Eli millainen sää on Lanzarotella huhtikuussa? Kanariansaarilla on reissattu paljon, mutta Lanzarote on vielä käymättä. Monet moittivat että siellä tuulee aina kovasti.. Luulisi kuitenkin huhtikuussa olevan lämmintä?
Lanzarote huhtikuussa
5
1244
Vastaukset
- matkakuumeinen
Olimme Lanzarotella tämän vuoden huhtikuussa. Koko viikon aurinko paistoi, eikä tullut yhtään vettä ja lämmintä oli mukavat 24-26 astetta koko viikon! joo, onhan se totta että paljon siellä tuulee, koska on pieni saari meren ympäröimänä, mutta tuuli oli kuitenkin lämmin ja kun teki pitkiä kävelyretkiä, niin tuuli vilvoitti mukavasti!
- ja miksi
ja miksi ei tuulisi? saari Atlantin keskellä ja tiedoksi että niin tuulee muillakin Kanarian saarilla, Inglesissä tosi paljon eikä Lanzarote ole poikkeus sekään...olisi outoa jos ei tuulisi?
- 27.
Kanarialla aina 1.3. jälkeen ok menit mihin vaan.
- Mattijs
Onkohan nyt lanzarotella ollut miten lämmintä?
- vääräpalstasulla
Väärä palsta. Kanariansaarten jutut kuuluvat KANARIANSAARET osioon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785266
- 1253624
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj413486- 513104
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262778Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72329- 242111
- 1992000
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4251654Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91588