Ensi kesänä kanarialle

onko kellään tietoa?

Onko kellään tietoa onko ensi kesänä myös suoria lentoja kanarialle? huhujen mukaan Aurinkomatkat/Finnair eivät sinne silloin lennä.

14

1055

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järki homma

      ja mitä ihmettä kesällä tekee Kanarilla, paremmat kelit Suomessa on. Tiedoksi että Kanarialla käydään silloin kun Suomessa on talvi. Ja sen näköjään myös matkatoimimistot ovat tajunneet,ei vain kaikki turistit.

      • pitäiskö sitten perua kaikk...

        Pitäiskö sitten perua kaikki kesämatkat suomesta ulkomaille kesän aikana? Eihän se suomnen kesä aina niin lämmin ja aurinkoinen ole ja aina on ihmisiä jotka haluavat matkustaa lomansa aikana.
        Ei Finnair ole niitá matkoja sen takia perunut kun "ovat tajunneet asian" niinkuin sinä asian ilmaisit.
        Minua lähinnä kyllä kiinnosti tämä tieto koska olin ajatellut tulla täältä Kanarialta suomeen päin sukuloimaan kesäloman aikana.


      • Merviili
        pitäiskö sitten perua kaikk... kirjoitti:

        Pitäiskö sitten perua kaikki kesämatkat suomesta ulkomaille kesän aikana? Eihän se suomnen kesä aina niin lämmin ja aurinkoinen ole ja aina on ihmisiä jotka haluavat matkustaa lomansa aikana.
        Ei Finnair ole niitá matkoja sen takia perunut kun "ovat tajunneet asian" niinkuin sinä asian ilmaisit.
        Minua lähinnä kyllä kiinnosti tämä tieto koska olin ajatellut tulla täältä Kanarialta suomeen päin sukuloimaan kesäloman aikana.

        Finnmatkan taitaa lentää kesällä myös


      • naurattaa
        pitäiskö sitten perua kaikk... kirjoitti:

        Pitäiskö sitten perua kaikki kesämatkat suomesta ulkomaille kesän aikana? Eihän se suomnen kesä aina niin lämmin ja aurinkoinen ole ja aina on ihmisiä jotka haluavat matkustaa lomansa aikana.
        Ei Finnair ole niitá matkoja sen takia perunut kun "ovat tajunneet asian" niinkuin sinä asian ilmaisit.
        Minua lähinnä kyllä kiinnosti tämä tieto koska olin ajatellut tulla täältä Kanarialta suomeen päin sukuloimaan kesäloman aikana.

        onko lentoja suomesta kesällä Kanarialle? ja nyt sitten ollaankin ihan Kanarilta tulossa suomeen päin? jospa päätät kuinka se nyt on?


      • näin on
        Merviili kirjoitti:

        Finnmatkan taitaa lentää kesällä myös

        kuin toukokuussa, kesällä ei lennetä Kanarialle.


      • lennot suomesta
        naurattaa kirjoitti:

        onko lentoja suomesta kesällä Kanarialle? ja nyt sitten ollaankin ihan Kanarilta tulossa suomeen päin? jospa päätät kuinka se nyt on?

        Niin, kyselin sitä sen takia koska jos suomesta tullaan kanarialle niin koneethan lentää takaisin ja silloin voi ostaa esim täältä päin lennon. tfs-hki-tfs.niin kuin on käytäntö. Ei ole tarvettta keksiä juttuja, gilipollas!


      • Raamattu
        naurattaa kirjoitti:

        onko lentoja suomesta kesällä Kanarialle? ja nyt sitten ollaankin ihan Kanarilta tulossa suomeen päin? jospa päätät kuinka se nyt on?

        Kyllä "isossa kirjassakin" se sanotaan, että autuaita ovat yksinkertaiset, sillä he eivät...
        Kuka tällaiset päästää tietokoneen näppikselle?


      • Merviili
        Raamattu kirjoitti:

        Kyllä "isossa kirjassakin" se sanotaan, että autuaita ovat yksinkertaiset, sillä he eivät...
        Kuka tällaiset päästää tietokoneen näppikselle?

        Kyllä olin tänäkin kesänä Finnmatkojen kanssa Kanarialla ja kyllä ne sinne vaan lensi :)


    • sulla kerran on

      pääsy nettiin, käytä sitä hyväksi. Finnmatkoilla on ainakin ensi kesälle Gran Canarialle lentoja, jotka lennetään tämän hetken tiedon mukaan Finnairilla. Käy itse tutkimassa matkanjärjestäjien omilta sivuilta asiaa, täältä ei faktatietoa ole ennenkään saanut. Ihmiset yleensä vain ilkeilevät ja viisastelevat näillä palstoilla.

      • kävinkin jo katsomassa

        kiitos, ehdinkin jo käydä katsomassa ne sivut kun joku niistä kirjoitti. kyselin aluksi vaan sen takia kun mulla ei ole sitä laajakaistaa ja kestää niin hiton kauan avata sivuja siksi pyysin vinkkejä. kiitos kaikille asiallisille.


      • lontoon kautta lentava
        kävinkin jo katsomassa kirjoitti:

        kiitos, ehdinkin jo käydä katsomassa ne sivut kun joku niistä kirjoitti. kyselin aluksi vaan sen takia kun mulla ei ole sitä laajakaistaa ja kestää niin hiton kauan avata sivuja siksi pyysin vinkkejä. kiitos kaikille asiallisille.

        Itse kaytamme yleensa lentoja teneriffa-stansted-tampere lentoaika vain tunnin pidempi ja saa kivan tauon tupakointiin valilla. Hinta yleensa vain kolmasosa suoraan lentoon nahden.


      • olette matkustaneet
        lontoon kautta lentava kirjoitti:

        Itse kaytamme yleensa lentoja teneriffa-stansted-tampere lentoaika vain tunnin pidempi ja saa kivan tauon tupakointiin valilla. Hinta yleensa vain kolmasosa suoraan lentoon nahden.

        Kiitos vinkistä. Kenen lennoilla olette matkustaneet nämä tfs-stansted ja stansted-tampere? Ihan hyvä idis!!! Onnistuukohan heinäkuussa?


    • Canaryfani

      Kun ihminen aikuistuu (ainakin fyysisesti?) ensi vuoden elokuussa ja pitäisi päästä sukulaisia (vaimon!) pakoon. Välimerellä on elokuussa minun hipiälleni AIVAN liian kuumaa, joten Kanarialle/Madeiralle pitäisi päästä karkumatkalle.
      50-vuotissynttärit viettäisin paikassa, jossa on alle 30 astetta plussaa! Onko ehdotuksia?
      Itse olen jo ajatellut kylpylälomaa Suomessa tai Eestissä. Mutta kun tekisi mieli kuitenkin eroon kaikesta...
      Auttakaa nyt kädetöntä!

      • lähelläkin rentoutuu

        Mene Azoreille, Siellä pääsee eroon sukulaisita ja myös muista turisteista ja on vielä alkuperäistä katsottavaa. Lämpötilatkin ovat
        pienillä saarilla sopivat. Tai sitten Madeiralle,
        sielläkin on viileämpää kuin Välimeren kohteissa
        elokuussa. Tai mene Tanskaan,Puolaan, Tsekkiin tai
        Unkariin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe