Eli millainen sää on Lanzarotella huhtikuussa? Kanariansaarilla on reissattu paljon, mutta Lanzarote on vielä käymättä. Monet moittivat että siellä tuulee aina kovasti.. Luulisi kuitenkin huhtikuussa olevan lämmintä?
Lanzarote huhtikuussa
5
1214
Vastaukset
- matkakuumeinen
Olimme Lanzarotella tämän vuoden huhtikuussa. Koko viikon aurinko paistoi, eikä tullut yhtään vettä ja lämmintä oli mukavat 24-26 astetta koko viikon! joo, onhan se totta että paljon siellä tuulee, koska on pieni saari meren ympäröimänä, mutta tuuli oli kuitenkin lämmin ja kun teki pitkiä kävelyretkiä, niin tuuli vilvoitti mukavasti!
- ja miksi
ja miksi ei tuulisi? saari Atlantin keskellä ja tiedoksi että niin tuulee muillakin Kanarian saarilla, Inglesissä tosi paljon eikä Lanzarote ole poikkeus sekään...olisi outoa jos ei tuulisi?
- 27.
Kanarialla aina 1.3. jälkeen ok menit mihin vaan.
- Mattijs
Onkohan nyt lanzarotella ollut miten lämmintä?
- vääräpalstasulla
Väärä palsta. Kanariansaarten jutut kuuluvat KANARIANSAARET osioon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882