Onko kellään tietoa onko ensi kesänä myös suoria lentoja kanarialle? huhujen mukaan Aurinkomatkat/Finnair eivät sinne silloin lennä.
Ensi kesänä kanarialle
14
1055
Vastaukset
- järki homma
ja mitä ihmettä kesällä tekee Kanarilla, paremmat kelit Suomessa on. Tiedoksi että Kanarialla käydään silloin kun Suomessa on talvi. Ja sen näköjään myös matkatoimimistot ovat tajunneet,ei vain kaikki turistit.
- pitäiskö sitten perua kaikk...
Pitäiskö sitten perua kaikki kesämatkat suomesta ulkomaille kesän aikana? Eihän se suomnen kesä aina niin lämmin ja aurinkoinen ole ja aina on ihmisiä jotka haluavat matkustaa lomansa aikana.
Ei Finnair ole niitá matkoja sen takia perunut kun "ovat tajunneet asian" niinkuin sinä asian ilmaisit.
Minua lähinnä kyllä kiinnosti tämä tieto koska olin ajatellut tulla täältä Kanarialta suomeen päin sukuloimaan kesäloman aikana. - Merviili
pitäiskö sitten perua kaikk... kirjoitti:
Pitäiskö sitten perua kaikki kesämatkat suomesta ulkomaille kesän aikana? Eihän se suomnen kesä aina niin lämmin ja aurinkoinen ole ja aina on ihmisiä jotka haluavat matkustaa lomansa aikana.
Ei Finnair ole niitá matkoja sen takia perunut kun "ovat tajunneet asian" niinkuin sinä asian ilmaisit.
Minua lähinnä kyllä kiinnosti tämä tieto koska olin ajatellut tulla täältä Kanarialta suomeen päin sukuloimaan kesäloman aikana.Finnmatkan taitaa lentää kesällä myös
- naurattaa
pitäiskö sitten perua kaikk... kirjoitti:
Pitäiskö sitten perua kaikki kesämatkat suomesta ulkomaille kesän aikana? Eihän se suomnen kesä aina niin lämmin ja aurinkoinen ole ja aina on ihmisiä jotka haluavat matkustaa lomansa aikana.
Ei Finnair ole niitá matkoja sen takia perunut kun "ovat tajunneet asian" niinkuin sinä asian ilmaisit.
Minua lähinnä kyllä kiinnosti tämä tieto koska olin ajatellut tulla täältä Kanarialta suomeen päin sukuloimaan kesäloman aikana.onko lentoja suomesta kesällä Kanarialle? ja nyt sitten ollaankin ihan Kanarilta tulossa suomeen päin? jospa päätät kuinka se nyt on?
- näin on
Merviili kirjoitti:
Finnmatkan taitaa lentää kesällä myös
kuin toukokuussa, kesällä ei lennetä Kanarialle.
- lennot suomesta
naurattaa kirjoitti:
onko lentoja suomesta kesällä Kanarialle? ja nyt sitten ollaankin ihan Kanarilta tulossa suomeen päin? jospa päätät kuinka se nyt on?
Niin, kyselin sitä sen takia koska jos suomesta tullaan kanarialle niin koneethan lentää takaisin ja silloin voi ostaa esim täältä päin lennon. tfs-hki-tfs.niin kuin on käytäntö. Ei ole tarvettta keksiä juttuja, gilipollas!
- Raamattu
naurattaa kirjoitti:
onko lentoja suomesta kesällä Kanarialle? ja nyt sitten ollaankin ihan Kanarilta tulossa suomeen päin? jospa päätät kuinka se nyt on?
Kyllä "isossa kirjassakin" se sanotaan, että autuaita ovat yksinkertaiset, sillä he eivät...
Kuka tällaiset päästää tietokoneen näppikselle? - Merviili
Raamattu kirjoitti:
Kyllä "isossa kirjassakin" se sanotaan, että autuaita ovat yksinkertaiset, sillä he eivät...
Kuka tällaiset päästää tietokoneen näppikselle?Kyllä olin tänäkin kesänä Finnmatkojen kanssa Kanarialla ja kyllä ne sinne vaan lensi :)
- sulla kerran on
pääsy nettiin, käytä sitä hyväksi. Finnmatkoilla on ainakin ensi kesälle Gran Canarialle lentoja, jotka lennetään tämän hetken tiedon mukaan Finnairilla. Käy itse tutkimassa matkanjärjestäjien omilta sivuilta asiaa, täältä ei faktatietoa ole ennenkään saanut. Ihmiset yleensä vain ilkeilevät ja viisastelevat näillä palstoilla.
- kävinkin jo katsomassa
kiitos, ehdinkin jo käydä katsomassa ne sivut kun joku niistä kirjoitti. kyselin aluksi vaan sen takia kun mulla ei ole sitä laajakaistaa ja kestää niin hiton kauan avata sivuja siksi pyysin vinkkejä. kiitos kaikille asiallisille.
- lontoon kautta lentava
kävinkin jo katsomassa kirjoitti:
kiitos, ehdinkin jo käydä katsomassa ne sivut kun joku niistä kirjoitti. kyselin aluksi vaan sen takia kun mulla ei ole sitä laajakaistaa ja kestää niin hiton kauan avata sivuja siksi pyysin vinkkejä. kiitos kaikille asiallisille.
Itse kaytamme yleensa lentoja teneriffa-stansted-tampere lentoaika vain tunnin pidempi ja saa kivan tauon tupakointiin valilla. Hinta yleensa vain kolmasosa suoraan lentoon nahden.
- olette matkustaneet
lontoon kautta lentava kirjoitti:
Itse kaytamme yleensa lentoja teneriffa-stansted-tampere lentoaika vain tunnin pidempi ja saa kivan tauon tupakointiin valilla. Hinta yleensa vain kolmasosa suoraan lentoon nahden.
Kiitos vinkistä. Kenen lennoilla olette matkustaneet nämä tfs-stansted ja stansted-tampere? Ihan hyvä idis!!! Onnistuukohan heinäkuussa?
- Canaryfani
Kun ihminen aikuistuu (ainakin fyysisesti?) ensi vuoden elokuussa ja pitäisi päästä sukulaisia (vaimon!) pakoon. Välimerellä on elokuussa minun hipiälleni AIVAN liian kuumaa, joten Kanarialle/Madeiralle pitäisi päästä karkumatkalle.
50-vuotissynttärit viettäisin paikassa, jossa on alle 30 astetta plussaa! Onko ehdotuksia?
Itse olen jo ajatellut kylpylälomaa Suomessa tai Eestissä. Mutta kun tekisi mieli kuitenkin eroon kaikesta...
Auttakaa nyt kädetöntä!- lähelläkin rentoutuu
Mene Azoreille, Siellä pääsee eroon sukulaisita ja myös muista turisteista ja on vielä alkuperäistä katsottavaa. Lämpötilatkin ovat
pienillä saarilla sopivat. Tai sitten Madeiralle,
sielläkin on viileämpää kuin Välimeren kohteissa
elokuussa. Tai mene Tanskaan,Puolaan, Tsekkiin tai
Unkariin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75703
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381