Moi!
Tartten tosi pikaista apua! mulla oli n. 5 viikkoa sitten flunssa, joka päätty. Sen jälkeen alko kuiva yskä, ilman minkäänlaisii muita flunssan oireita. Eli pelkkää kuivaa yskää ( kuiva yskä = ei limaa kurkussa ), jota on kestäny nyt 2-3 viikkoa. En ymmärrä, onko kyseessä nyt ihan tavallinen juttu. Nimittäin yskin aamuisin ja iltaisin vielä aika paljon.
Tänään huomasin juuri äsken peilistä vilkaistuani, että kurkussani on aivan pikkasen mätää, mutta se ilmestyi vasta tänään. Muita oireita ei ole ja tätä on kestänyt siis jo aika pitkään.
NOPEASTI APUA!
tyttö.
6
664
Vastaukset
- tyttö.
Ja siis sitä kuivaa yskää voi jatkua jopa minuutteja sellaisena hiljaisena "suu kiinni" -yskänä tai tavallisena. Sillä tavalla, ettei se millään tahtois loppua. Tänään oli erityisen paha päivä sen suhteen, koska yskin paljon päivälläkin, vaikka yleensä harrastan sitä vain iltaisin ja aamuisin.
- Fiksu käyttää viisasta kaveria
sinäkin, siellä ne tietää parhaiten!
- Torvisen tohtori
Vie hautaan vajaassa viidessä vuodessa.
- ...........
mennä kyselemään apua tonne suomi24:n terveys-palstalle
- Pasi
kannattaa tutkituttaa läkärillä. Miten olisi esimerkiksi keuhkoputkentulehdus.
- Perseensutiih
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797