koska saattaa liittyä astmaan ni tässä linkki jonka kysyin jo terveys palstalla.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=1500000000000112&posting=22000000019783746
hengästyminen
4
875
Vastaukset
- lenkille
Mene lenkille ja laihduta, niin loppuu sen hengenahdistuskin. Ei siihen muuta selitystä tarvitse kaivella, eikä sairaaksi heittäytyä.
180cm.
98kg.
juoksemaan ei rasituksen takia pysty kuin korkeintaan 700m sen jälkeen pakko pysähtyä vetämään henkeä kun ei yksinkertaisesti saa enää henkeä. olen laihtunut 10kg vuodessa, (ilman dieettiä) lopettanut mäkkisafkat lähes kokonaan (ennen joka päivä) nykyään korkeintaan kerran viikkoon. Töissä joudun kantamaan usein liki 100kg esineitä joskus pitkiäkin mattkoja (yli 1km ja pari kerrosta ylöspäin)
ja huom. hengen kulku ahdistunut SEN JÄLKEEN kuin aloin laihtutmaan.- brendan
jannetin82 kirjoitti:
180cm.
98kg.
juoksemaan ei rasituksen takia pysty kuin korkeintaan 700m sen jälkeen pakko pysähtyä vetämään henkeä kun ei yksinkertaisesti saa enää henkeä. olen laihtunut 10kg vuodessa, (ilman dieettiä) lopettanut mäkkisafkat lähes kokonaan (ennen joka päivä) nykyään korkeintaan kerran viikkoon. Töissä joudun kantamaan usein liki 100kg esineitä joskus pitkiäkin mattkoja (yli 1km ja pari kerrosta ylöspäin)
ja huom. hengen kulku ahdistunut SEN JÄLKEEN kuin aloin laihtutmaan.Merkit näyttäisivät viittaavan rasitusastmaan, jonka jo totesitkin omaavasi armeija-aikana. Jos hengitys vinkuu ja yskää ilmenee, viittaa se enemmän "perusastmaan".
- Lenkkipolulla
jannetin82 kirjoitti:
180cm.
98kg.
juoksemaan ei rasituksen takia pysty kuin korkeintaan 700m sen jälkeen pakko pysähtyä vetämään henkeä kun ei yksinkertaisesti saa enää henkeä. olen laihtunut 10kg vuodessa, (ilman dieettiä) lopettanut mäkkisafkat lähes kokonaan (ennen joka päivä) nykyään korkeintaan kerran viikkoon. Töissä joudun kantamaan usein liki 100kg esineitä joskus pitkiäkin mattkoja (yli 1km ja pari kerrosta ylöspäin)
ja huom. hengen kulku ahdistunut SEN JÄLKEEN kuin aloin laihtutmaan.Noin se mullakin oli alkuun, puolen kilometrin jälkeen aivan poikki. Aloin silti käydä 3 kertaa viikossa lenkillä ja lisäsin matkaa vain 100 metriä joka viikko.
Nykyään juoksen 7,5 km ilman minkäänlaisia ongelmia ja astmalääkkeetkin on kaapin pohjalla. Ehkä kerran vuodessa flunssan yhteydessä niitä tarvitsen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381
