Onko kellään tietoa onko ensi kesänä myös suoria lentoja kanarialle? huhujen mukaan Aurinkomatkat/Finnair eivät sinne silloin lennä.
Ensi kesänä kanarialle
14
1052
Vastaukset
- järki homma
ja mitä ihmettä kesällä tekee Kanarilla, paremmat kelit Suomessa on. Tiedoksi että Kanarialla käydään silloin kun Suomessa on talvi. Ja sen näköjään myös matkatoimimistot ovat tajunneet,ei vain kaikki turistit.
- pitäiskö sitten perua kaikk...
Pitäiskö sitten perua kaikki kesämatkat suomesta ulkomaille kesän aikana? Eihän se suomnen kesä aina niin lämmin ja aurinkoinen ole ja aina on ihmisiä jotka haluavat matkustaa lomansa aikana.
Ei Finnair ole niitá matkoja sen takia perunut kun "ovat tajunneet asian" niinkuin sinä asian ilmaisit.
Minua lähinnä kyllä kiinnosti tämä tieto koska olin ajatellut tulla täältä Kanarialta suomeen päin sukuloimaan kesäloman aikana. - Merviili
pitäiskö sitten perua kaikk... kirjoitti:
Pitäiskö sitten perua kaikki kesämatkat suomesta ulkomaille kesän aikana? Eihän se suomnen kesä aina niin lämmin ja aurinkoinen ole ja aina on ihmisiä jotka haluavat matkustaa lomansa aikana.
Ei Finnair ole niitá matkoja sen takia perunut kun "ovat tajunneet asian" niinkuin sinä asian ilmaisit.
Minua lähinnä kyllä kiinnosti tämä tieto koska olin ajatellut tulla täältä Kanarialta suomeen päin sukuloimaan kesäloman aikana.Finnmatkan taitaa lentää kesällä myös
- naurattaa
pitäiskö sitten perua kaikk... kirjoitti:
Minua lähinnä kyllä kiinnosti tämä tieto koska olin ajatellut tulla täältä Kanarialta suomeen päin sukuloimaan kesäloman aikana.onko lentoja suomesta kesällä Kanarialle? ja nyt sitten ollaankin ihan Kanarilta tulossa suomeen päin? jospa päätät kuinka se nyt on?
- näin on
Merviili kirjoitti:
Finnmatkan taitaa lentää kesällä myös
kuin toukokuussa, kesällä ei lennetä Kanarialle.
- lennot suomesta
naurattaa kirjoitti:
onko lentoja suomesta kesällä Kanarialle? ja nyt sitten ollaankin ihan Kanarilta tulossa suomeen päin? jospa päätät kuinka se nyt on?
Niin, kyselin sitä sen takia koska jos suomesta tullaan kanarialle niin koneethan lentää takaisin ja silloin voi ostaa esim täältä päin lennon. tfs-hki-tfs.niin kuin on käytäntö. Ei ole tarvettta keksiä juttuja, gilipollas!
- Raamattu
naurattaa kirjoitti:
onko lentoja suomesta kesällä Kanarialle? ja nyt sitten ollaankin ihan Kanarilta tulossa suomeen päin? jospa päätät kuinka se nyt on?
Kyllä "isossa kirjassakin" se sanotaan, että autuaita ovat yksinkertaiset, sillä he eivät...
Kuka tällaiset päästää tietokoneen näppikselle? - Merviili
Raamattu kirjoitti:
Kyllä "isossa kirjassakin" se sanotaan, että autuaita ovat yksinkertaiset, sillä he eivät...
Kuka tällaiset päästää tietokoneen näppikselle?Kyllä olin tänäkin kesänä Finnmatkojen kanssa Kanarialla ja kyllä ne sinne vaan lensi :)
- sulla kerran on
pääsy nettiin, käytä sitä hyväksi. Finnmatkoilla on ainakin ensi kesälle Gran Canarialle lentoja, jotka lennetään tämän hetken tiedon mukaan Finnairilla. Käy itse tutkimassa matkanjärjestäjien omilta sivuilta asiaa, täältä ei faktatietoa ole ennenkään saanut. Ihmiset yleensä vain ilkeilevät ja viisastelevat näillä palstoilla.
- kävinkin jo katsomassa
kiitos, ehdinkin jo käydä katsomassa ne sivut kun joku niistä kirjoitti. kyselin aluksi vaan sen takia kun mulla ei ole sitä laajakaistaa ja kestää niin hiton kauan avata sivuja siksi pyysin vinkkejä. kiitos kaikille asiallisille.
- lontoon kautta lentava
kävinkin jo katsomassa kirjoitti:
kiitos, ehdinkin jo käydä katsomassa ne sivut kun joku niistä kirjoitti. kyselin aluksi vaan sen takia kun mulla ei ole sitä laajakaistaa ja kestää niin hiton kauan avata sivuja siksi pyysin vinkkejä. kiitos kaikille asiallisille.
Itse kaytamme yleensa lentoja teneriffa-stansted-tampere lentoaika vain tunnin pidempi ja saa kivan tauon tupakointiin valilla. Hinta yleensa vain kolmasosa suoraan lentoon nahden.
- olette matkustaneet
lontoon kautta lentava kirjoitti:
Itse kaytamme yleensa lentoja teneriffa-stansted-tampere lentoaika vain tunnin pidempi ja saa kivan tauon tupakointiin valilla. Hinta yleensa vain kolmasosa suoraan lentoon nahden.
Kiitos vinkistä. Kenen lennoilla olette matkustaneet nämä tfs-stansted ja stansted-tampere? Ihan hyvä idis!!! Onnistuukohan heinäkuussa?
- Canaryfani
Kun ihminen aikuistuu (ainakin fyysisesti?) ensi vuoden elokuussa ja pitäisi päästä sukulaisia (vaimon!) pakoon. Välimerellä on elokuussa minun hipiälleni AIVAN liian kuumaa, joten Kanarialle/Madeiralle pitäisi päästä karkumatkalle.
50-vuotissynttärit viettäisin paikassa, jossa on alle 30 astetta plussaa! Onko ehdotuksia?
Itse olen jo ajatellut kylpylälomaa Suomessa tai Eestissä. Mutta kun tekisi mieli kuitenkin eroon kaikesta...
Auttakaa nyt kädetöntä!- lähelläkin rentoutuu
Mene Azoreille, Siellä pääsee eroon sukulaisita ja myös muista turisteista ja on vielä alkuperäistä katsottavaa. Lämpötilatkin ovat
pienillä saarilla sopivat. Tai sitten Madeiralle,
sielläkin on viileämpää kuin Välimeren kohteissa
elokuussa. Tai mene Tanskaan,Puolaan, Tsekkiin tai
Unkariin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662231Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61846Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381364Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?216997En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71990Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.94983Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21945- 20784
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39760- 66740