Miksei Queen keikkaillut enää Miraclen aikoihin.Vaikka Freddiellä AIDS olikin siinä vaiheessa niin kyllä se suht hyvässä kunnossa vielä oli.Freddiehän romahti aika nopeasti sen jälkeen.
Sitten se Gallup:Mitkä on teiän mielestä kymmenen parasta queenbiisiä,mun TOP 10 seuraa tässä!!!
1.Hammer to fall
2.I want it all(Miracle versio joka alkaa kitarariffillä ja on hieman sitä kokoelmalevyn versiota pitempi)
3.We will rock you(keikkaversio,studioversio on paska)
4.Another one bites the dust
5.39(Hieno laulu)
6.Sweet Lady(Upee kitarariffi,kyllä taas huomaa et on Brianin tekemä)
7.Invisible man(Hauska video)
8.Im going slightly mad(Myös koominen video)
9.Keep yourself alive(En tiä,muuten vaan hyvä biisi)
10.Crazy little thing called love
Kysymys ja galluppi!!!
9
876
Vastaukset
- Sammy who was low
En tiedä, mutta veikkaanpa että Freddie, show-mies viimeisen päälle, vaikkakin vaikutti ulospäin hyväkuntoiselta, ei kuitenkaan halunnut ottaa sitä riskiä että ei enää selviäisi lavaesiintymisistä.
Minulla Top 10-biisit eivät ole paremmuusjärjestyksessä vaan aakkosjärjestyksessä.
Eri biisit toimivat eri tilanteissa ja usein asiaan vaikuttaa myös se millaisessa yhteydessä sen on kuullut.
'39
Calling All Girls
Don't Try So Hard
I Can't Live With You
In Only 7 Days
Keep Passing The Open Windows
Las Palabras De Amor
Life Is Real
The March Of The Black Queen
The Night Comes Down- JJK90
....jotain hieman varttuneempia biisejä kun en tunnistanut kuin 39:n
- Sammy who was low
JJK90 kirjoitti:
....jotain hieman varttuneempia biisejä kun en tunnistanut kuin 39:n
Ovat suuremmaksi osaksi suuremmalta yleistöltä tuntemattomampia. Tunnetuimmat lienevät juurikin '39 (fanien suosikki 70-luvun lopun keikoilla), Las Palabras De Amor (julkaistu singlenä ja myöhemmin myös Greatest Hits 3:lla) ja The March Of The Black Queen (melko varhainen biisi, eräänlainen Bohemian Rhapsodyn esikappale jonka yksi monista teemoista soitettiin 70-luvun alun keikoilla).
Olen siitä erikoinen tyyppi, että pidän enempi tuntemattomammista biiseistä mitä näistä suurimmista hiteistä. :)
- Hannie
Pahalla kysymyksellä paiskasit! Gallupia tarkoitin siis. Freddien terveydestä ja Miraclen ajoista löytyy dokumenttia ähkyksi asti esim. youtubelta.
Biisit top 10, muutama eka paremmuusjärjestyksessä ja loput siinä kuin mieleen tulevat...
1. Prophet's Song
2. Bijou
3. Innuendo
4. '39
5. Scandal
6. I'm going slightly mad
7. You take my breath away
8. I want to break free
9. Show must go on
10. Viimeinen on vaikein valita, mutta sanotaan nyt Love of my life, koska harppu on ihana soitin.
Slightly Mad kärsii suotta videonsa maineesta: pingviinit kyllä muistetaan, mutta harva huomaa tekstin suloista sarkasmia. I want to break free on myös hieno biisi, drag queeneja tai ei. :)
Miten niin tykkään isoeleisestä ja massiivisesta drama-Queenista? Ei kai sentä? :O- Great King Rat
Eihän tuollaiseen VOI vastata! Top10.. Se on melko mahdotonta!
"The March Of The Black Queen" on kyllä sinunkin pakko kuulla, JJK:) Ihan pakko! Todella voimallinen, musikaalisesti vahva, sävelmä ei ole itsestään selvä.. Täydellinen kipale!
Suosittelen:)
- Headlong
Show must go on
I want it all
I'm going slightly mad
who wants to live forever?
These are the days of our lives
Under pressure
Radio Ga-Ga
Kind of magic - fani v:sta 1974
10 about parhainta näin äkkiseltään, ei paremmuusjärjestyksessä välttämäti :
Killer Queen (Tästä kaikki alkoi!)
White Queen
Love of my life
Death on two legs
Bohemian Rhapsody
In the lap of the gods (molemmat!)
You take my breath away
Who wants to live forever
Another one bites the dust
Show must go on (Ja tähän loppui)- ei voi olla mainitsematta
Mielestäni paras albumikokonaisuus on Sheer Heart Attack.The Game alkoi olla jo liikaa "yleisöä kosiskelevaa", vaikkakin jätti klassikoita historiaan sekin.Alkuaikojen progahtava musa parasta ja kauniit balladit.Huonoa Queen-biisiä ei olekaan!Legenda elää ja Freddietä on iso ikävä!RIP
- Memento89
Vaikea pistää paremmus järjestykseen, mutta tässä nyt tulee.
1. Bohemian Rhapsody ( klassikko)
2. I Want It All (puhdasta perusrokkia)
3. '39 ( helmi levyltä A Night At The Opera)
4. Flick of the Wrist
5. Sheer Heart Attack ( Roger Taylor ja rummutus)
6. The March of the Black Queen ( Roger ja Freddie yhdessä kohta mahatava
7. Brighton Rock ( Brianin kitara ja levyllä Fredddien laulamat sanat ovat hauskat:) )
8.Love of my Life ( ihanan herkkä ballaadi)
9. Fun It Jazz levyltä( Rogeeeeeeeeee!!!!!!!!!!)
10. Good Old-Fashioned Loverboy ( fanitus alkoi)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569