Chinese medicinen neuvot???

Älkää uskoko kaikkea

Itselläni nuo Chinese Medicinen neuvot eivät ole toimineet yhtään, eivät siis yhtään. Finnini ovat kolminkertaistuneet. Mietin vaan että kannattaako uskoa tähän "nettitohtoriin"??? Onko muilla samankaltaisia kokemuksia. Kyllä nyt ketuttaa kun menin luottamaan tähän poppamieheen.

21

2560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miinnii

      Mul ei oo enää yhtää finnii. Harmi ettei auttanu sull..:X ehkä syöt liikaa kaikkee rasvast ja omega6:sta. Outoo ettei auta. Mont oot syöny? Niit pitää syödä joku 5-6 pillerii/päivä.

    • et oo vaan osannut noudattaa

      Kyllä chinesen neuvot toimii, kymmenet ellei sadat on jo parantunut tyypin neuvojen avulla, luulen että et oo tajunnu pointtia etkä oo noudattanu kaikkia sen juttuja, toi tyydyttyneet rasvat ja sokerit on aika vaikee karsia, niin moni on kuitenkin avun löytänyt että se ei voi olla mitään puutaheinaa ja tämä on vaan totuus. Katsokaa itse jos ette usko täydellinen iho oli aihe ja sen tunnistaa liekin kuvasta aiheen vieressä sillä se on akne palstan kaikkien aikojen suosituin otsikko, lukaskaapa läpi.

    • minä itse

      Tiedoksenne vain, että tiede sanoo omega 3:sten vaikuttavan sydämeen ja verenkiertoon, kun taas omega 7 on ihon toimintaan vaikuttava rasvahappo.

      Ei pidä ottaa liian vakavasti kaikkia älyttömiä neuvoja, mitä tälläkin palstalla satelee.

      • minä itse

      • noh..

        mä olen taas löytänyt netistä sellaista tietoa että omega 3 hillitsee tulehduksia ja kun akne tulehdussairaus niin monet aknepotilaat saa avun omega 3 kapseleista! Niin mäkin olen saanut avun, iho todellakin parani hetkessä!


    • Ketjun aloittaja

      Voisitteko sitten heittää neuvoja että mitä kalaöljyä sitten syötte ja mitä ruokaa ylipäänsä. Voiko olla sitten niin että kalaöljyni on "väärä". Itselläni on oikeasti niin että finnit ovat kolminkertaistuneet ja olen nyt todella epätoivoinen, sillä lähdin kokeiluun todella suurella innolla. Ja kyllä olen noudattanut tuota chinese medicinen neuvoja aika prikulleen ja muutenkin olen ja kaikki epäterveelliset ja korkea hiilihydraattiset ruoat jättänyt pois jo puoli vuotta takaperin. Olisin todella kiitollinen neuvoista.

      • minä itse

        No itse olen käyttänyt Herukansydän- ja tyrniöljykapseleita, joissa on omega 3,6,7,9 ja sinkkiä magnesiumia.
        Nämä ovat kuitenkin nyt niitä kasviöljyjä, joita elimistö ei välttämättä pysty muuntamaan hyviksi EPA-rasvahapoiksi kovin tehokkaasti.

        Eli kaikkein paras Omega 3 on varmasti E-EPA, jossa etyyliEPA-rasvahappo on konsentroidussa muodossa ja kaikkein tehokkaimmin aivojenkin käytettävissä.
        Omega 3 vaikuttaa aivoihin ja verenkiertosysteemiin verenpainetta ja kolesterolia alentavasti, tulehdusreaktioita hillitsevästi ja vaikuttaa näin ollen myös hermostollisiin sairauksiin, kuten aggressiiviseen käytökseen ja masennukseen.

        Voit käydä lukemassa lisää http://www.biovita.fi/ - sivuilta asiasta.

        Tavallisessa kalaöljyssä on muitakin kuin omega 3-rasvahappoja ja DHA ja EPA-rasvahappoja epäsuotuisassa suhteessa... DHA:n on katsottu estävän EPA:n vaikutusta.


      • minä itse
        minä itse kirjoitti:

        No itse olen käyttänyt Herukansydän- ja tyrniöljykapseleita, joissa on omega 3,6,7,9 ja sinkkiä magnesiumia.
        Nämä ovat kuitenkin nyt niitä kasviöljyjä, joita elimistö ei välttämättä pysty muuntamaan hyviksi EPA-rasvahapoiksi kovin tehokkaasti.

        Eli kaikkein paras Omega 3 on varmasti E-EPA, jossa etyyliEPA-rasvahappo on konsentroidussa muodossa ja kaikkein tehokkaimmin aivojenkin käytettävissä.
        Omega 3 vaikuttaa aivoihin ja verenkiertosysteemiin verenpainetta ja kolesterolia alentavasti, tulehdusreaktioita hillitsevästi ja vaikuttaa näin ollen myös hermostollisiin sairauksiin, kuten aggressiiviseen käytökseen ja masennukseen.

        Voit käydä lukemassa lisää http://www.biovita.fi/ - sivuilta asiasta.

        Tavallisessa kalaöljyssä on muitakin kuin omega 3-rasvahappoja ja DHA ja EPA-rasvahappoja epäsuotuisassa suhteessa... DHA:n on katsottu estävän EPA:n vaikutusta.

