bonvivan

käyttäjät..

Otin eilen ensimmäisen Bonvivan ja päivä meni hyvin. Yöllä nousi kuume yli 38 ja kova ripuli sekä säryt vielä päälle. Vielä nytkin olo on hutera. Onko alku näin hankalaa?

6

865

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eevamarita

      Jaaha, minä kuulun siis tässä asiassa onnellisten joukkoon. Olen käyttänyt Bonvivaa kolme kuukautta, eikä se ole aiheuttanut minulle minkäänlaisia oireita (kopkopkop maalamatonta puuta). Ei ainakaan tuommoisia kuin sinulle valitettavasti on aiheuttanut. Vähän minulla on ollut koko ajan sellainen flunssan tunne, mutta en ole yhdistänyt sitä Bonvivaan. Eiköhän minulla ole kyse pelkästä flunssanpoikasesta.

      Kannattaisikohan sinun kysäistä oireista lääkäriltä ennen kuin otat seuraavan tabletin? Olivatko nuo muuten niitä oireita, joita Bonvivan selostuksessa on kerrottu?

      • se..

        olen käyttänyt Bonvivaa 2kk ja ei mitään oireita.
        Mä olen aina tunnin ennenkun syön mitään vaikka ohjeessa on että vähintään puoli tuntia...


    • ...

      Siinä selostuksessa paketin sisällä lukee, että joskus noita oireita tulee ensimmäisen tabletin kanssa, mutta kysy ihmeessä lääkäriltäsi jos mietityttää...mutta luulis että ne ois tullu heti eikä vasta yöllä...??

    • ...

      kotipalvelu antoi mmummolle 82 v. ensimmäisen tabletin perjantaina lauantaina mummo oli tosikipee ripulia ja huteraa oloa. parasta aloittaa kyiseinen lääke vanhalle ja huonokuntoiselle vuodeosastolla tms.paikassa

    • paremmin

      Uskalsin sitten kaikesta huolimatta ottaa toisen, mutta eipä ollutkaan enää mitään ongelmia. Alku vaan otti tosi koville...

      • eevamarita

        Hienoa, ettei oireita tullut. Keskiviikkona kävin fysiatrilla ja hän tuntui kyllä kovasti arvostavan Bonvivaa. Minulla on Bonvivasta menossa toinen paketti eikä sivuoireita ole tullut (kopkop, edelleen koputan maalaamatonta puuta). Toivo elää, että luusto tästä vielä vahvistuisi. :-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8721
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2613
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2351
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe