Kuinka pitkän matkan jaksatte hölkätä?

Huonokuntoinen

Niin, siis kuinka pitkän matkan jaksatte hölkätä pysähtymättä? Itse jaksan vaan n. 700m, onko hirveen surkea? Tiedän, kyllä että mulla on huono kunto ja kaikkea...

24

1788

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sisoaoskalr

O.o

• ...

Pisimmillään oon juossu 13km. Eilen juoksin 8km.
      Ei sun tarvii välttämättä jaksaa juosta. Jos tykkäät pyöräilemisest, uimisest, rullaluistelust tai muust enemmän, niin tee sitä. Itelläni juoksukunto ok, mut pyöräillä en jaksais millään. Eroja siis löytyy.

• vastaa 2 km

rintauintia.Siis ui tai nai.Ok ?

• ois...
        vastaa 2 km kirjoitti:

ite jaksan ehkä jotain 3-4 km. ei oo mitenkään erityisen hyvä mut ihan ok. siis jos tarkotat hölkällä sitä et kunhan juoksee, vaikka melko hitaastikkin. voisit ehkä alkaa lenkkeillä jos tuo kuntosi ei tyydytä sinua. tai siis 700 m ei ole kyllä hirveän hyvä, sanoisin melkein että aika huono kunto.

• ...
        vastaa 2 km kirjoitti:

Tai sitten mulla on väärä tekniikka. Siis rintauinnissa.

• yleisurheiliakimma92

yli 10 kilsaa..harrastan muutenki juoksuu..ni kyllä lähtee..lenkille siitä.hihhi:D

• ssddsad

2200m yläpuolella että kyllä tuo matka menee.

• urheiluhullu112

jos tarpeeks hitaalla vauhdilla juoksen niinn menee luultavasti vaikk koko maratooni(enn oo tosin kokeillu vielä)cooperissa menee 3000m

• Erityisnuorisotyöntekijä

Erittäin antoisa kokemus! Cooperin tuloksesi kertoo sinulla olevan erittäin hyvän lähtökunnon esim. maratonille treenaamiseen, se voi jopa olla haitaksi, sillä voit juosta liian kovaa...
        Ota ensi kesän tavoitteeksi!

• _:_:_::_:_:-
        Erityisnuorisotyöntekijä kirjoitti:

Erittäin antoisa kokemus! Cooperin tuloksesi kertoo sinulla olevan erittäin hyvän lähtökunnon esim. maratonille treenaamiseen, se voi jopa olla haitaksi, sillä voit juosta liian kovaa...
        Ota ensi kesän tavoitteeksi!

oot oikeessa . mul on vaikeuksii pitää tota vauhtii sopivana. esim.10 km matkalla juoksen aina vahingossa liian kovaa kun "en osaa "juosta tarpeeks hiljaa(tajuut varmaan)mitä tarkotan )mut oon aatellu tota maratoonii ihan tosissaan,jos en nyt ens niin sit 2008 vuonna vois kokeilla=).

• Erityusnuorisotyöntekijä
        _:_:_::_:_:- kirjoitti:

oot oikeessa . mul on vaikeuksii pitää tota vauhtii sopivana. esim.10 km matkalla juoksen aina vahingossa liian kovaa kun "en osaa "juosta tarpeeks hiljaa(tajuut varmaan)mitä tarkotan )mut oon aatellu tota maratoonii ihan tosissaan,jos en nyt ens niin sit 2008 vuonna vois kokeilla=).

Ja muista, maratonilla hiljainen kiiruhtaminen on valttia. Hanki vaikka jokin opus valmentautumiseen, niin et aja itseäsi ylikuntoon tai rasitusvammoille. Sykemittari on hyvä olla, muttei välttämätön.

Puolimaratonista on myös joskus hyvä aloittaa!

• Siina.

Jotain sellasta. Piti juosta koulussa. Meni 8 min ja 21 s.

Kun käyn juoksulenkillä, juoksen yleensä parisataa metriä, kävelen hetken ja lähden taas juoksemaan. Joskus juoksen ihan huomaamattani pitkän matkan.

• Tyttönen-93

mulla meni tossa 1500m 6.94 minuuttia.. oon kyllä tosi tyytyväinen tohon tulokseen, ku en sillai paljo kuntoile ees

• huuuhaaaa
        Tyttönen-93 kirjoitti:

mulla meni tossa 1500m 6.94 minuuttia.. oon kyllä tosi tyytyväinen tohon tulokseen, ku en sillai paljo kuntoile ees

meikäki juoksi koulussa 6,43 vaikken edes kuntoile, pikkasen olin tyytyväinen, ku sehän vastaa urheilijoiden suoritusta...

• todellakaan urheilijoiden s...
        huuuhaaaa kirjoitti:

meikäki juoksi koulussa 6,43 vaikken edes kuntoile, pikkasen olin tyytyväinen, ku sehän vastaa urheilijoiden suoritusta...

itellä menee toi 1500metrii n.5min ja 40sek enkä pärjäis tollakaan ajalla ees 16 vuotiaiden sm kisoissa.et silleen.

• kuolema_tekee_taiteilijan

mä juoksin sen aikaan 8minuuttia 12sekuntia.

• Nimimerkkilerssi

Oleellisempaa lienee kuitenkin, kuin kauan jaksaa hölkätä.

• sissi

18 km olen juossut pysähtymättä...
      700m on jo aika huono, lenkille vaan =)

• kuolema_tekee_taiteilijan

jaksan vähintään kaksi kilometriä.en oikein tarkalleen tiiä paljonko mut käyn joka päivä juoksemassa koirani kanssa 2-4 kilometriä pitkän lenkin.

• Lenkkikenkä

8-9km. Kasvata kuntoa vähitellen, äläkä juoksentele liian rivakasti! TSEMPPIÄ!
      Itsekin aloitin melko pohjalta.

• Erityisnuorisotyöntekijä

Tällä hetkellä juoksen n. 7-10 km, mutta v. 2004 jaksoin juosta pysähtymättä 42km ja rapiat pysähtymättä... Eli kunto heikkenee myös, jos sitä ei pidä yllä säännöllisesti. Aloitin maratonille treenaamisen 4km:n lenkeillä ja kuukautta ennen juoksin 22km.

Pikkuhiljaa kun kuntoilet säännöllisesti, huomaat että kunto nousee ja matkat pitenevät.
      Tsemppiä!

• urheilijaa

jonku 6-10km? En oo niin matkasta ottanu mittaa vaan ajasta.. jaksan juosta jonku puol tuntii aika lujaa pysähtymättä

• alle 1km välillä kävelin hetken ja taas jatkoin.
      mä hengitän väärin ja sen takia kylki tulee kipeäksi.
      Toisaalta olen hölkännyt viimeksi 3-4 vuotta sitten.En harrasta kävelyä paljon mutta käyn salilla ja uin.no käyn mä kaupassa ja sinne on n.1km mut en harrastus mielessä.

Olen nyt 18v Nainen

• liikunta on paskaa

Vitunko väliä sillä on, jos et meinaa millekään alalle mennä, missä kuntoa tarvitaan? Vanhempana voi varmaan tulla joitain vaivoja ja kuolet varmaan vähän nuorempana, mutta samoinhan käy, kun esim. tupakoi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      45
      5851
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      48
      5356
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3728
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3675
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      96
      3376
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3136
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2894
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      58