Minkälaiset oireet teillä muilla astmaatikoilla on ollut keuhkoputkentulehduksesssa? Ja jos ootte saanu antibioottikuurin ni kuin nopeesti pitäs olo ruveta helpottuu? Ja uskaltaskohan noita astmalääkkeitä ottaa kuin paljon... Ahistaa ja rintaa puristaa!
keuhkoputkentulehdus
3
5439
Vastaukset
- kuumeillut
minulla oli noiden sinun kuvailemiesi oireiden lisäksi kuumetta. Minulta otettiin verikokeita, crp oli koholla, sain antibiootit. Kuuri auttoi parin päivän jälkeen aloittamisesta. Sain myös kortisoni kuurin, ja kehoituksen lisätä hoitavaa astmalääkettä. Minulla oli tosin silloin myös hankala hengittää. Kannattaa varmaan mennä lääkäriin, verikokeista kyllä näkee, jos keuhkoissa on tulehdus. Vaadi, että otetaan verikokeet. Jos nyt otat hoitavaa lääkettä yhden aamulla ja illalla, voit lisätä sen kahteen, avavaa voit ottaa sen määrän mitä lääkäri on sanonut, siis maksimimäärän.
- Ridna
Kiitos sulle! Antibioottikuurilla olen ollut jo 5 päivää,mut ei vaan helpota yhtään. Verikokeita ei otettu. Pitää varmaan koittaa tuplata tuo lääkemäärä ja sit mennä uudelleen lääkäriin.
- zize
Minulla on astma ja keuhkoputkentulehdus meneillään. Luulin pitkään oireita vain astman oireiksi (kova yskä, paljon limaa, hengenahdistusta) mutta kun ne pahenivat niin jouduin menemään lääkäriin. Sain tietää että on keuhkoputkentulehdus ja sain sitten antibiootit. Kyllä jo parin päivän kuluttua olo helpottui huomattavasti.. Ei yskitä koko ajan (vain jos tulee limaa ulos) ja hengittäminen on helpottunut. Luulen että astmalääkkeitä pitää ottaa kuten aina, ellei lääkäri ole määrännyt toisin. Itse en ole tarvinnut inhalaattoria kovin usein koska hengittäminen todella helpottui antibioottikuurin saamisen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511853
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121741Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va351507Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961198- 941195
- 841114
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta354992- 62869
- 49831
- 50816