mikä video tuli joskus tv stä mis oli yrjänän isä siin sohvalla istui yms???
--mistä sais cmx n vanhoja videoita??? netti??
ps hyvä se uus sinkku..
mikä video???
5
649
Vastaukset
- fhfsdxhf
oiskohan jatkuu niinkuin sade ja niitä videoita löytyy dvd:ltä
- ..ja vastaa..
segnis kirjoitti:
...eikä se ole Yrjänän isä vaan A.W.Y. itse vähän käsiteltynä...
et taia olla tietäväinekään..se vanha video mitä meinasin oli sellanen ett ne istu siin sohvalla jne
-siinä oleva vanhahko mies joka oli w.a n näköinen oli kylläkin a w.n taisto isä-..insinöörismies ja vanha teatteriohjaaja ja näyttelijä yms
..mut en muista vaan sen biisin nimee--.- - ölölööööö
..ja vastaa.. kirjoitti:
et taia olla tietäväinekään..se vanha video mitä meinasin oli sellanen ett ne istu siin sohvalla jne
-siinä oleva vanhahko mies joka oli w.a n näköinen oli kylläkin a w.n taisto isä-..insinöörismies ja vanha teatteriohjaaja ja näyttelijä yms
..mut en muista vaan sen biisin nimee--.-siin taitaa olla meri yrjänä medianomi akin sisko??
- ceeämäks
ölölööööö kirjoitti:
siin taitaa olla meri yrjänä medianomi akin sisko??
Ruosteessa oleva nainen joka heiluu ns.nahkapuvussa miekan kanssa se on akin sisko..ja se joka on jatkuu niinkuin sade videossa se on todellakin akin isäpappa :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445800
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253586Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1222815- 472498
- 291939
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491800Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201626- 321587
- 281540