onko kukaan muu törmännyt näihin? kaksi tyttöä on maalannut itsensä vihreäksi ja on tämän päivän aikana seisoneet eri puolilla kuopion keskustaa. törmäsin niihin ainakin anttilan aulassa ja sokoksen tunnelissa. mitä ihmeen olentoja ne on? onko ne tulleet ulkoavaruudesta? miks ne seisoo patsaina kuopion keskustassa keskellä kirkasta päivää?
nämä oudot vihreät hippiäiset ovat saaneet huomiota osakseen. monet vastaantulijat oikeasti menivät kysymään heiltä kaikkea esim. mitä saamaria he oikein tekevät? itse en uskaltanut, koska en tiedä ovatko nämä ulkoavaruuden pienet vihreät naiset vaarallisia. voisiko joku selventää asiaa? onko joku havainnut myös nämä oudot ilmiöt liikkumassa ympäri kuopiota? ketä he ovat ja mistä he tulevat?
kuopiossa liikkuu outoja vihreitä hippiäisiä
joobajoo123
7
1759
Vastaukset
- vastaa..
..: tulemme toisesta galaxista ja aiomme viedä sinut koe-eläimeksi kunhan lähdemme takaisin ensi viikolla. Pakkaa tavarasi.
- Kuopion torille.
Ja tule Kuopion torille,ensi tiistaina kello 12.00. MITÄÄN et tarvitse mukaan,et edes vaatteita. Vain kaasunaamarin päähäsi!!! Siis 2.10.2006, Kuopion tori, kello kaksitoista....EI VAATTEITA!!...ja muista se KAASUNAAMARI!!!!
- iuorghpwrg
apua soitan hätänumeroon!
- 09358fjeihuibh
apua soitan hätänumeroon!!
- mallasmaisema
Toiset väittävät että ei Kuopio ole enään mikään pikku kaupunki hengeltään ?
- aannikki
ne on, vihreenä kateudesta!
- Anonyymi
Eipä siellä oikein mittään ollut. Läksin sitten kotia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805659
- 1273943
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453820- 663504
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262888Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72419- 272184
- 2042091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?331879Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4301752