Listataanko oireitamme ja vertaillaan sitten -ja jos ja KUN tärppää, voidaan kertoa toisillekin oliko oireet totta..?!
Minulla kp23/28
- rinnat arat
- alavatsaa viiltelee
- etovaa oloa (ei ihan okseta mutta kuvottaa...)
- huimausta/pyörtymisen tunnetta
- selkäkipuja
Voihan nuo liittyä muuhunkin kuin raskauteen... mutta toivossa eletään.
Mites muilla?
Listataan oireita
22
8118
Vastaukset
- Tuu-ti
kp 27/30(kö?). 2:sta edellisestä lapsesta ollut samat oireet:
-Viiltelyjä oli, mutta eilen ja tänään hiljaisempaa...
-Valkovuotoa reippaasti
-etovahko olo
-armoton väsymys
-virtsatientulehdus -olo
-alaselkäkipu
Lauantaihin yritän malttaa testaamisen kanssa, koska olen psykosomaattisten oireiden kehittämisen huippuosaaja :) Ja olisi kiva testata miehen ollessa kotona :)- Tuu-ti
Nyt ei ole olo enää "etovahko" vaan aika kauhea...
- *myy
kp 32/28-32
-tunne että menkat alkaa (jo 4pv ajan)
-vähän selkäkipuja
-armoton väsymys
-hengen ahdistus (ei koko ajan)
-nenä tukossa
-hengästyminen pienestäkin rasituksesta
-naama kukkii
-lämmöt koholla jo reilun viikon
-kahvin maku/haju etoo (olen kahvisieppo :D)
-nänni pihalla "finnejä"
tälläsii minulla...tosin voihan johtua ihan alkavasta flunssasta/mielikuvituksesta...saas nähdä :)
plussa onnea :D - *myy
lisäyksenä vielä että...
-jatkuva jano/suu kuivaa
-jugurtti-himo
-runsas valkovuoto
hih,tulihan noita :D taidan olla aivan raihnainen!
niin..ja nää kaikki "oireet" on siis normaalista poikkeavia..tässä muutaman viikon aikana ilmaantuneita.- Minä vain..
Minulla taas tekee koko ajan mieli piimää! Tuli vain mieleen tuosta jugurtti-himosta... että hapanmaitotuotteita kun ovat molemmat...
- annabella-Lucyella ei anna ...
kp 34/28
-rinnat arat
-väsymys
-tuntuu, että vuotaisi verta
-navan alta ja oikealta puolelta aika ylhäältä välillä nipistää
-hirveä nuha ja yskä
-syöpötyttää
-naamaan on ilmestyny pari finniä
-selkä on kipeä tuolta lapaluisen välistä
-valkovuoto on todella valkoista ja sakeaa
Oireina on myös se, ettei ole tavallisia oireita jotka ovat ennen kuukautisia eli räjähtävä, itkuinen mieli ja polte vatsassa navan seudulla, nyrkin kokoisella alueella.- Minä vain..
Minullekin on taas alkanut ilmestyä naamaan näppy jos toinenkin. En ole vuosiin niistä enää erityisemmin kärsinyt, mutta nyt sitten tuli taas. Mutta kyllähän sitä pari näppyä kestää, jos vaan olisi raskaana...
- toivokas
mun oireet
-nännit arat
-alavatsaa polttelee/viiltää välillä
- väsyttää siten että, tekis mieli tehä kaikkea mutta ei jaksa
- viimesinä päivinä olen itkenyt kaikille asioille.
- ja koko ajan himoittaa seksi
- Ruokaa tekee mieli mutta ei löydy sellaista kaapista mitä tekis mieli. Väkisin syönnyt jotain
- Huulet on koko ajan kuivat ja janottaa
Ihan uusia oireita, mutta lueskelin teidän oireita niin alkoi tuntua samanlaisilta. Toivotaan parasta....:)- *myy
lueskelin tota sun tekstii niin tuli mieleen et mulla kanssa ollu täs pari viikkoo ihan kmma "kiima" päällä :D
liekkö sitten raskausoire vai ihan muuta...
- ehdottelen
vielä,että mitatkaapas lämpöjänne! Lämmöt laskee noin asteella jos mekat tulossa.Jos raskaana;lämpöä 37 asteen paikkeilla.
- xxxxxxxxxxxxxxxx
Itselläni lämpö laskee vasta, kun kuukautiset ovat alkaneet, eli lämmöstä ei tiedä vielä hölkäsenpöläystäkään vielä tässä vaiheessa voisiko olla raskaana, vaikka kuukautiset olisivat alkamassa huomenna lämpö on edelleen koholla.
- Minä vain..
Voi kun uskaltaisinkin luottaa, että lämmön nousu minun kohdallani tarkoittaisikin nyt raskautta... Lämmöt olleet siis nyt siinä 37 paikkeilla (just äsken mittasin 36,9)...
Miten pian niiden sitten pitäisi laskea ennen kuukautisia? Vaiko juuri kuukautisten alkaessa? Vaiko myöhemmin (kuten joku jo täällä kertoikin)? - Kuumeilija mittari kainalossa
Onko luotettavaa mitata lämpö kainalosta? Kun kaikissa opuksissa on sanottu, että suusta tai peräsuolesta..
- Odottaa odotusta
Lämmöthän nousee heti ovulaation jälkeen n. puoli astetta ja ovat koholla aina siihen asti kun kuukautiset alkavat. Tai jos nainen on tullut raskaaksi, lämpö pysyy sen puoli astetta korkeammalla aina raskauden puoliväliin asti.
Eli jos mittailee lämpöjä ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa, voi mittari näyttää normaalista korkeampaa lämpötilaa -mikä ei siis vielä kerro onko raskaana vai ei.
Ei kannata ehkä liikaa niitä lämpöjäkään mittailla... Turhaa stressiä vaan :)
- mitä tarkoittaa
kp 23/28? ihan noin käytännössä,kiitos! :)
- Oirehtivatar
että menossa on 23. kiertopäivä 28:sta kiertopäivästä. Kierron pituus siis on 28 päivää - ja ensimmäinen kiertopäivä (kp) on se, jolloin kuukautiset alkoivat. Selvensikö yhtään?
- sivusta seuraaja..
Oirehtivatar kirjoitti:
että menossa on 23. kiertopäivä 28:sta kiertopäivästä. Kierron pituus siis on 28 päivää - ja ensimmäinen kiertopäivä (kp) on se, jolloin kuukautiset alkoivat. Selvensikö yhtään?
ja kyllä, se vastasi kysymykseenni :) Kiitos! :D
- Tunteileva mammaehdokas
Kaikkia jo mainitsemianne oireita luulotellaan(?) myös täällä :) Mutta vielä lisäksi olen huomannut itselläni outoja tunteellisuuskohtauksia. Tai sellaista itkuherkkyyttä... Viimeisen viikon aikana olen itseskellyt joka päivä jollekin asialle, ja useampaankin otteeseen. Muutenkin olen kyllä tunteellinen ihminen, mutta nyt tuntuu itku olevan erityisen herkässä...
Taas, kun tässä tietynlaista musiikkia kuuntelen alkaa tippa tulla linssiin... Ja sellainen jännä haikea tunne... ja ikävä vähän kaikkia...
Kuuluneeko sitten raskausoireisiin... mene ja tiedä :)- Surumielinen-
Minulla kans itku herkässä! Ja itkeminen tuntuu hyvältä! Ihan haluttaakin esim. kuunnella sellaista musiikkia, jonka tietää tekevän erityisen tunteelliseksi, että saisi kunnolla itkeä.
Outoa...
- oireita
elikkä:
- nännit todella arat, muuten rinnat eivät kylläkään ole yhtään kipeät
- nuhaa ja pientä lämpöä jo useamman päivän
- epämääräisiä kipuja ja nipistelyitä vatsassa
- "kiimainen" olo
- omituisia pieniä "pulautuksia"(yhtäkkiä nousee suuhun jotain)
- vatsa turvoksissa ja täynnä ilmaa
- selkä ja jalka särkyä
siinähän niitä oli...voiha se olla että on vain kipeäksi tulossa.
niin ja menkat myöhässä n.4 päivää... - MITEN KÄVI?????
kertokaa nyt herran jumala,oliko ne oireet oikeita,eli plussasitteko????vai ollaanko porukalla luulosairaita???nimim:myös samat oireet ja vielä 2 pv H-HETKEEN!!!
- tiitu
siis hajuaisti on ihan älyttömän herkkä-haistan kaiken! (kuvottavaa)
-viiltelyt mahassa
-rinnat arat
-suonet rinnoissa "pullottaa"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi352730Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122527100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es372248Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks161836Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491504Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo341456- 371432
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241341- 241108
- 181053