kerro
syli-aiheisia lauluja
14
3325
Vastaukset
- suloisin
kaikista,,, "Ota minut syliisi lämpimään siipiesi alle painan mä pään, ota minut syliisi lämpimään niin siihen mä jään!!"
- Jaaba
Mikko Alatalo: Syli
- muuta
souvareilta: "Kun sun sylissisi oon" ja "Kaamoksen syli" :))
- näitä
Jamppa Tuomien: Yön syliin
Upea, rytmikäs laulu Dannyn levytys vuodelta 1979 -Syli lämmittää. Suomenkielisen käännöksen tehnyt Raul Reiman ulkomaalaisesta kappaleesta -oh susie- Danny laulaa, sanat menee näin: ..kun tylsät päivät masentaa kun mieltä jokin harmittaa en silti yksin jää syli lämmittää... lämpöinen kuin höyhentyyny on hän sylistään...
- Vanha herra
Janne Tulkki ainakin esittää tuon laulun, jossa on sanat mm. "...lämmin on yön syli hellä..." Tuli vain äkkiä mieleen, kun hiljattain kuulin hänen sitä laulavan jossain keikallaan!
- kiva jenkka
..sillä lesken syli se on lämpöinen ja lempeä on silmäin loiste.....
- Tomilla
Syli täynnä rakkautta.
- aivan ihana biisi
Ota syvälle syliin.
- ennustan
ihana kappale, kun olisi vain sanat, josta laulella...
- 1987...
Koivuniemi: Sylikkäin, Kun vaivuit sylissäni uneen, Syliin sun, On rakas sylissä mun
- Sylikkäin
"Kanssasi on niin hyvä olla, syliisi helppo tulla..." (Susanna Haavisto ja Hector)
- Kannattaa tustustua
Katri Helena Vie minut-levyltä "Syliis Syvemmälle". Todella kauniit koskettavat sanat ja hieno esitys. Kuten koko levykin joka sai aikoinaan kultaa jos ei platinaa myynnillään.
- hedelmätee
Anna Hanskin Jää syliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662149
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142092- 1091542
- 1221461
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4671293- 761068
- 52898
- 49891
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä229809Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa356795