Itselläni nuo Chinese Medicinen neuvot eivät ole toimineet yhtään, eivät siis yhtään. Finnini ovat kolminkertaistuneet. Mietin vaan että kannattaako uskoa tähän "nettitohtoriin"??? Onko muilla samankaltaisia kokemuksia. Kyllä nyt ketuttaa kun menin luottamaan tähän poppamieheen.
Chinese medicinen neuvot???
Älkää uskoko kaikkea
212807
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- PERUSSUOMALAISET OHITTI KOKOOMUKSENPerussuomalaisten nousu jatkuu ja nyt jäi ennustusten mukaisesti Kokoomus taakse. Suomalaiset arvostavat Perussuomalaisten hyvää työtä hallituksessa ja suunta on oikea kohti huhtikuun vaaleja. https://yle.fi/a/74-202502…
Vastaukset 21
Vanhimmat
Mul ei oo enää yhtää finnii. Harmi ettei auttanu sull..:X ehkä syöt liikaa kaikkee rasvast ja omega6:sta. Outoo ettei auta. Mont oot syöny? Niit pitää syödä joku 5-6 pillerii/päivä.
Kyllä chinesen neuvot toimii, kymmenet ellei sadat on jo parantunut tyypin neuvojen avulla, luulen että et oo tajunnu pointtia etkä oo noudattanu kaikkia sen juttuja, toi tyydyttyneet rasvat ja sokerit on aika vaikee karsia, niin moni on kuitenkin avun löytänyt että se ei voi olla mitään puutaheinaa ja tämä on vaan totuus. Katsokaa itse jos ette usko täydellinen iho oli aihe ja sen tunnistaa liekin kuvasta aiheen vieressä sillä se on akne palstan kaikkien aikojen suosituin otsikko, lukaskaapa läpi.
Tiedoksenne vain, että tiede sanoo omega 3:sten vaikuttavan sydämeen ja verenkiertoon, kun taas omega 7 on ihon toimintaan vaikuttava rasvahappo.
Ei pidä ottaa liian vakavasti kaikkia älyttömiä neuvoja, mitä tälläkin palstalla satelee.
Omega 3:sen sanotaan kyllä ehkäisevän tulehdustiloja, joten tässä alla artikkeli:
http://www.biovita.fi/suomi/uutiset_tiedotteet/290804_01.html
mä olen taas löytänyt netistä sellaista tietoa että omega 3 hillitsee tulehduksia ja kun akne tulehdussairaus niin monet aknepotilaat saa avun omega 3 kapseleista! Niin mäkin olen saanut avun, iho todellakin parani hetkessä!
Voisitteko sitten heittää neuvoja että mitä kalaöljyä sitten syötte ja mitä ruokaa ylipäänsä. Voiko olla sitten niin että kalaöljyni on "väärä". Itselläni on oikeasti niin että finnit ovat kolminkertaistuneet ja olen nyt todella epätoivoinen, sillä lähdin kokeiluun todella suurella innolla. Ja kyllä olen noudattanut tuota chinese medicinen neuvoja aika prikulleen ja muutenkin olen ja kaikki epäterveelliset ja korkea hiilihydraattiset ruoat jättänyt pois jo puoli vuotta takaperin. Olisin todella kiitollinen neuvoista.
No itse olen käyttänyt Herukansydän- ja tyrniöljykapseleita, joissa on omega 3,6,7,9 ja sinkkiä magnesiumia.
Nämä ovat kuitenkin nyt niitä kasviöljyjä, joita elimistö ei välttämättä pysty muuntamaan hyviksi EPA-rasvahapoiksi kovin tehokkaasti.
Eli kaikkein paras Omega 3 on varmasti E-EPA, jossa etyyliEPA-rasvahappo on konsentroidussa muodossa ja kaikkein tehokkaimmin aivojenkin käytettävissä.
Omega 3 vaikuttaa aivoihin ja verenkiertosysteemiin verenpainetta ja kolesterolia alentavasti, tulehdusreaktioita hillitsevästi ja vaikuttaa näin ollen myös hermostollisiin sairauksiin, kuten aggressiiviseen käytökseen ja masennukseen.
