Moi!
Te, jotka ootte ollu lokakuussa Thaimaassa (Pattayalla), millanen sää sielä oli? Kuinka paljo aurinko paistoi? Saiko yhtään rusketusta? Me ollaan lähössä enskuun 12.päivä Pattayalle, ni olis kiva tietää muiden kokemuksia.
Kiitokset vastanneille!
Lokakuun sää Thaimaassa
4
1341
Vastaukset
- varmasti netistä
Netistä taitaa löytyä luotettavimmat säät. Uusavuttomille ummikoille: googleta sää kohdekaupunki (tässä tapauksessa pattaya) ja auringonkuvat tarkoittaa aurinkoa, pilvi pilvistä, sadepisarat sadetta jaluvut lämpötiloja.
- suz
Oon kyllä käyny kymmenillä sivuilla etsimässä tietoa pattayan säätiedoista mut oon huomannu et ihmisten omat kokemukset ja tilastotiedot on ihan eri asia. Siks aattelin kysyy täältä (niinku monesta muustaki paikasta) ihmisten OMIA kokemuksia säästä, koska ne varmaan pitää paremmin paikkansa.Eikö niin?
- anita
moi!!olen perheeni kanssa lähdössä samaan paikkaan samana päivänä.olimme viime vuonna viikkoa aikaisemmin.joka päivä aamupäivä oli aurinkoinen.iltapäivällä tuli rankkoja sadekuuroja ja ukkonen jyrisi hetken aikaa.rusketusta kyllä saatiin liiankin kanssa.hyvät aurinkovoiteet kehiin.lämmintä riittää.yötkin oli tosi lämpimiä.jabadabaduu,eikun menoks ja nautitaan!!
- bath
Ensimmäinen Thaimaan reissu oli lokakuun kaksi viimeistä viikkoa, jolloin paistoi joka päivä ja väriä tarttui. Loka- ja marraskuun on yleisesti vielä epävarmoja, koska sadekausi on vielä päällä. Joulukuun on varma. Suojakerroin vähintään 10 eka viikolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882