koska saattaa liittyä astmaan ni tässä linkki jonka kysyin jo terveys palstalla.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=1500000000000112&posting=22000000019783746
hengästyminen
4
875
Vastaukset
- lenkille
Mene lenkille ja laihduta, niin loppuu sen hengenahdistuskin. Ei siihen muuta selitystä tarvitse kaivella, eikä sairaaksi heittäytyä.
180cm.
98kg.
juoksemaan ei rasituksen takia pysty kuin korkeintaan 700m sen jälkeen pakko pysähtyä vetämään henkeä kun ei yksinkertaisesti saa enää henkeä. olen laihtunut 10kg vuodessa, (ilman dieettiä) lopettanut mäkkisafkat lähes kokonaan (ennen joka päivä) nykyään korkeintaan kerran viikkoon. Töissä joudun kantamaan usein liki 100kg esineitä joskus pitkiäkin mattkoja (yli 1km ja pari kerrosta ylöspäin)
ja huom. hengen kulku ahdistunut SEN JÄLKEEN kuin aloin laihtutmaan.- brendan
jannetin82 kirjoitti:
180cm.
98kg.
juoksemaan ei rasituksen takia pysty kuin korkeintaan 700m sen jälkeen pakko pysähtyä vetämään henkeä kun ei yksinkertaisesti saa enää henkeä. olen laihtunut 10kg vuodessa, (ilman dieettiä) lopettanut mäkkisafkat lähes kokonaan (ennen joka päivä) nykyään korkeintaan kerran viikkoon. Töissä joudun kantamaan usein liki 100kg esineitä joskus pitkiäkin mattkoja (yli 1km ja pari kerrosta ylöspäin)
ja huom. hengen kulku ahdistunut SEN JÄLKEEN kuin aloin laihtutmaan.Merkit näyttäisivät viittaavan rasitusastmaan, jonka jo totesitkin omaavasi armeija-aikana. Jos hengitys vinkuu ja yskää ilmenee, viittaa se enemmän "perusastmaan".
- Lenkkipolulla
jannetin82 kirjoitti:
180cm.
98kg.
juoksemaan ei rasituksen takia pysty kuin korkeintaan 700m sen jälkeen pakko pysähtyä vetämään henkeä kun ei yksinkertaisesti saa enää henkeä. olen laihtunut 10kg vuodessa, (ilman dieettiä) lopettanut mäkkisafkat lähes kokonaan (ennen joka päivä) nykyään korkeintaan kerran viikkoon. Töissä joudun kantamaan usein liki 100kg esineitä joskus pitkiäkin mattkoja (yli 1km ja pari kerrosta ylöspäin)
ja huom. hengen kulku ahdistunut SEN JÄLKEEN kuin aloin laihtutmaan.Noin se mullakin oli alkuun, puolen kilometrin jälkeen aivan poikki. Aloin silti käydä 3 kertaa viikossa lenkillä ja lisäsin matkaa vain 100 metriä joka viikko.
Nykyään juoksen 7,5 km ilman minkäänlaisia ongelmia ja astmalääkkeetkin on kaapin pohjalla. Ehkä kerran vuodessa flunssan yhteydessä niitä tarvitsen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664