Voit käydä lukemassa lisää http://www.biovita.fi/ - sivuilta asiasta.
Tavallisessa kalaöljyssä on muitakin kuin omega 3-rasvahappoja ja DHA ja EPA-rasvahappoja epäsuotuisassa suhteessa... DHA:n on katsottu estävän EPA:n vaikutusta.
Suora lainaus vielä BioVitan sivuilta:
"Onko E-EPAsta hyötyä iholle?
E-EPA pehmittää ja hoitaa ihoa. Sitä voi hyvin käyttää kuivan ihon hoitoon. Lisäksi E-EPA suojaa ihoa auringon polttavilta UVB-säteiltä. EPAsta syntyvä resolviini E1 on ihon tulehdusta ehkäisevä yhdiste."
mielestäni ei ole mitään väliä mitä kalaöljyä syö, kunhan se sisältää omega3:sta. Itse syön Lysin kapseleita, tuo chinese medicine ainakin suositteli möllerin kalaöljyä. Ja voihan olla että sulta vaan tulee ne epäpuhtaudet pois ihon läpi ja sitten vasta alkaa parantuminen? Mulla ainakin finnit heti lähti paranemaan..
Voihan se olla niinkin ja toivon että on. Mutta tuntuu aika kummallisellta että ensiki pukkaisi pintaan kehossa olevat epäpuhtaudet, sillä en ole syönyt mitään epäterveellistä yli puoleen vuoteen. Joten en usko että kehossani nyt ihan hirveästi olisi myrkkyjä. Mutta toivotaan että lähtee paranemaan.
mietin vielä alanko nappailemaan kalaöljytabuja yli 2 kertaa suositellun päiväannoksen.aika skeptinen toimiiko(no,kokeilemalla selviää)..roa ehkä parempi(pysyvä) ratkaisu.
Kokeilepa näitä : http://www.apteekkituotteet.fi/epages/Kaupat.axl/?ObjectPath=/Shops/Eura/Products/320863http://www.apteekkituotteet.fi/epages/Kaupat.axl/?ObjectPath=/Shops/Eura/Products/320863
http://www.apteekkituotteet.fi/epages/Kaupat.axl/?ObjectPath=/Shops/Eura/Products/320863
En asu Suomessa, joten paljonkohan tollainen E-epa valmisteen tilaaminen tänne Ruotsiin maksaa. Itse en ainakaan täältä ole löytänyt noita E-epa valmisteita. Käytätkö siis itse noita???
En käytä, käytä sitä kasviöljypohjaista omegahappotuotetta... Mutta aion ehdottomasti kokeilla E-EPAa.
Käypä luontaistuotekaupassa sielläpäin...
Täällä ei oikeasti löydy E-epaa apteekista eikä luontaistuotekaupoista, mikä on mielestäni erittäin ihmeellistä.
Ehkä finnisi ovat lisääntyneet siksi, kun ihosi puhdistuu ja työntää kaiken lian ulos. Kyllähän Chinese Medicinekin sanoi, että finnejä voi tulla lisää alkuvaiheessa. =)
Joo kyllähän niin sanoi, mutta kuinkakohan kauan tämä alkuvaihe sitten kestää? Nyt se on kestänyt jo kuusi päivää ja finneja vain pukkaa mitä kovemmalla vauhdilla. Toivon että olet oikeassa sillä en todellakaan jaksa enää, jos tämäkään ei nyt onnistu
joillakin kalaöljy ja kalanmaksaöljy ei tee hyvää iholle,vaan ärsyttää ja pahentaa oireita yksilöllinen juttu,jtnkin lääketieteellisesti selitetty...oli juttuu jossai vanhas tieteen kuvalehdes.. ja ihon ärsyyntymisellä ei varmaankaan tarkoiteta samaa kuin "alkuvaiheen puhdistminen!"
Uusi päivitys aiempaan lankaan nyt ulkona. Otettu huomioon laajemmin tämä ongelma ja ratkaistu asia myös niille kenellä pelkät omega 3set eivät tuoneet apua. Löytyy aimmasta langasta HETKESSÄ TÄYDELLINEN IHO
Kyllä toimii neuvot.