Tuli vaan mieleeni elokuvaa katellessa, että millanen käytäntö jenkeissä on ajokortin saamisessa. Miten siellä menee autokoulusysteemi yms? :D Ja mikä se ikä siellä on kortin saamiseen?
Amerikassa ajokortti käytäntö
6
2412
Vastaukset
- dasdasd
vai oliko se 15...en ole varma.
- niinkin
Riippuu siitä mistä roikkuu, eli mikä osavaltio kyseessä. 16-18 v.
- meillä?,
niinkin kirjoitti:
Riippuu siitä mistä roikkuu, eli mikä osavaltio kyseessä. 16-18 v.
Ja voi olla rajoituksia kellonajan suhteen milloin saa ajaa. Tai sen suhteen keitä autossa on.
- usko pois
16 se on.
Onhan siellä autokouluja, mutta harva taitaa käyttää niitä. Kouluissa on omat autokoulut.
16 useimmissa osavaltioissa, 18 jäljelle jäävissä
ajotunnit joissain osavaltioissa autokoulun opastamana, mutta muutamissa (ainakin Californiassa) pääsääntöisesti opastaa vanhemmat.- vähtääjä
http://www.infoplease.com/ipa/A0004918.html Huomatkaa nopeusrajoitusten nousu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232366- 1031394
- 541194
- 1171094
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r711054KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.251034Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57997Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53946Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31940Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55928