Eli olen saanut käsityksen lueskellessani tätä palstaa, että Ryanairin lento Tampereelta Riikaan olisi jotenkin ankea? Mikä siitä lennosta tekee ankean, onko kyse siitä, että kun siellä ei tarjota ruokaa, juomaa eikä voi ostaa mitään, vai onko kone muutenkin normaalia ankeampi, vanhempi jne.?
Vastaukset 9
- näin..
on. Osuit ihan naulankantaan. Siksi itse lennänkin suoraan yleensä Finskillä, joskus AirBalticilla Helsingistä Riikaan.
- Matkalla Riikaan
voisitko tarkentaa, eli onko myös kone ankea jollakin tavalla, vai onko kyse vain siitä, että siellä ei tarjoilla mitään?
- Ryanair on HYVÄ
Matkalla Riikaan kirjoitti:
voisitko tarkentaa, eli onko myös kone ankea jollakin tavalla, vai onko kyse vain siitä, että siellä ei tarjoilla mitään?
Moi.
On hyvä kone ainakin silloin kun mä oon mennyt.
Saa kahvia ja muuta pientä ostaa.
Henkilökunta on ainakin parenpaa kun Finskillä;-)
- koneessa
voi ostaa juotavaa ym. pikkupurtavaa. Mutta kun kyseessä on vajaan tunnin mittainen lento, niin luulisi pärjäävän ilmankin. Osta kaupasta mukaan syötävää ja juotavaa, jos pelkäät ettet saa koneesta. Kone ihan ok ja siisti. Kiirettä vain pitää miehistöllä, kun on niin lyhyt matka-aika ja paljon tehtävää. Suosittelen Ryanairia !!
- argh
Minä myös suosittelen Ryanairia. Lento kesti viimeksi takaisinpäin Riikasta Pirkkalaan 50 min joten sillä matkalla mulle oli ihan yks hailee millainen kone se oli. Ei siinä ajassa juuri ehtisikään mitään syömään tai juomaan paitsi edellisen mainitsemia omia eväitä.
Kone on perussiisti ja miellyttävä lento. Ja huom! Mä olen lentopelkoinen ja tosi tyytyväinen ollut Ryaniin! Seuraavaksi Dubliniin! - pääsee
argh kirjoitti:
Minä myös suosittelen Ryanairia. Lento kesti viimeksi takaisinpäin Riikasta Pirkkalaan 50 min joten sillä matkalla mulle oli ihan yks hailee millainen kone se oli. Ei siinä ajassa juuri ehtisikään mitään syömään tai juomaan paitsi edellisen mainitsemia omia eväitä.
Kone on perussiisti ja miellyttävä lento. Ja huom! Mä olen lentopelkoinen ja tosi tyytyväinen ollut Ryaniin! Seuraavaksi Dubliniin!Menty useasti.Ongelmista suurin taittaa olla se että kone on lentänyt Lontoosta Rigaan ja jatkaa Rigasta Tampereelle niin useamman kerran on käynyt että koneessa ei tahdo olla jäljellä alkoholipitoisia juomia vaan Latvian pojat ovat Lontoon immeiset ovat juoneet varastot tyhjiksi..Riigassa varastoja ei täytellä..Ongelma on tullut vastaan myös syömisissä. Mutta lento on vain tunnin joten hyvin on pärjätty ilman..Sisustuksellisesti koneet ovat kuin mikä tahansa kone.
- Matkalla Riikaan
pääsee kirjoitti:
Menty useasti.Ongelmista suurin taittaa olla se että kone on lentänyt Lontoosta Rigaan ja jatkaa Rigasta Tampereelle niin useamman kerran on käynyt että koneessa ei tahdo olla jäljellä alkoholipitoisia juomia vaan Latvian pojat ovat Lontoon immeiset ovat juoneet varastot tyhjiksi..Riigassa varastoja ei täytellä..Ongelma on tullut vastaan myös syömisissä. Mutta lento on vain tunnin joten hyvin on pärjätty ilman..Sisustuksellisesti koneet ovat kuin mikä tahansa kone.
Tuosta koneesta lähinnä halusinkin tietää, en mä tunnin aikana mitään syötävää tai juotavaa tarvitse. Kiitos kaikille vastauksistanne!
- fuks
argh kirjoitti:
Kone on perussiisti ja miellyttävä lento. Ja huom! Mä olen lentopelkoinen ja tosi tyytyväinen ollut Ryaniin! Seuraavaksi Dubliniin!ei valitttamista
koneet uusia suihkareita
tarjoilu maksaa joten syö ennen lentoa
- lento !!
Mun mielestä Ryanairin lento Tre-Riika oli oikein hyvä!Ei mitään valittamista!
Kuinka luksusta sitä sitten tarvitaan reilun tunnin lennolle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?251935- 128875
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.126665- 54598
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv90575- 65541
Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan88540- 42525
Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko64513Jokin ei täsmää
Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi299512- 12497
Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v9483Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas26474Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.36472Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota32451Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä51425- 58422
- 41416
S-ryhmän vastuullisuuden kaksoisstandardi
Vastuullisuuspuhe on helppoa. Vaikeampaa on selittää, miksi S-ryhmän omien merkkien tuotteita ja raaka-aineita hankitaan9407Jätä jo se puolisosi, mun kanssa kilpa-asetelma on tuhoisa.
Eikä hän tule sitä voittamaan. Myöskään missään vanhassa ei kannata roikkua, koska ei uskalla kohdata muutosta, hyvät as27406