brava 1.2 sx

fuel

Missä mahtaa olla 1.2 sx-99 bensansuodatin.Tarvikkeella mulle myivät,mutta deltta auton huolto väitti ettei autossa ole sellaista.Ota tästä selvää???

2

546

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fiat Bravo & Brava, Haynes Service and Repair manual (vapaasti lyhentäen ja suomentaen): 1,2 litran malleissa ainoat polttoainesuodattimet ovat bensatankin sisällä eikä niitä yleensä vaihdeta.

• Junior-Trucker

Fiatien kanssa en ole ollut juurikaan tekemisissä, mitä nyt yhden Unon sähköjä olen laitellut.. Mutta aika usein se polttoainesuodatin on oikean takapyörän läheisyydessä tai taka-akselin etupuolella.. Toisin sanoen, se on aika lähellä tankkia. Mutta onhan niitä poikkeuksiakin, esim. Hondassa se taas on konehuoneessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      88
      8159
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      89
      6248
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      55
      6188
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4751
    5. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3245
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      37
      3243
    7. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2789
    8. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      46
      2730
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      47
      2695
    10. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      56
      2632
    Aihe