Minulla on autona accord lx 87 ja nyt talvi pakkasilla on ruvennut tuntuun siltä että ohjaustehostin tekisi terää.Eli saako autoon asennettua ohjaustehostimen nyt jälkikäteen.
Ja onko pahakin homma joutuuko vaihtamaan paljon osia.
OHJAUSTEHOSTIMEN JÄLKI ASENNUS
4
1420
Vastaukset
- E.T.
Miksi osasit kirjoittaa ohjaustehostimen oikein, mutta talvipakkasilla ja jälkiasennuksen väärin?
- lexa
Tämä ei kuulu autoiluun, mutta nykyään varsinkin alle kolmekymppiset eivät osaa kirjoittaa oikein yhdys sanoja. "Yhdyssanoja".
- talvi rengas
- vesi pumppu
- kampi akseli
- kytkin akseli
- jne.
- jj
no ensimmäiseksi tietysti itse tehostin tulee sinne, lisäksi ainakin kampiakselin hihnapyörän ja pumpun (pumpulla on siis oma hihna) saat laittaa ja vetää letkut. On vaan sellainen homma että mua ei ainakaan kiinnostaisi vähäkään ryhtyä siihen. jos sulla on kunnollinen paikka missä pääset auton alle niin kyllähän sitä tietysti voi harrastella...
Mitenkähän se nopeuden mukaan säätyvä tehostus muuten mahtaa olla toteutettu? Mielestäni se säätyi todellakin nopeuden mukaan, ei moottorin kierrosten. Ja toimi muuten hienosti ainakin minulla.- mv
Eikä se pumput ja letkut riitä, kas kun koko ohjausakseli on aivan eri... Accordista ei ole täsmällistä tietoa, mutta usein myös pyörän ripustus on vankempaa tavaraa niveliä ja tukivarsia myöten, koska vaikuttavat voimat ovat vähän eri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733644Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91981Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341196
- 1001063
- 1091045
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876