hengästyminen

4

875

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lenkille

      Mene lenkille ja laihduta, niin loppuu sen hengenahdistuskin. Ei siihen muuta selitystä tarvitse kaivella, eikä sairaaksi heittäytyä.

      • 180cm.
        98kg.
        juoksemaan ei rasituksen takia pysty kuin korkeintaan 700m sen jälkeen pakko pysähtyä vetämään henkeä kun ei yksinkertaisesti saa enää henkeä. olen laihtunut 10kg vuodessa, (ilman dieettiä) lopettanut mäkkisafkat lähes kokonaan (ennen joka päivä) nykyään korkeintaan kerran viikkoon. Töissä joudun kantamaan usein liki 100kg esineitä joskus pitkiäkin mattkoja (yli 1km ja pari kerrosta ylöspäin)

        ja huom. hengen kulku ahdistunut SEN JÄLKEEN kuin aloin laihtutmaan.


      • brendan
        jannetin82 kirjoitti:

        180cm.
        98kg.
        juoksemaan ei rasituksen takia pysty kuin korkeintaan 700m sen jälkeen pakko pysähtyä vetämään henkeä kun ei yksinkertaisesti saa enää henkeä. olen laihtunut 10kg vuodessa, (ilman dieettiä) lopettanut mäkkisafkat lähes kokonaan (ennen joka päivä) nykyään korkeintaan kerran viikkoon. Töissä joudun kantamaan usein liki 100kg esineitä joskus pitkiäkin mattkoja (yli 1km ja pari kerrosta ylöspäin)

        ja huom. hengen kulku ahdistunut SEN JÄLKEEN kuin aloin laihtutmaan.

        Merkit näyttäisivät viittaavan rasitusastmaan, jonka jo totesitkin omaavasi armeija-aikana. Jos hengitys vinkuu ja yskää ilmenee, viittaa se enemmän "perusastmaan".


      • Lenkkipolulla
        jannetin82 kirjoitti:

        180cm.
        98kg.
        juoksemaan ei rasituksen takia pysty kuin korkeintaan 700m sen jälkeen pakko pysähtyä vetämään henkeä kun ei yksinkertaisesti saa enää henkeä. olen laihtunut 10kg vuodessa, (ilman dieettiä) lopettanut mäkkisafkat lähes kokonaan (ennen joka päivä) nykyään korkeintaan kerran viikkoon. Töissä joudun kantamaan usein liki 100kg esineitä joskus pitkiäkin mattkoja (yli 1km ja pari kerrosta ylöspäin)

        ja huom. hengen kulku ahdistunut SEN JÄLKEEN kuin aloin laihtutmaan.

        Noin se mullakin oli alkuun, puolen kilometrin jälkeen aivan poikki. Aloin silti käydä 3 kertaa viikossa lenkillä ja lisäsin matkaa vain 100 metriä joka viikko.

        Nykyään juoksen 7,5 km ilman minkäänlaisia ongelmia ja astmalääkkeetkin on kaapin pohjalla. Ehkä kerran vuodessa flunssan yhteydessä niitä tarvitsen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe