ympäristöhuoltoyrittäjä palkinto tuli Haapavedelle Jätehuolto Martinmäki Oy:lle.Näin sen juuri pitää mennäkin,että palkinto annetaan sille jolle kuuluukin.
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Nainen tiedätkö miksi estin sinutKyse ei ole inhosta tai mistään sellaisesta
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
Vastaukset 135
Vanhimmat
Aivan sama kun samomme- Tänä vuonna turvenuijaksi valittiin se ja se, nuija meni sille kenelle se kuuluukin.
Tottakai valitsijat valitsevat aina oikein.
Ei kannata uusia avauksia tehdä, jos ei keksi aihetta, josta olisi mielenkiintoista keskustella.
näkemys asiasta.
mieltä jussin alotukset ovat turhuuksien turhuus.
samaa mieltä.
ja täällä heti juoruaa.
mieltä.
että keskusta voittaa vaalit.
vaalit?
järjestetään, niin ne puhu.
sellaisia puhu?
mieltä,ei yhtään vastalausetta.
puuttui.
tyhyjän kanssa.
aina merkitystä tämän päivän Suomessa.
ole merkitystä.
kuin ei mitään.
täälläkin päin.
tekköö.
kuulin siellä ABC:llä
kuulin siellä ABC:llä
keskusta on ansainnut kultamitallin ja jussi on samaa mieltä.
vasemmisto-kepulaiset puhuneet keskenään,kun niitäkin löytyy Haapavedeltä ja vielä entisestä puheenjohtajistosta.
hyvää yhteistyötä sillä saadaan hyvää aikaa.
entistä valtuuston puheenjohtajaa.
monta,yhteistyö on vain hyvää.
kultamitali menikin MARTINMÄKI OY:lle.
eduskunta vaaleissa kultamitallin kun voitti vaalit.
myös ensi vaaleissa voittaja.
muusta ,kuin mitä on oma alotus,säälittävää.
paisti omaa ryhmää, jota kiinnostaa pelkkä valittaminen valittamisen jälkeen.
sen ryhmän nimeksi passais Ainaiset Valittajat.
tai Haapaveden sivistymättömät.
riittävän hyvä teidänlaisten luettavaksi.
Mitä noista täällä toistelee. kuitenkin kaikille tulee jompikumpi paikallislehti tai molemmat.
juoruilu verissä.
viimeviikon torstaina tämän uutisen.
aina etukäteen kaikki asiat JÄLKIKÄTEEN.
olla juoruamatta aijemmin.
että minä tiedän,mutta teille ei ole niin väliä.
ne ovat kaikki.
ja ruotsalaista sotilassukua kuin sinäkin?
valtuuston puheenjohtajuus samalla suvulla.
On vain valitettavaa että kuulun tuohon samaan sakkiin ja sillehän ei mitään voi.
Minulla näkkyy olevan muistissa jottain vikkaa.
haaveunia, kovat on jussin halut puheenjohtajaksi, vaan kun ei saa kannatusta.
yhtälöllä on tämä puheenjohtajuus ollut yli 60 vuotta ja sitten kun ovat kaikki vielä samaa sukua.
kuulla se sinun puheenjohtajuus ajanjakson,kun minulla tuntuu muisti pätkivän just siinä kohtaa.
jos homma on kerran hoitunut, vaikka menisi tuhat vuotta samalla suvulla.
pätkii.
tarkoitin.
kakista ulos vain.
Pistähän esille!!
sellaiset tehtävät.
kakistaa ulos?
KUSKUSTA?
Martinmäki on hyvällä ammattitaidolla kuskannut putsattavaksi.
tule sitä jokapäivä.
kuluttaja?
poistit tuolta toiselta palstalta tuon hölypölyn juttusi, tee sama täällä.
toimesta.
luikuria tulemaan ,poistithan tuolta toiseltakin palstalta.
kun en muista?
Pitää ajatella kirjoittajiakin jotka vaivautuvat kommentoimaan ettei näin turhaan niitä tee.
Pidä tämä päätös minkä lupasit. Sinulla päätökset ja mielipiteet kyllä tahtovat heilua kuin saman kylän Jaskan suomenlippu tangossa kun lähes vikottain liputtelee milloin mistäkin mansikin syntymäpäivästä.
Enkö ollutkin oikeassa kun sanoin. "Turha aloitus"
Kaikesta muusta puhutaan mutta ei sun avauksestasi.
Sen verran voin sinun avaustasi kommentoida, että eikö ollutkin tarkoitus tällä alkaa Vestiaa hutkia.
Tuttuakin tutumpaa Sitoutumattomien tyyliä.Repiä ja särkeä ja valittaa asiasta kuin asiasta.Miten joku toope voi vieläpä äänestää moisia.
tuollaisia asioita esille,joissa ei ole minun sormet millään tavalla pelissä?
jos saan kysyä?
enkä muukaan päättäjä.
ikinä olemaan.
kiinnostakkaan.
kuitenkin tyrkylle vaaleissa?
olla joka lähtöön.
tosiaan vaihtoehto,mutta huonompaan suuntaan.
pirä paikkaansa.
lahjojakin.
Milloin menet aikuiskoulutukseen,sillä ei apukoulun päästötodistus suurimpana suorituksena kovinkaan pitkälle vie?.
perusteluja.
jo siihen tavoitteeseen,johon olen pyrkinyt.
perusteluja kaipaa.
kovinkaan korkealla, täytyy myöntää.
että eihän sitä tällä koulupohjalla linnoja rakenneta.
Ja tuskin sillä paljon muutakaan rakennetaan.
on joka lähtöön.
Ja niille nauravat jo naapurin aitasepäätkin.
rakenneta edes saunanporrasta.
täysin.
hommiin mitään näyttöjä tarvita.
tarvitaan näyttöjä onko miehestä edes jalkarätiksi.
ei ole kuin heinien polkijaksi.
ne vuojet,kun olit puheenjohtajana!!
PASKAHOMMAT.
samaa porukkaa kuin puheenjohtajat .
olenkin.
minä rakennan.
omatkin aitoseipäät riittävät siihen toimitukseen.
että rassataan tyhjät päästä ensin pois?
asiakkaan haaroista?
se on fakta! Menee Jussilta sormi ensin nokkaan ja sieltä sitten suoraan suuhun!
ja sieltä suuhun!
ei oo sullakaan kyllä älliä päänahan alla kun tollaista möläytit!
määkii?
vähä pihansiivousta.
sille jussin sitoutumattomille uuden nimen Ainaiset Valittajat.
edes heihin.
ryhmän nimi on nyt Ainaiset Valittajat.
kuin sinäkin.
on sitten Vali Vali Valitus.
äänensä sinulle srk:ta vaaleissa?
on myöntänyt ja valinnut yrittäjän
Ympäristöyrittäjienliitto.
järkeä asioiden tulkitsemiseen. Ilman muuta he palkitsevat Martinmäen, koska yritys on maineen pilaantumisen uhallakin taistellut ympäristöyrittäjien erityisaseman ja monopolin puolesta. Hyvin ymmärrettävä palkitseminen heiltä. Martinmäki on heidän puolestaan taistellut siitä, että ympäristöyritykset varjeltaisiin todelliselta kilpailulta ja että ne voisivat vetää mahdollisimman suurta voittoa kansalaisilta.
kuin vierasta sikaa tässä ketjussa.
Itse avaus ei kiinnosta moniakaan, kun saman saamme lukea lehdistäkin.
tietänyt tämän uutisen jo torstaina viimeviikolla.
täällä varhaistietotoimistona?
niin yksinkertaisia, että eivät ymmärrä että tuollaisella palkinnolla ei ole mitään laajempaa merkitystä. Sehän vaan kertoo siitä, että on kunnostautunut ajamaan sen yrittäjäporukan asiaa
pienyrittäjän asemaa pörssiyhtiöitä vastaan.
torvi.
torvi?
vedetty höplästä oikein kunnolla. Siellä nimenomaan ovat takana isot yritykset, jopa pörssiyhtiöt. Niiden etua siinä ajetaan. Luonnollisesti myös pienten yrittäjien etua, että voisivat pitää korkeita hintoja.
riittää.
että niiden yritysten etujen ajaminen tarkoittaa sitä, että se on vastaan tavallisten kansalaisten etua. Jos heidän etunsa toteutuu, kansalaiset joutuvat sen pelin maksumiehiksi ja vielä omista kukkaroistaan, ei edes verorahoista. Rikkaitahan ei muutaman euron kalliimpi roskien kuljetus haittaa, mutta köyhän kukkarosta se on paljon.
hyvä,että se herättää hilpeyttä sinussa noinkin paljon.
mies on vähäänkin tyytyväinen.
kun sinulle syötetään kaikenlaista pajunköyttä tietyssä seurassa
Se lähti vissiin abc kierrokselle välillä.Ajatella jos saisi ottaa yhtä rennosti kuin Jussi.. Ei huolta huomisesta hänellä...
sama,vaikka syötetään rottingia.
mutta kävin monessa muussakin paikassa.
Monta jussitarta on onnen hänessä kohannu.
niellään mitä syötetään.
Siis: "Syötetään rottinkia"!
Muista j.j. oikeinkirjoitus!
Martinmäelle. Olisihan se ollut omalta liitolta epäluottamuslause jos M. olisi ohitettu kaiken sen jälkeen, minkä yhtiö on "lassilatikanojien" hyväksi yrittänyt tehdä.
uudestan?
mennut niin?
Kepukannattaja, kun hehkutta kepulaiselle mennyttä palkintoa?
sen tietää!
jussi kertoi että kävin monessa paikassa
Mitä ne paikat on?
Kävit suutas soittamassa
Monessa paikassa ovat kyllissään sinun turhista jutuista
olo tullee, kun kuullee omassa torpassaan viikon viimesimmät jussikkaat.
Elävöö asiaa.
JUSSI ON HYVÄ!HUUMORI PELAA,OLISPA MEILLÄ PÄIN KANS TOMMONEN"JUSSI"!
kaupunkiakaan kuin yks vaan.