Miten eroon sitkeästä hiivatulehduksesta

Tuskastunut

Olen totaalisen väsynyt.
Olen syönyt monta kuuria diflucania (jonka pitäisi olla tehokas!). Olen käyttänyt voiteita, ja puikkoja. Aina sama meno vain jatkuu.
Ei tartu miehestä koska olen pidättäytynyt seksistä jo useamman kuukauden ajan, siitä lähtien kun oireet alkoi. Ei jaksa seksi paljon kiinnostaa kun alapää kutisee ja kuumottaa!

Siis eikö tähän vaivaan mikään ihan OIKEASTI tehoa????????
Jos olette kokeneet saman, niin miten pääsitte eroon hiivasta?????
Taas aika varattuna lekurille vahvempia droppeja varten (joita niillä ei kuitenkaan tarjota ole).
Tällä hetkellä menossa itsehoitona puikkohoito Gynophilus, joka tuntuu siltä että ihan sama kuin työntäisi karamellin pimppaan, tasan sama vaikutus. Siis EI MITÄÄN.

Auttakaa ihmeessä!

17

17688

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiivallinen

Mulla myös paha hiiva,ei edes voidetta ole mitä levittäisi huulille. Sain flagyl- kuurin ja kohta viikon olen tunkenut puikkoa sisään,vähän on helpannu,sain myös yhen diflucanin joka on mulle kuin se karamelli eli ei paljon vaikutusta.
      Onko sulla otettu papa? jos se onkin kondyloomaa?
      mä yritän pysyä erossa makeasta ja syön asidofilus-jogurttia ja nukun ilman housuja ja silitän aluspökät,alushousut puuvillaiset.Tiedän tunteen kun hiiva vie hermot,on se niin kiusallinen vaiva.

• Laktoosiallerginen

Olen itse myös yrittänyt päästä sokerista eroon ja juonut säännöllisesti karpalomehua ja syönyt puolukoita. Etikkaa täytyykin testata kun/jos tulee taas hiiva käymään...

• Kokeile tätä

Onko testattu, että kyseessä on todellakin hiivatulehdus? Itse kärsin aikoinaan hiivatulehduksesta todella usein, sitten allergisoiduin hoitoon tarkoitetuille lääkkeille.

No, hiiva meni menojaan ja onkin pysynyt poissa pari vuotta. Nyt kyllä luulin, että minulla on hiiva, oireet aivan samat. Mutta minulla onkin vain niin kuivat limakalvot, se aiheuttaa samat oireet kuin hiiva. Siihen vaivaan auttaa Ceridal lipolotion, parin päivän käytön jälkeen kaikki oireet hävisi.

Toivottavasti löydät apua ikävään ongelmaan.

• Tuskastunut

Lääkärillä käynnin yhteydessä otettiin papa, papa täysin normaali mutta papakokeen "ohessa" näkyi hiivatulehdus. Joten hiivasta on kyse.

Aion toki nyt lääkäriltä kysyä että voiko taustalla olla kuitenkin jokin toinen tulehdus, joka pitää hiivatulehdusta "käynnissä".
        Koska jotenkin outoa että olen niin paljon kuitenkin noita kaikenlaisia lääkkeitä jo käyttänyt, eikä todellakaan mikään tehoa.
        Alkaa jo tuntua että jotain toista "tautia" kai tässä pitäisi jo hoitaa, luulisi noilla mömmöillä jo hiivan hävinneen, mutta ei ei....

• Tulokset
        Tuskastunut kirjoitti:

Lääkärillä käynnin yhteydessä otettiin papa, papa täysin normaali mutta papakokeen "ohessa" näkyi hiivatulehdus. Joten hiivasta on kyse.

Aion toki nyt lääkäriltä kysyä että voiko taustalla olla kuitenkin jokin toinen tulehdus, joka pitää hiivatulehdusta "käynnissä".
        Koska jotenkin outoa että olen niin paljon kuitenkin noita kaikenlaisia lääkkeitä jo käyttänyt, eikä todellakaan mikään tehoa.
        Alkaa jo tuntua että jotain toista "tautia" kai tässä pitäisi jo hoitaa, luulisi noilla mömmöillä jo hiivan hävinneen, mutta ei ei....

