Tietääkö kukaan kuinka paljon suunnilleen maksaa vanhaenglanninlammaskoiran pentu? Osaako kukaan suositella hyvää kenneliä, josta pentu kannattaa hankkia? Kiitos jo etukäteen vastauksista. =)
Vanhaenglanninlammaskoiran hinta?
9
7753
Vastaukset
- ----------
linkkejä kasvattajien kotisivuille
http://www.koirat.com/rotu.phtml?id=20
ja uskoisin pentujen hinnan olevan noin 1000e - kisu84
meille tulee ens kuun lopussa lampuri Blockheads kennelistä=)
hinta 1000e..riippuu aina vähän,mutta luulisin että 800-1000euroa on aikalailla oikea hinta..
Blockheadskennelissä oli suunnitelmissa astutus..ja grey coatsiin odotettiin lokakuun lopussa syntyviksi=)jos oikein muistin..=D- Tuikku86
Minulle on nyt varattuna lampurin narttupentu Grey Coats kennelistä. =) Toivottavasti onni on myötä ja saisin vihdoinkin oman lampurin. Ihastuin rotuun täysin ku 5v oli sellainen höpönassu hoitokoirana.
- kisu84
Tuikku86 kirjoitti:
Minulle on nyt varattuna lampurin narttupentu Grey Coats kennelistä. =) Toivottavasti onni on myötä ja saisin vihdoinkin oman lampurin. Ihastuin rotuun täysin ku 5v oli sellainen höpönassu hoitokoirana.
onpas kivaa kun säkin saat oman lampurin=)
mä olen kymmenen vuotta haaveillut omasta..ja kohta poju on meillä=)
mä tässä jo suunnittelen harjojen ym ostoa=D
hihii kyllä elämä on ihanaa!! - maha011
kisu84 kirjoitti:
hihii kyllä elämä on ihanaa!!Onnittelut Tuikku86 omasta lammaskoirasta! Nämä ovat kyllä aivan ihania otuksia. Itselläni on reilun vuoden ikäinen tyttölampuri samaisesta GC-kennelistä. Mukavaa saada uusia nuoria lammaskoiran omistajia :P Olis joskus kiva vaikka laitella sähköpostia. Kävin viikko sitten keskiviikkona katsomassa noita pentuja, joista varmaankin on myös sinulle tulossa pentu. Kaunis pentue! Onnea oman lampurin kanssa.
- Anonyymi
kisu84 kirjoitti:
hihii kyllä elämä on ihanaa!!Itselläni oli 12 vuotta laskuri oli maailman paraskaveri
- KarvakoiraFani
Voi ku mäki haluiaisin Vanhanenglanninlammaskoiran ja muita karvakoira höpönassui! Esim.partacollie ja maltan koirat on ihanii! oon muute 8 w.
- Anonyymi
1800e
- Anonyymi
Reppana olet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1254071
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232962Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132504- 462071
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2491669Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451603- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201406- 281390
- 951201