bonvivan

käyttäjät..

Otin eilen ensimmäisen Bonvivan ja päivä meni hyvin. Yöllä nousi kuume yli 38 ja kova ripuli sekä säryt vielä päälle. Vielä nytkin olo on hutera. Onko alku näin hankalaa?

6

948

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eevamarita

Jaaha, minä kuulun siis tässä asiassa onnellisten joukkoon. Olen käyttänyt Bonvivaa kolme kuukautta, eikä se ole aiheuttanut minulle minkäänlaisia oireita (kopkopkop maalamatonta puuta). Ei ainakaan tuommoisia kuin sinulle valitettavasti on aiheuttanut. Vähän minulla on ollut koko ajan sellainen flunssan tunne, mutta en ole yhdistänyt sitä Bonvivaan. Eiköhän minulla ole kyse pelkästä flunssanpoikasesta.

Kannattaisikohan sinun kysäistä oireista lääkäriltä ennen kuin otat seuraavan tabletin? Olivatko nuo muuten niitä oireita, joita Bonvivan selostuksessa on kerrottu?

• se..

olen käyttänyt Bonvivaa 2kk ja ei mitään oireita.
        Mä olen aina tunnin ennenkun syön mitään vaikka ohjeessa on että vähintään puoli tuntia...

• ...

Siinä selostuksessa paketin sisällä lukee, että joskus noita oireita tulee ensimmäisen tabletin kanssa, mutta kysy ihmeessä lääkäriltäsi jos mietityttää...mutta luulis että ne ois tullu heti eikä vasta yöllä...??

• ...

kotipalvelu antoi mmummolle 82 v. ensimmäisen tabletin perjantaina lauantaina mummo oli tosikipee ripulia ja huteraa oloa. parasta aloittaa kyiseinen lääke vanhalle ja huonokuntoiselle vuodeosastolla tms.paikassa

• paremmin

Uskalsin sitten kaikesta huolimatta ottaa toisen, mutta eipä ollutkaan enää mitään ongelmia. Alku vaan otti tosi koville...

• eevamarita

Hienoa, ettei oireita tullut. Keskiviikkona kävin fysiatrilla ja hän tuntui kyllä kovasti arvostavan Bonvivaa. Minulla on Bonvivasta menossa toinen paketti eikä sivuoireita ole tullut (kopkop, edelleen koputan maalaamatonta puuta). Toivo elää, että luusto tästä vielä vahvistuisi. :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      174
      2618
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2387
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1082
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      849
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      19
      747
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      734
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      727
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      86
      720
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      678
    Aihe