Onko siis otettu valkovuotonäyte ? Siitä tehty hiivaviljely ?

Voihan se olla jotain muutakin tulehdusta kuin juuri hiivaa. Meinaan vaan, kun olet käyttänyt melkoisen arsenaaliin hiivaan tarkoitettuja lääkkeitä ja tauti ei taltu niilläkään ?!

Ruokavaliosta pitää karsia kaikki makea pois eli karkit, pullat KAIKKI sokeri.

• Nainen 32

http://www.helsinki.fi/~jpaavone/artik1.html

Kaikki mikä kutisee ei ole hiivaa!
      Ja hiivaan taasen ei aina liity kokkareinen valkovuoto.
      Viimeksi itelläni oli hiiva, joka vaati 3x diflucanin parin viikon aikana pevaryl-voiteen, ennen kuin lähti. Limakalvot jäi kuiteski kurjaan kuntoon sen tuskan jälkeen.
      Itse otin nyt kaiken muun (maitohappobakteerit asidofilus -tuotteet mukaan lukien) lisäksi käyttöön omega7:n, kun siitä on kuulemma ollut joillekin apua kuivien limakalvojen hoidossa.

• sillipurkki

Olen kärsinyt tästä samaisesta vaivasta jo useamman vuoden ajan, oikeastaan lasteni syntymien jälkeen erityisesti. Kutinat, valkovuoto ja inhottavan tympeä haju toistuvat useasti vuoden aikana. Varsinkin petipuuhien jälkeen. Miehellä ei todettuja sairauksia ja uskoakseni sukupuolitaudeistakaan ei hänellä ole kysymys.. Itseltänikin otettu labrassa sekä hiiva- että myös sukupuolitautitestit. Yleensä tuloksissa on hiiva plussalla sekä leukosyytit myös.

Papa -näyte otettu säännöllisesti, ei muutoksia siinä. Tosin nyt olen taas menossa testiin. Tälläkin hetkellä minulla on tämä helvetillinen kutina ja vuoto. Perjantaina nappasin kerta-annoksen fluconazolia, mutta siitä ei apua ole tullut. Kohta lähden taas labraan, ja luulenpa että lääkäri määrää sen tuttuakin tutumman flagyl comp. puikon työnnettäväksi pimppaan.

Olen huomannut että kutinat alkavat yleensä viikkoa tai jopa paria viikkoakin ennen menkkoja. Aina kuitenkaan ei tule yhtä rajua tulehdusta kuin esim. nyt on.

Tämä olo todellakin vie järjen! Se hermostuttaa niin, ettei perheelläkään ole enää mukavaa. Äiti on äkäinen koko ajan, ja seksipuuhat ovat täysin jäissä. Arvaatkaapa vain onko mies kovilla.. On hän kyllä ollut ihmeen ymmärtäväinen, mutta kuinkahan kauan.

Jaksamista sinulle sekä myös muille samasta vaivasta kärsiville!

• Oravanpyörä

Eikös se gyne suositellut sinulle myös miehen hoitoa samanaikaisesti ? Näin yleensä tehdään, sillä se oireetonkin mies voi tartuttaa ne hiivat yms. aina uudelleen sinuun.

• Tuskastunut
        Oravanpyörä kirjoitti:

Eikös se gyne suositellut sinulle myös miehen hoitoa samanaikaisesti ? Näin yleensä tehdään, sillä se oireetonkin mies voi tartuttaa ne hiivat yms. aina uudelleen sinuun.

miehen hoitoa, mutta nyt olen todellakin pidättäytynyt seksistä joten miehestä tämä ei johdu, että hän tartuttaisi tämän uudelleen ja uudelleen.
        Pakko nyt lekurille sanoa kovat sanat, että tutkikaapa kunnolla, sukupuolitautitestit sun muut. Koska jos joku toinen tulehdus pitää hiivan koholla, niin hiivan hoito ei silloin todellakaan auta, ja epäilen, että tässä on nyt kyse jostain muusta.

