalisesti". Minä en näe vaaoissa kostamishimoa lainkaan, pikemminkin sovittelevuutta järkeillä itselleen ongelmat "sopiviksi" selvitäkseen niistä. Vai lienekkö tuo piirre ainoastaan sitten miehissä?


      • oli ja on
        Anselikka kirjoitti:

        katkeran sävytteistä sanoa "sulkee kielteiset asiat ja odottaa hetkeä jolloin voi "iskeä" takaisin lyömällä vastustajansa totaalisesti". Minä en näe vaaoissa kostamishimoa lainkaan, pikemminkin sovittelevuutta järkeillä itselleen ongelmat "sopiviksi" selvitäkseen niistä. Vai lienekkö tuo piirre ainoastaan sitten miehissä?

        nimenomaan VAAKA MIEHISTÄ lue ensikerralla jokainen sana lauseesta tai jo otsikosta .


      • veskarit.
        oli ja on kirjoitti:

        nimenomaan VAAKA MIEHISTÄ lue ensikerralla jokainen sana lauseesta tai jo otsikosta .

        oli Ärripurri, mutta sivukommentteja voi jokainen tehdä varsinkin jos on sitä mieltä, ettei esim. kostonhimoisuus ole erityisen korostuva piirre vaakamiehillä. (Vai onko se sittenkin.)
        Ja muuten, vaakamiehen jo hurmanneet/iskeneet NAISET ovat TODELLISIA asiantuntijoita vastaamaan alkuperäiseen kysymykseen. ;)))


      • Anselikka
        oli ja on kirjoitti:

        nimenomaan VAAKA MIEHISTÄ lue ensikerralla jokainen sana lauseesta tai jo otsikosta .

        toteamalla yleisesti ja heittämällä vastakysymyksen, enkä vastanut ap. viestiin... Olenko ymmärtänyt jotain väärin...


    • kahvikerma

      Mene vaan ohi....vaakamiehet ovat petollisia, pelaavat pelejä...lue vaikka täältä...täällä kirjoittavat vaakamiehet vain vahvistavat sitä minkä jo liian monet naiset tietävät....

      • vastaus jo

        sieltä , samaa mieltä olen meistä vaakamiehistä , olemme petollisia emmekä rakastu käytämme vain kaikkia hyväksi ... voi teitä ...


      • tuumailija
        vastaus jo kirjoitti:

        sieltä , samaa mieltä olen meistä vaakamiehistä , olemme petollisia emmekä rakastu käytämme vain kaikkia hyväksi ... voi teitä ...

        vaakamiehet, jotka tosiasiassa rakastutte kovin (jotkut liiankin) monta kertaa elämässänne. :)


      • kahvikerma
        tuumailija kirjoitti:

        vaakamiehet, jotka tosiasiassa rakastutte kovin (jotkut liiankin) monta kertaa elämässänne. :)

        Tiedän vaakamiehiä jotka ovat vaihtaneet naista useammin kuin minä vaihdan autoa. Jos kahden vuoden välein on aina uusi elämää suurempi rakkaus
        niin missä on se tosi rakkaus? Paraneeko aina vaihtamalla?
        Terv. Kauris vaan ei nauris


      • toi juuri
        kahvikerma kirjoitti:

        Tiedän vaakamiehiä jotka ovat vaihtaneet naista useammin kuin minä vaihdan autoa. Jos kahden vuoden välein on aina uusi elämää suurempi rakkaus
        niin missä on se tosi rakkaus? Paraneeko aina vaihtamalla?
        Terv. Kauris vaan ei nauris

        onkin , kun vaakamies ei rakastu vaan , vaihtaa ja vaihtaa .
        Vaaka kun nyt on sellainen että rakkaus on kiven takana .
        Jos yleensäkään on uskominen horoskooppeihin , niin tämä pitää paikkaansa . Olen vaakamies ollut aviossa kauan yli 30v mutta jotenkin aina jaksan epäillä sitä olenko tosi rakastunut , mä vaan olen ja myötäilen .
        Kuulostaa kamalalta ja onkin , en vaan ole lähtenyt mutta en ole hakenut toistakaan .
        Suhteita on ollut en kiellä mutta en koskaan ole rakastunut .
        Mitä sitten rakastan ,luontoa ja elämää . En lähimmäistä , luen kuolinilmoituksia sanomalehdestä mutta en tunne mitään suurta mietin se kuuluu elämään .
        Olen vaakamies 50 mikä on ollut se on ollut , nyt kun mietin , ei niin rakkaita muistoja että kyynel tulisi ei raskaita että nauraisin .
        Vaaka tai jokin muu , johtuuko se siitä vai olenko vain niin kylmä tälle kaikelle ja myös itselle .
        En haudo mitään itsetuhoa , hymyilen .


