Ensinnäkin kysyisin, että kannattaako ostaa aito dremel, maksaa noin 60e ,vai joku kopio (esim Class Ohlsonilla n.15e)? Käyttö on aika vähäistä. Ja missä ootte nähny myytävän halvimmalla dremeleitä, ihan sitä halvinta perusmallia?
Dremel vai kopio?
4
4465
Vastaukset
- Jussi2
Itse ostin class ohlsonilta tollasen 15e dremel kopion. Sillä ei tee kyllä yhtään mitään. Laakerit pitävät kauheaa ääntä, hiontateriä ei saa pysymään suorassa kiinnitysholkkien huonolaatuisuuden takia, eli tarkkaan työskentelyyn tuosta koneesta ei ole. Laite tuntuu muutenkin hajoavan käsiin minä hetkenä hyvänsä :)
Osta Dremel tai vielä laadukkaampi Proxxon, jota ei suomesta tosin kovin helpolla löydy.. itse tilasin saksasta edulliseen hintaan Proxxonin ammattikäyttöön tarkoitetun mallin 85e 17e postikulut.
linkki:
http://www.sell-it-easy.de/shop_e/index.php?cp_sid=482430afd4d9&cp_tpl=5503_136&cp_cat=136- Anonyymi
class ohlsonilla tuo maksaa 44,90 €, vastaava Biltemasta 16,90 €.
Ei muuta eroa kuin tuotemerkki.
Kummassakaan ei tule mukana kunnon säädettävää istukkaa, eikä sitä saa lisävarusteenakaan.
Bilteman malli MG-150 "monitoimihiomakone" (ehkä istukan puutteen takia tuota ei markkinoida askarteluporakoneena, jollaiseksi se sovetuisi JOS istukan jostain saisi).
- ifw0
olssonillahan on dremelit ny19e (69).. tosin nuo poranteräteioo mistään ja hiomarulla lentele pois eli aikahyödytön laite joossei vähän kiillottele jotai
- Anonyymi
proxxon on ollut hyvä ja halpa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"628820Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1545494Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1214947Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään83832Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m833446Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta533359Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä352692En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102611Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html392593- 241717