Caliberille kilpailija

Arnie

11

2263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asadasdsdasd

      ja tuoko on muka samassa sarjassa tuon caliberin kanssa, älä nyt naurata. Caliber kuuluu 1-2v pikkupoikien lelukoppaan muiden plaston muoviautojen kanssa.

      • cätsy

        Mikä ihme sua jurppii?? Ostiko kaveri Caliberin, ja suhun iski se suomalainen kansantauti nimeltä kateus.. kun oot koko ajan niin kärkkäänä täällä kommentoimassa Caliberia. Hus pois täältä, kun et edes kehtaa kertoa muille, millä uskomattomalla ihmeautolla itse ajat. Se on varmaan maailman hienoin ja upein auto. Veikkaan jotain 80-90 lukujen taitteessa uutena ostettua nyt ruosteenraiskaamaa teiniraaseria, joka on susta vieläkin hiano.. heh..


      • asdasdasdas
        cätsy kirjoitti:

        Mikä ihme sua jurppii?? Ostiko kaveri Caliberin, ja suhun iski se suomalainen kansantauti nimeltä kateus.. kun oot koko ajan niin kärkkäänä täällä kommentoimassa Caliberia. Hus pois täältä, kun et edes kehtaa kertoa muille, millä uskomattomalla ihmeautolla itse ajat. Se on varmaan maailman hienoin ja upein auto. Veikkaan jotain 80-90 lukujen taitteessa uutena ostettua nyt ruosteenraiskaamaa teiniraaseria, joka on susta vieläkin hiano.. heh..

        Mulla oli tuossa kuukausi sitten Nissanin Primera, vaihdoin sen Audi A4 Avant 1.9Tdi:n, vm2003. Dodge Caliberin näin ohimennen autonäyttelyssä pihassa seisomassa ja kun sisään vilkaisin niin tuli mieleen lähinnä joku plaston leikkiauto, sen verran muoviselta rimpulalta sen näytti, ulkokuvien perusteella lehdissä ja netissä se vaikutti ihan kivalta mutta kun livenä näki niin tuli heti semmoinen yöks olo, sama fiilis oli emännälläkin. Kyllä Audi vaan on auto, nyt sen ymmärtää kun on japanilaisista pääsyt monen vuoden jälkeen eroon.


      • mutta...
        asdasdasdas kirjoitti:

        Mulla oli tuossa kuukausi sitten Nissanin Primera, vaihdoin sen Audi A4 Avant 1.9Tdi:n, vm2003. Dodge Caliberin näin ohimennen autonäyttelyssä pihassa seisomassa ja kun sisään vilkaisin niin tuli mieleen lähinnä joku plaston leikkiauto, sen verran muoviselta rimpulalta sen näytti, ulkokuvien perusteella lehdissä ja netissä se vaikutti ihan kivalta mutta kun livenä näki niin tuli heti semmoinen yöks olo, sama fiilis oli emännälläkin. Kyllä Audi vaan on auto, nyt sen ymmärtää kun on japanilaisista pääsyt monen vuoden jälkeen eroon.

        Mehän emme muut sille mitään mahda, että sinulla ja emännälläsi on kamala maku :)


      • jeesus
        asdasdasdas kirjoitti:

        Mulla oli tuossa kuukausi sitten Nissanin Primera, vaihdoin sen Audi A4 Avant 1.9Tdi:n, vm2003. Dodge Caliberin näin ohimennen autonäyttelyssä pihassa seisomassa ja kun sisään vilkaisin niin tuli mieleen lähinnä joku plaston leikkiauto, sen verran muoviselta rimpulalta sen näytti, ulkokuvien perusteella lehdissä ja netissä se vaikutti ihan kivalta mutta kun livenä näki niin tuli heti semmoinen yöks olo, sama fiilis oli emännälläkin. Kyllä Audi vaan on auto, nyt sen ymmärtää kun on japanilaisista pääsyt monen vuoden jälkeen eroon.

        Joka palstallako käyt tätä uutta audi uskontoasi julistamassa.


      • asadasdsdasd
        jeesus kirjoitti:

        Joka palstallako käyt tätä uutta audi uskontoasi julistamassa.

        Onhan sitä nyt Audia kehuttava ?? Kehuttehan tekin tuota caliberianne, vaikka itse en moista ymmärräkkään että mikä siinä nyt on niin hienoa.


      • omiaan
        asadasdsdasd kirjoitti:

        Onhan sitä nyt Audia kehuttava ?? Kehuttehan tekin tuota caliberianne, vaikka itse en moista ymmärräkkään että mikä siinä nyt on niin hienoa.

        omalla palstalla kiitos. Audimies Audiosastolle.


      • autoko
        asdasdasdas kirjoitti:

        Mulla oli tuossa kuukausi sitten Nissanin Primera, vaihdoin sen Audi A4 Avant 1.9Tdi:n, vm2003. Dodge Caliberin näin ohimennen autonäyttelyssä pihassa seisomassa ja kun sisään vilkaisin niin tuli mieleen lähinnä joku plaston leikkiauto, sen verran muoviselta rimpulalta sen näytti, ulkokuvien perusteella lehdissä ja netissä se vaikutti ihan kivalta mutta kun livenä näki niin tuli heti semmoinen yöks olo, sama fiilis oli emännälläkin. Kyllä Audi vaan on auto, nyt sen ymmärtää kun on japanilaisista pääsyt monen vuoden jälkeen eroon.

        audihan on skoda eri kuorissa ja paljon kalliimpi,tyhmät ostaa ja luulee omistavansa hienon auton...


    • A.v.W.

      Taitaa tuo uusi nissan crossover kilpailla hiukan kalliimmassa luokassa kun Caliber!? Jos tätä "pikku Muranoa" pitäisi näin etukäteen hinta-arvuutella niin oliskohan alkaen 29.900 lähempänä kuin Caliberin 21.900. Jokatapauksessa tuo uusi Nissan näyttää tosi hyvältä ja on varman hyvä auto.

      • Arnie

        Kilpailijoiksi on mainittu Corolla/Golf -luokan autot, aivan kuten Caliberinkin tapauksessa. Minusta Qashqain ja Caliberin idea ja kokoluokka on aika tarkoin sama. Qashqain hinnat alkaen -malli on etuvetoinen 1.6l bensakoneella varustettu. Nouseehan se hinta toki sitten, kun aletaan laittamaan pakettiin 2-litraista bensakonetta tai dieseliä, automaattivaihteistoa, nelivetoa jne. Aivan kuten Caliberissakin. Jopa CVT-vaihteisto on saatavana myös Qashqaihin.


      • ope

        Jossain taisi lukea, että sen hinnat alkaen malli on n.22000-23000€...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2860
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1850
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1522
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1290
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1198
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      256
      1133
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      973
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      79
      920
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      784
    Aihe