Osaako joku kertoa tuleeko Johanna Pakoselta uusi albumi piakkoin? Sivuilla luvattiin jo elokuun lopulla, mutta eipä oo näkynyt.
Vastaukset 3
- kuulolla ollut
Johanna Pakoselta ei tulekaan levyä. Hän on kuulemma niin kiireinen ettei ehdi levyä tekemään vaan levyn ilmestyminen siirtyy ensi vuoden puolelle..
- edel
Johannan levyn ilmestymistä siirrettiin hänen työkiireiden vuoksi ensi vuoden alkuun. Arvioitu ilmestymisaika tammi-helmikuussa. Hänellä on tulossa Sinitaivas-konserttikiertue ja oma laivashow, joten ymmärrettävää ettei kiireisen kesän ja syksyn aikana ehdi studioon.
Toivon mukaan kuitenkin tammikuussa ilmestyy tammikuussa. Eka levy oli rautaa ja toka levy OK. Ehkä tämä kolmas sitten on väliinputoaja, ainakin jos katsoo euroviisukarsinta biisejä.
Kiitos molemmille asian valaisusta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911477
- 831022
- 67917
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170835- 92763
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61595- 63546
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta127488- 33471