mutta ajattelin hakea kirjanpitäjäksi. Mitä mun pitää osata?
mitä kirjanpitäjän pitää osata?
4
1493
Vastaukset
- taloushallinnon merkonomi
jos et tiedä mitä kirjanpitäjän pitää osata, et luultavasti ole saanut edes merkonomin koulutusta!? no, osaatko käyttää kirjanpito-ohjelmia, tiedätkö mikä on debet ja kredit edes? kuulastaako sanat tuloslaskelma, katetuotto, alv-kirjaukset, kaluston poistot tai tilinpäätökset tutuilta?kato kirjanpitäjä ei pidä kirjaa päänsä päällä ( URPO )!
- kiitos selvityksestä
olen todella kiitollinen, aion yhä hakea kirjanpitäjän paikkaa.
- mutta luulen
kiitos selvityksestä kirjoitti:
olen todella kiitollinen, aion yhä hakea kirjanpitäjän paikkaa.
ettet tule paikkaa saamaan, ainahan sitä voi hakea!
- ktm.
Yleensä kirjanpitäjältä odotetaan
isoissa yrityksissä;: juokseva kp
k-suurissa: juokseva kp, osallistumista tp:n
pienissä: Juokseva kp, eri perusteiset tilinpäätökset, palkkakirjanpito, reskontrat, maksatukset jne
Mitä isompi, sen mekaanisempaa ja kapeampi tehtäväkenttä. Pienehköissä nimitys on yleensä talouspäällikkö ja tehtäväkenttä laaja
Rekryilmoituksessa kyllä lukee mitä edellytetään. Siitä on hyvä lähteä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305870- 345373
- 293054
- 342454
- 412143
- 372118
- 152098
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391666