Ketkä valmistavat itsekantavia kattopeltejä? En ole löytänyt muita kuin weckman, mutta luulisi muitakin markkinoilta löytyvän. Tai sitten googlen hakusana on hukassa...
Itsekantava kattopelti
8
12332
Vastaukset
- vessanputken rassaaja
Ruotsalaiset tekevät, mutta tuntuu tulevan rahtien takia hiton kalliiksi.
- näinonnääs
Ruottalainen jää kalliimmaksi ainoastaan jos kyseessä pienempi toimituserä. Ja sekin kalleus johtuu juuri siitä että rahdin hinta on suhteettoman suuri pienessä erässä.
Isompaa erää, > 150 neliötä, ruottalaiset pystyy toimittaan edullisemmin kuin kotimaiset toimittajat. Kokemusta on, hallin laitoin. - itsekantava
näinonnääs kirjoitti:
Ruottalainen jää kalliimmaksi ainoastaan jos kyseessä pienempi toimituserä. Ja sekin kalleus johtuu juuri siitä että rahdin hinta on suhteettoman suuri pienessä erässä.
Isompaa erää, > 150 neliötä, ruottalaiset pystyy toimittaan edullisemmin kuin kotimaiset toimittajat. Kokemusta on, hallin laitoin.Kuka valmistaa Ruotsissa ?
Tarvitsen noin 850 m2
Terveisin
Tapani Kallio - Sr.sissan
itsekantava kirjoitti:
Kuka valmistaa Ruotsissa ?
Tarvitsen noin 850 m2
Terveisin
Tapani KallioPlannja Ruotsissa ja Ruukki Suomessa (myös Metehe ja Selmok mutta valikoimat aika suppeat) . Virte-Metallista saat tarjouksen kaikista.
- poimulevy
Etsin kantavaa teräspoimulevyä??? Ruukki (ent. Rannila)
- räystäät tippuu
onneton naapuri rakensi peltikattoa mutta itse joutui pellit katolle kantamaan, ei ostanut itsekantavia peltejä. Eikä näkynyt myöskään itseporautuvia ruuveja, vähänväliä kävi akkua vaihtamassa ruuvinvääntimeen. Toinen naapuri sitävastoin istui puutarhakeinussa olutta siemaillen ja katseli kun pellit kantautui katolle ja heitti perässä pussillisen itseporautuvia ruuveja, melko helppoa katontekoa.
- katto-
räystäät tippuu kirjoitti:
onneton naapuri rakensi peltikattoa mutta itse joutui pellit katolle kantamaan, ei ostanut itsekantavia peltejä. Eikä näkynyt myöskään itseporautuvia ruuveja, vähänväliä kävi akkua vaihtamassa ruuvinvääntimeen. Toinen naapuri sitävastoin istui puutarhakeinussa olutta siemaillen ja katseli kun pellit kantautui katolle ja heitti perässä pussillisen itseporautuvia ruuveja, melko helppoa katontekoa.
homma!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222441- 622374
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321537
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381532- 321510
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281220
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201176- 951171