mutta ajattelin hakea kirjanpitäjäksi. Mitä mun pitää osata?
mitä kirjanpitäjän pitää osata?
4
1504
Vastaukset
- taloushallinnon merkonomi
jos et tiedä mitä kirjanpitäjän pitää osata, et luultavasti ole saanut edes merkonomin koulutusta!? no, osaatko käyttää kirjanpito-ohjelmia, tiedätkö mikä on debet ja kredit edes? kuulastaako sanat tuloslaskelma, katetuotto, alv-kirjaukset, kaluston poistot tai tilinpäätökset tutuilta?kato kirjanpitäjä ei pidä kirjaa päänsä päällä ( URPO )!
- kiitos selvityksestä
olen todella kiitollinen, aion yhä hakea kirjanpitäjän paikkaa.
- mutta luulen
kiitos selvityksestä kirjoitti:
olen todella kiitollinen, aion yhä hakea kirjanpitäjän paikkaa.
ettet tule paikkaa saamaan, ainahan sitä voi hakea!
- ktm.
Yleensä kirjanpitäjältä odotetaan
isoissa yrityksissä;: juokseva kp
k-suurissa: juokseva kp, osallistumista tp:n
pienissä: Juokseva kp, eri perusteiset tilinpäätökset, palkkakirjanpito, reskontrat, maksatukset jne
Mitä isompi, sen mekaanisempaa ja kapeampi tehtäväkenttä. Pienehköissä nimitys on yleensä talouspäällikkö ja tehtäväkenttä laaja
Rekryilmoituksessa kyllä lukee mitä edellytetään. Siitä on hyvä lähteä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802831
- 1862444
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362165- 191483
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241