Monellako teistä on Mersussa puuratti? Miksi? Mitä iloa siitä on? Asuuko teissä kenties henkinen iskelmälaulaja? Ensin ostetaan turvallinen auto ja sitten laitetaan siihen ratti, joka lyö varmasti legot sisään. Ajotuntumakin on puuratilla onneton ja kädet hikoaa.
Puuratti
14
3034
Vastaukset
- Ziba
Mersussani, Bemarissani ja yllättäen myös Pontiacissani on kaikissa puuratti! -ja yhteenkään en ole itse vaihtanut, jokunenkin aiempi omistaja on vaan mieltynyt pienempikehäiseen koivusompaan.. ei ne juuri hikoa, mutta talvella on klapi kylmä käteen.
Appifaarin sanoin: " Soon mun ostettava sulle ruskiat nahkahansikkaat, sopii pirellä pemarista kii eikä tuu tikkuja sormihin ".
Olen kyllä itsepintaisesti pitänyt mustia hansikkaita ;) - Anonyymi
...silikonitissit naisella.
Kivan näköinen, mutta kyyti ei parane yhtään... - W126
..Kaikki vieläpä totta.
Mullakin hikoaa kädet puuratissa...en tykkää :)
Mutta...Tuskin mersumiehet autoaan turvallisuuden tähden on ostaneet. Se turvallisuus tulee monelle ikäänkuin kaupanpäälle. Ainakin minulle.- se on
että mersulla pitää ajaa.
Vaikka vähän huonommallakin. - timppa
se on kirjoitti:
että mersulla pitää ajaa.
Vaikka vähän huonommallakin.Parhaissa puurateissa on ne kohdat nahkaa mistä pidetään kiinni. Ei muuten hikoo.
- W126
timppa kirjoitti:
Parhaissa puurateissa on ne kohdat nahkaa mistä pidetään kiinni. Ei muuten hikoo.
Semmosen määkin voisin ottaa. Sitten olis vielä nahka/puu vaihdekepin nuppi, niin..UH!
..Siis 123:een tietty :)
W126 on ihan jees originaalinakin :)
- Timo L.
......nimittäin mitään jälkiasennusratteja. 280 CE:ssä oli olevinaan pienikehäinen nelipuolainen sporttiratti, mutta sehän olikin yhtä jälkiasennusta koko auto. Mittarit peittyivät ja sai ajella kainalot hiessä :-D.
Originaali on paras.- jarski
Vaikka tuota w123:a on tullut "tuunattua", niin ei ole kyllä innostanut laittaa siihen puu/rallirattia. Alkuperäinen on kyllä paras, ja mullahan on w124E:n alkuperäinen airbag- ratti, heh.. Onhan se mukava karauttaa w123 jonkun w210:n viereen parkkiin, kun on samanlaiset ratit, ainakin se w210-kuski katsoo kaksi kertaa, kun huomaa vieressä olevassa w123:ssa samanlaisen ratin kuin omassaan... Luultavasti alkup. ratti olisi vieläkin paikoillaan, tosin ehkä vähemmän kuluneenpi olisi tilalla, jos ei tuo w124E-ratti olisi ollut sopivasti tarjolla.
- nih
täälläkään. Kerran olen tosin koeajanut puurattista W123 250:aa. Jumalavit, oli se koivusompa hirveän näköinenkin siellä kabiinissa.
- Vee
kuukauden ajan jalosta 124:ssä. Oli siisti mutta peitti mittarit joten ruuvasin vakin takas. Oli myös tylsempi käännellä. Vakio taas on mielestäni liian suuri, jos löytäs coupen nelipuolaisen (kaiketi pienempi ja alapuolat lähempänä toisiaan) vois testaa sitä.
Nardi-torino -jalopuu löytyis hyllystä 124:ään jos joukosta löytyy toisin ajattelijoita, niin voisin vaihtaa tukkuun ekuja. - tc
..puu/nahka pinnalla jolloin hyvännäköinen, mutta myös mukava ja turvallinen ajaa...=)
- timppa
Ei ole mitään lisättävää, on nimittäin 126:ssani samanlainen.
- pååvo
timppa kirjoitti:
mullonkakkahätä
timppa kirjoitti:
W215-korisessa kanssa, kuuluu siihen ja on hyvä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733