        Suora lainaus vielä BioVitan sivuilta:
        "Onko E-EPAsta hyötyä iholle?
        E-EPA pehmittää ja hoitaa ihoa. Sitä voi hyvin käyttää kuivan ihon hoitoon. Lisäksi E-EPA suojaa ihoa auringon polttavilta UVB-säteiltä. EPAsta syntyvä resolviini E1 on ihon tulehdusta ehkäisevä yhdiste."


      • kokeillut

        mielestäni ei ole mitään väliä mitä kalaöljyä syö, kunhan se sisältää omega3:sta. Itse syön Lysin kapseleita, tuo chinese medicine ainakin suositteli möllerin kalaöljyä. Ja voihan olla että sulta vaan tulee ne epäpuhtaudet pois ihon läpi ja sitten vasta alkaa parantuminen? Mulla ainakin finnit heti lähti paranemaan..


      • Ketjun aloittaja
        kokeillut kirjoitti:

        mielestäni ei ole mitään väliä mitä kalaöljyä syö, kunhan se sisältää omega3:sta. Itse syön Lysin kapseleita, tuo chinese medicine ainakin suositteli möllerin kalaöljyä. Ja voihan olla että sulta vaan tulee ne epäpuhtaudet pois ihon läpi ja sitten vasta alkaa parantuminen? Mulla ainakin finnit heti lähti paranemaan..

        Voihan se olla niinkin ja toivon että on. Mutta tuntuu aika kummallisellta että ensiki pukkaisi pintaan kehossa olevat epäpuhtaudet, sillä en ole syönyt mitään epäterveellistä yli puoleen vuoteen. Joten en usko että kehossani nyt ihan hirveästi olisi myrkkyjä. Mutta toivotaan että lähtee paranemaan.


    • gfstrgr

      mietin vielä alanko nappailemaan kalaöljytabuja yli 2 kertaa suositellun päiväannoksen.aika skeptinen toimiiko(no,kokeilemalla selviää)..roa ehkä parempi(pysyvä) ratkaisu.

      • Ketjunaloittaja

      • minä itse
        Ketjunaloittaja kirjoitti:

        En asu Suomessa, joten paljonkohan tollainen E-epa valmisteen tilaaminen tänne Ruotsiin maksaa. Itse en ainakaan täältä ole löytänyt noita E-epa valmisteita. Käytätkö siis itse noita???

        En käytä, käytä sitä kasviöljypohjaista omegahappotuotetta... Mutta aion ehdottomasti kokeilla E-EPAa.

        Käypä luontaistuotekaupassa sielläpäin...


      • Ketjun aloittaja
        minä itse kirjoitti:

        En käytä, käytä sitä kasviöljypohjaista omegahappotuotetta... Mutta aion ehdottomasti kokeilla E-EPAa.

        Käypä luontaistuotekaupassa sielläpäin...

        Täällä ei oikeasti löydy E-epaa apteekista eikä luontaistuotekaupoista, mikä on mielestäni erittäin ihmeellistä.


      • miiiii
        Ketjun aloittaja kirjoitti:

        Täällä ei oikeasti löydy E-epaa apteekista eikä luontaistuotekaupoista, mikä on mielestäni erittäin ihmeellistä.

        Ehkä finnisi ovat lisääntyneet siksi, kun ihosi puhdistuu ja työntää kaiken lian ulos. Kyllähän Chinese Medicinekin sanoi, että finnejä voi tulla lisää alkuvaiheessa. =)


      • Ketjun aloittaja
        miiiii kirjoitti:

        Ehkä finnisi ovat lisääntyneet siksi, kun ihosi puhdistuu ja työntää kaiken lian ulos. Kyllähän Chinese Medicinekin sanoi, että finnejä voi tulla lisää alkuvaiheessa. =)

        Joo kyllähän niin sanoi, mutta kuinkakohan kauan tämä alkuvaihe sitten kestää? Nyt se on kestänyt jo kuusi päivää ja finneja vain pukkaa mitä kovemmalla vauhdilla. Toivon että olet oikeassa sillä en todellakaan jaksa enää, jos tämäkään ei nyt onnistu


      • asddd
        Ketjun aloittaja kirjoitti:

        Joo kyllähän niin sanoi, mutta kuinkakohan kauan tämä alkuvaihe sitten kestää? Nyt se on kestänyt jo kuusi päivää ja finneja vain pukkaa mitä kovemmalla vauhdilla. Toivon että olet oikeassa sillä en todellakaan jaksa enää, jos tämäkään ei nyt onnistu

        joillakin kalaöljy ja kalanmaksaöljy ei tee hyvää iholle,vaan ärsyttää ja pahentaa oireita yksilöllinen juttu,jtnkin lääketieteellisesti selitetty...oli juttuu jossai vanhas tieteen kuvalehdes.. ja ihon ärsyyntymisellä ei varmaankaan tarkoiteta samaa kuin "alkuvaiheen puhdistminen!"


    • Uusi päivitys aiempaan lankaan nyt ulkona. Otettu huomioon laajemmin tämä ongelma ja ratkaistu asia myös niille kenellä pelkät omega 3set eivät tuoneet apua. Löytyy aimmasta langasta HETKESSÄ TÄYDELLINEN IHO

    • Anonyymi

      Kyllä toimii neuvot.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      102
      7315
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      36
      2792
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2366
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      107
      2076
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      16
      1775
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1545
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1407
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1381
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1343
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1324
    Aihe