Kaikesta sitä pitää vaivaa tullakin, v*****aa!

• Auttavat hiiviksessä
        Tuskastunut kirjoitti:

miehen hoitoa, mutta nyt olen todellakin pidättäytynyt seksistä joten miehestä tämä ei johdu, että hän tartuttaisi tämän uudelleen ja uudelleen.
        Pakko nyt lekurille sanoa kovat sanat, että tutkikaapa kunnolla, sukupuolitautitestit sun muut. Koska jos joku toinen tulehdus pitää hiivan koholla, niin hiivan hoito ei silloin todellakaan auta, ja epäilen, että tässä on nyt kyse jostain muusta.

Kaikesta sitä pitää vaivaa tullakin, v*****aa!

Hiivalääkkeet yleensä auttavat hiivasienitulehduksissa. Kyse voi olla jostain muusta alapääntulehduksesta, jonka olet voinut saada vaikka sen hiiviksen ohella. Hiivalääkityksen pitää olla tarpeeksi pitkä, että se tappaa ne hiivat kokonaan.

Hiivatulehdus pitää testillä varmistaa hiivaksi ja siihen kuuluu myös viljelynäyte. Onkohan tämä testi tehty ? Sukupuolitaudit kannattaa vielä tsekata varmuuden vuoksi. Joskus hiivat ovat erittäin sitkeitä ja vaativat jopa ns. estohoitoa kuukausien ajan.

• Tuskastunut
        Auttavat hiiviksessä kirjoitti:

Hiivalääkkeet yleensä auttavat hiivasienitulehduksissa. Kyse voi olla jostain muusta alapääntulehduksesta, jonka olet voinut saada vaikka sen hiiviksen ohella. Hiivalääkityksen pitää olla tarpeeksi pitkä, että se tappaa ne hiivat kokonaan.

Hiivatulehdus pitää testillä varmistaa hiivaksi ja siihen kuuluu myös viljelynäyte. Onkohan tämä testi tehty ? Sukupuolitaudit kannattaa vielä tsekata varmuuden vuoksi. Joskus hiivat ovat erittäin sitkeitä ja vaativat jopa ns. estohoitoa kuukausien ajan.

papakokeen yhteydessä. Siis papa oli normaali mutta hiiva plussalla. Mutta mitään muita testejä ei siis tehty. En tiedä oliko kyseessä ns. hiivaviljely vai mikä, taisi olla niin että siitä papasta vain näkyi se hiiva elikkä sitä viljelyä ei ilmeisesti ole edes tehty.

Niin tässä todella taitaa olla, että kyse on jostain muusta tulehduksesta, mutta minulla on aika varattuna nyt kokeneelle ja hyvälle lekurille, ja otatan kunnolla nyt testit laidasta laidaan! Eihän tämä voi näin jatkua!

• Jaja

Etikkavettä ruutalla nukkumaan mennessä emättimeen viikon verran. Canestenia ulkosynnyttimiin. Eiköhän lähde. Kirjoitan kokemuksesta.

• Tuskastunut

Siis missä suhteessa etikkaa ja missä vettä???? Varmasti kokeilen!

• Toinen kokeillut
        Tuskastunut kirjoitti:

Laita litraan kädenlämpöistä vettä 1 dl etikkaa.

• Jaja
        Tuskastunut kirjoitti:

Itse olen laittanut 1:4. Eli 1 osa etikka ja 3 osaa vettä. Kerro jos lähtee.

• ruokaaa

mulla lakkas hiivat kun lakkasin syömästä viljoja sokeria ja perunaa. jos syön enemmän niin tulee nopeaan hiiva. Eli tämmöinen vapaamuotoinen vähähiilihydraattinen ruokavalio ilman guruja ja profeettoja.

• Jaja

Kyse voi myös olla kondyloomasta. Sitä usein luullaan hiivaksi. Onko sulla myös runsasta valkovuotoa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1526
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      20
      1026
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1026
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      946
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      886
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      825
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      759
    Aihe