      • murrukka

        "Teit minusta kuninkaan ja annoit minulle omaksi maan,jota hallitsen lempeällä kädellä"."Niinkuin viisas kuningas,jo tietää että,yhtähyvin hän olla vois kurja keppikerjäläinen"
        J.Karjalainen ja mustat lasit,Sekaisin

        Sinä teit hänestä kuninkaan,rakastit mutta hän ei ollut se viisas kuningas ja piti sinua itsestään selvyytenä,joten keppikerjäläiseksipä joutikin :)))


      • kahvikerma
        murrukka kirjoitti:

        "Teit minusta kuninkaan ja annoit minulle omaksi maan,jota hallitsen lempeällä kädellä"."Niinkuin viisas kuningas,jo tietää että,yhtähyvin hän olla vois kurja keppikerjäläinen"
        J.Karjalainen ja mustat lasit,Sekaisin

        Sinä teit hänestä kuninkaan,rakastit mutta hän ei ollut se viisas kuningas ja piti sinua itsestään selvyytenä,joten keppikerjäläiseksipä joutikin :)))

        Lohdutti mukavasti tuo! Olen kyllä puhunut vaakamiehistä rumasti täällä mutta mulle sattui todennäköisesti vain huono yksilö! Anteeksi vain kaikki palstaa lukevat vaakamiehet!


      • murrukka
        kahvikerma kirjoitti:

        Lohdutti mukavasti tuo! Olen kyllä puhunut vaakamiehistä rumasti täällä mutta mulle sattui todennäköisesti vain huono yksilö! Anteeksi vain kaikki palstaa lukevat vaakamiehet!

        Mikään ei ole niin varmaa ku epävarma.Ja se mikä ei tapa se vituttaa,heh :))Kuluneita fraaseja,mut niiin totta!!Ja mehän akat eiku porskutetaan.Suoraan eteenpäin ,sano muummu lumessa !!! Vanhukset on viisaita!!!! :)))))


        Ja mistä senkään tietää miten mun käy! Luotan ja nautin tästä olemassa olevasta onnestani nyt ja murehdin sitten jos sen aika tulee.Varmaan samallataval revittelen sitten tuol oikku puolel rähisemäs ku sie nyt tääl,hih hih :)))


      • Kahvikerma
        murrukka kirjoitti:

        Mikään ei ole niin varmaa ku epävarma.Ja se mikä ei tapa se vituttaa,heh :))Kuluneita fraaseja,mut niiin totta!!Ja mehän akat eiku porskutetaan.Suoraan eteenpäin ,sano muummu lumessa !!! Vanhukset on viisaita!!!! :)))))


        Ja mistä senkään tietää miten mun käy! Luotan ja nautin tästä olemassa olevasta onnestani nyt ja murehdin sitten jos sen aika tulee.Varmaan samallataval revittelen sitten tuol oikku puolel rähisemäs ku sie nyt tääl,hih hih :)))

        Helpottaa kun saa vähän rähistä, siinä sitten veri aikansa kiehuu ja sitten alkaa tosiaan helposttaa. Nyt kun mietin jälkikäteen kyllä mun olis pitänyt heti alusta huomata etti sillä mun heilalla ollut valoa vintillä juuri ollenkaan. Mutta se hervoton huumori ja se hyvä flirtti vei mennessään!

        Hienoa on kuitenkin ollut se että oon täällä palstalla saanut nauraa hirveästi, aion kyllä täällä vierailla aina kun oon tylsyyden partaalla. Kiitos hyvät vaa'at kovasti paljon!


      • fenixbird

        No eipäs pidä yleistää. Kyllä mun kokemuksen mukaan kaikkien horoskooppimerkkien edustamat miehet on samanlaisia, kaikki käyttäytyvät yhtä sikamaisesti, että tuskimpa se siit merkist riippuu tuo miehen käytös....


    • yhguyrfut

      Anna hänelle! Niin ne kaikki miehet valloitetaan. Vain sinisilmäiset tyypit voi väittää toista!

    • Neitsyt??

      Ett millään ovat niiin vaikeita tapauksia.Kehuvat vain itseään.Vaaat tykkää hyppiä kukasta kukkaan niinkuin Jousimiehetkin.Haluavat vapautensa.

      • vaaka M

        No mutta mä ainakin olen yhden naisen mies =) ??


      • ;)))))
        vaaka M kirjoitti:

        No mutta mä ainakin olen yhden naisen mies =) ??

        Yhden naisen mies...pidät siis vain yhtä kerrallaan mutta kuinkas usein tulee vaihdettua?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      424
      4655
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1660
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1401
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1309
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1204
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1141
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      950
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      827
    Aihe