Lento Tampereelta Riikaan

Matkalla Riikaan

Eli olen saanut käsityksen lueskellessani tätä palstaa, että Ryanairin lento Tampereelta Riikaan olisi jotenkin ankea? Mikä siitä lennosta tekee ankean, onko kyse siitä, että kun siellä ei tarjota ruokaa, juomaa eikä voi ostaa mitään, vai onko kone muutenkin normaalia ankeampi, vanhempi jne.?

9

2312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin..

      on. Osuit ihan naulankantaan. Siksi itse lennänkin suoraan yleensä Finskillä, joskus AirBalticilla Helsingistä Riikaan.

      • Matkalla Riikaan

        voisitko tarkentaa, eli onko myös kone ankea jollakin tavalla, vai onko kyse vain siitä, että siellä ei tarjoilla mitään?


      • Ryanair on HYVÄ
        Matkalla Riikaan kirjoitti:

        voisitko tarkentaa, eli onko myös kone ankea jollakin tavalla, vai onko kyse vain siitä, että siellä ei tarjoilla mitään?

        Moi.
        On hyvä kone ainakin silloin kun mä oon mennyt.
        Saa kahvia ja muuta pientä ostaa.
        Henkilökunta on ainakin parenpaa kun Finskillä;-)


    • koneessa

      voi ostaa juotavaa ym. pikkupurtavaa. Mutta kun kyseessä on vajaan tunnin mittainen lento, niin luulisi pärjäävän ilmankin. Osta kaupasta mukaan syötävää ja juotavaa, jos pelkäät ettet saa koneesta. Kone ihan ok ja siisti. Kiirettä vain pitää miehistöllä, kun on niin lyhyt matka-aika ja paljon tehtävää. Suosittelen Ryanairia !!

      • argh

        Minä myös suosittelen Ryanairia. Lento kesti viimeksi takaisinpäin Riikasta Pirkkalaan 50 min joten sillä matkalla mulle oli ihan yks hailee millainen kone se oli. Ei siinä ajassa juuri ehtisikään mitään syömään tai juomaan paitsi edellisen mainitsemia omia eväitä.
        Kone on perussiisti ja miellyttävä lento. Ja huom! Mä olen lentopelkoinen ja tosi tyytyväinen ollut Ryaniin! Seuraavaksi Dubliniin!


      • pääsee
        argh kirjoitti:

        Minä myös suosittelen Ryanairia. Lento kesti viimeksi takaisinpäin Riikasta Pirkkalaan 50 min joten sillä matkalla mulle oli ihan yks hailee millainen kone se oli. Ei siinä ajassa juuri ehtisikään mitään syömään tai juomaan paitsi edellisen mainitsemia omia eväitä.
        Kone on perussiisti ja miellyttävä lento. Ja huom! Mä olen lentopelkoinen ja tosi tyytyväinen ollut Ryaniin! Seuraavaksi Dubliniin!

        Menty useasti.Ongelmista suurin taittaa olla se että kone on lentänyt Lontoosta Rigaan ja jatkaa Rigasta Tampereelle niin useamman kerran on käynyt että koneessa ei tahdo olla jäljellä alkoholipitoisia juomia vaan Latvian pojat ovat Lontoon immeiset ovat juoneet varastot tyhjiksi..Riigassa varastoja ei täytellä..Ongelma on tullut vastaan myös syömisissä. Mutta lento on vain tunnin joten hyvin on pärjätty ilman..Sisustuksellisesti koneet ovat kuin mikä tahansa kone.


      • Matkalla Riikaan
        pääsee kirjoitti:

        Menty useasti.Ongelmista suurin taittaa olla se että kone on lentänyt Lontoosta Rigaan ja jatkaa Rigasta Tampereelle niin useamman kerran on käynyt että koneessa ei tahdo olla jäljellä alkoholipitoisia juomia vaan Latvian pojat ovat Lontoon immeiset ovat juoneet varastot tyhjiksi..Riigassa varastoja ei täytellä..Ongelma on tullut vastaan myös syömisissä. Mutta lento on vain tunnin joten hyvin on pärjätty ilman..Sisustuksellisesti koneet ovat kuin mikä tahansa kone.

        Tuosta koneesta lähinnä halusinkin tietää, en mä tunnin aikana mitään syötävää tai juotavaa tarvitse. Kiitos kaikille vastauksistanne!


      • fuks
        argh kirjoitti:

        Minä myös suosittelen Ryanairia. Lento kesti viimeksi takaisinpäin Riikasta Pirkkalaan 50 min joten sillä matkalla mulle oli ihan yks hailee millainen kone se oli. Ei siinä ajassa juuri ehtisikään mitään syömään tai juomaan paitsi edellisen mainitsemia omia eväitä.
        Kone on perussiisti ja miellyttävä lento. Ja huom! Mä olen lentopelkoinen ja tosi tyytyväinen ollut Ryaniin! Seuraavaksi Dubliniin!

        ei valitttamista
        koneet uusia suihkareita
        tarjoilu maksaa joten syö ennen lentoa


    • lento !!

      Mun mielestä Ryanairin lento Tre-Riika oli oikein hyvä!Ei mitään valittamista!
      Kuinka luksusta sitä sitten tarvitaan reilun tunnin lennolle?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3196
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2926
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2258
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      24
      1795
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe