Onko kellään kokemusta pinnallisten laskimoiden vaahtoruiskutushoidosta? Minulla on säärissä ja polvitaipeissa selvästi näkyviä laskimoita, jotka eivät kuitenkaan vielä ole varsinaisesti suonikohjuja. Olen lukenut tällaisten suonten ruiskutushoidosta ja päättänyt hoidattaa suonet yksityisesti ennenkuin alkavat pullistumaan kohjuiksi. Kertokaa kokemuksia; mitä tuli maksamaan, missä hoidatitte, kuinka monta hoitekertaa vaati/minkäkokoinen alue, miten nopeasti hoidettu alue parani, tuliko mustelmia/ihon pigmentoitumista jne.
Vaahtoruiskutus - suonikohjut?
4
4351
Vastaukset
- vaahtis
Ei kannata. Voivat tulla rumemmiksikin.
- Suonitar
Miten niin voivat tulla rumemmiksi? Oon käsittänyt et vaahtoruiskutuksen tulos on melkein aina todella hyvä. Toki sitten uusia suonia voi ilmaantua.
- Voi vain pahentua
Suonitar kirjoitti:
Miten niin voivat tulla rumemmiksi? Oon käsittänyt et vaahtoruiskutuksen tulos on melkein aina todella hyvä. Toki sitten uusia suonia voi ilmaantua.
Toivottavasti et ole ehtinyt jo mennä pilaamaan sääriäsi vaahtoruiskutukseen.
Minulla oli yksi pullistunut suonikohju ja yksi noin 2 cm halkaisijaltaan oleva luutasuonirykelmä, jotka ruiskutettiin kaksi kuukautta sitten. Lopputulos oli katastrofi: Luutasuonet eivät korjaantuneet ollenkaan, sen sijaan niiden määrä noin kolminkertaistui! Pullistunut suonikohju korjaantui vain osittain. Kaiken lisäksi tuli valtavat mustelmat, jotka eivät ole vieläkään parantuneet. Kestää kuulemma puolisen vuotta, että mustelmat häipyvät.
Paikka oli Töölön Mehiläinen. Jälkikäteen kirurgi oli vieläpä suorastaan tyly, kun menin näyttämään lopputulosta. Näin voi kuulemma käydä. Harmi vain, että hän ei kertonut sitä etukäteen, vaikka kuinka ensimmäisellä käynnillä tivasin mahdollisia komplikaatioita. Tuolla konsultaatiokäynnillä hän kertoi ainoastaan mustelmista, ja niistäkin melko vähättelevään sävyyn.
Luutasuoniin liittyy kuulemma tällainen matting-ilmiö, joka minulle on nyt siis tullut. On melkoisen moraalitonta jättää kertomatta asiasta potilaalle, joka vielä asiaa erityisesti kysyy.
- Positiivinen kokemus
Minä kävin vaahtoruiskutushoidossa jo vuosia sitten, kun ko. hoito ei ollut levinnyt vielä laajemmin. Hoito kesti noin tunnin Lahden yksityisellä lääk.asemalla ja toivottu lopputulo kesti useita vuosia. Nyt alan olla uuden hoidon tarpeessa ja olen päättänyt kokeilla lämpöneulausta. Hinta tuolloin n. 470 mk molemmat jalat. Hoidon jälkeen oli tukisiteet ja tukisukat muutamia viikkoja jalassa, joten ei kannata tehdä kesähelteellä. Poistuivat, eivät lisääntyneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225494- 324810
- 282731
- 342354
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121601
- 231472
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons251449