Regal-veneet

TT

Onko kokemuksia Regal-veneistä?

- Ovatko hyviä ajetavia?
- Kestävästi rakennettuja?
- Mihin pitäisi kiinnittää erityisesti huomiota?

Terveisin,
Käytetyn Regal 255:n ostoa harkitseva.

7

4510

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Båtman

Regaleissa on vahva pohja ja hyvä v-pohja, siis riittävän suuri.
      Ovat ne parempia kuin Baylinerit
      ja näkeehän sen hinnastakin

• sr

saa euroilla turusta ,jossa uusi maahantuoja sijaitsee,liikkeen nimeä en nyt muista,mutta löytyy jos tarvitsee.

• SePe
        sr kirjoitti:

saa euroilla turusta ,jossa uusi maahantuoja sijaitsee,liikkeen nimeä en nyt muista,mutta löytyy jos tarvitsee.

PORT ARTHUR OY
        Läntinen Pitkäkatu 20

www.portarthur.fi

• Veneilijä

Mulla oli viime kesänä 320 Regal ja erittäin jykeväksi ja laadukkaaksi veneen sinänsä koin. Ongelmia oli lähinnä sähköjen kanssa, jotka joku jamppa oli itte vedellyt. Niin hyvä paatti se oli, että veljeni osti vielä isomman Regalin tuossa pari kuukautta sitten. Suosittelen, vaikka Sea Ray on kuitenkin enemmän mieleeni. Regalissa paljon puuta ja se on hyvä asia.

• TT

Minkä vuoden malli oli kyseessä ja millä koneilla? Mikä Sea Rayssa mielestäsi parempaa?

Ostoa harkitsevana kaikki vinkit otetaan kiitollisena vastaan!

• Veneilijä
        TT kirjoitti:

Minkä vuoden malli oli kyseessä ja millä koneilla? Mikä Sea Rayssa mielestäsi parempaa?

Ostoa harkitsevana kaikki vinkit otetaan kiitollisena vastaan!

Vene oli 1991 -mallia ja koneina kaksi volvon 200 heppasta dieseliä eli hyvät ja tunnetut koneet. Erittäin hyvä paketti suorituskyvyltään, matkanopeutta pystyi pitämään aina 30 solmuun saakka. Monet 255 Regalin omistajat tulivat kyllä juttelemaan ja kyselemään ;). Voin suositella ko. venetyyppiä, hyvä ajaa, leveä ja tosi vakaa vene ja kulkee hienosti. Massaakin on. Erittäin hyvät tilat, jos vertaa vaikka Sea Ray 300 sundanceriin niin onhan Regal paljon paremman näköinen kuin -89 Sea Ray. Mutta jos löytyisi pyöreillä ikkunoilla oleva Sea Ray niin se olisi hyvä peli. Nythän on myynnissä kaksi kappaletta 280 sundanceria, toinen Kotkassa bensakoneilla ja toinen melkein uusilla KAD32 -koneilla Kemiön venekeskuksessa. Olen miettinyt itse sen Kemiön veneen ostoa, mutta aika kovaa hintaa pitäävät.

Mulle ole Regal ei ollut kovin tuttu merkki ensin, mutta en kyllä pettynyt juurikaan veneen laatuun. Ja pidän erittäin paljon siitä, miten sisustuksessa on käytetty puuta.

Jos sulla vaan on varaa, niin osta 30 jalkainen paatti ja kahdella koneella. Leveys antaa avaruutta ja mukavuutta sisätiloihin ja tietysti turvallisuutta. Meillä parikin kertaa toinen kone hyytyi matkalle ja päästiin sitten toisella perille asti. Syynä oli polttoaineensuodattimen ja ilmansuodattimen tukkeutuminen.

Miksi pidän Sea Rayta parempana johtuu varmaan siitä, että meillä on ollut kolme senmerkkistä ja kaikista on jäänyt tosi hyvä mielikuva. Ja onhan se tunnetumpi merkki =>> helpompi myydä. Hyviä vaan ei ole oikein tarjolla. 250 sundancer olisi ihan kelpo peli -90 vuosimallia esim. ja niitä on tarjollakin jonkin verran. Riippuu sulla tietty miten arvostat dieseliä. Mutta osta joko Mercruiserin tai Volvon koneella, mieluummin Volvon, löytyy joko niemestä ja notkosta huoltoa.

Mitäs muuta....jos kaipaat jotain lisätietoa tai jotain niin laita vaan kyselyä, alkaa tässä venekuume polttelemaan jo....kun toi Regal meni vähän niinkuin vahingossa kaupaksi viime syksynä...

Niin ja tosiaan mun veljeni osti 380 Commodoren syksyllä ja aika peli tuntuu olevan, hieno vene!

• TT
        Veneilijä kirjoitti:

Vene oli 1991 -mallia ja koneina kaksi volvon 200 heppasta dieseliä eli hyvät ja tunnetut koneet. Erittäin hyvä paketti suorituskyvyltään, matkanopeutta pystyi pitämään aina 30 solmuun saakka. Monet 255 Regalin omistajat tulivat kyllä juttelemaan ja kyselemään ;). Voin suositella ko. venetyyppiä, hyvä ajaa, leveä ja tosi vakaa vene ja kulkee hienosti. Massaakin on. Erittäin hyvät tilat, jos vertaa vaikka Sea Ray 300 sundanceriin niin onhan Regal paljon paremman näköinen kuin -89 Sea Ray. Mutta jos löytyisi pyöreillä ikkunoilla oleva Sea Ray niin se olisi hyvä peli. Nythän on myynnissä kaksi kappaletta 280 sundanceria, toinen Kotkassa bensakoneilla ja toinen melkein uusilla KAD32 -koneilla Kemiön venekeskuksessa. Olen miettinyt itse sen Kemiön veneen ostoa, mutta aika kovaa hintaa pitäävät.

Mulle ole Regal ei ollut kovin tuttu merkki ensin, mutta en kyllä pettynyt juurikaan veneen laatuun. Ja pidän erittäin paljon siitä, miten sisustuksessa on käytetty puuta.

Jos sulla vaan on varaa, niin osta 30 jalkainen paatti ja kahdella koneella. Leveys antaa avaruutta ja mukavuutta sisätiloihin ja tietysti turvallisuutta. Meillä parikin kertaa toinen kone hyytyi matkalle ja päästiin sitten toisella perille asti. Syynä oli polttoaineensuodattimen ja ilmansuodattimen tukkeutuminen.

Miksi pidän Sea Rayta parempana johtuu varmaan siitä, että meillä on ollut kolme senmerkkistä ja kaikista on jäänyt tosi hyvä mielikuva. Ja onhan se tunnetumpi merkki =>> helpompi myydä. Hyviä vaan ei ole oikein tarjolla. 250 sundancer olisi ihan kelpo peli -90 vuosimallia esim. ja niitä on tarjollakin jonkin verran. Riippuu sulla tietty miten arvostat dieseliä. Mutta osta joko Mercruiserin tai Volvon koneella, mieluummin Volvon, löytyy joko niemestä ja notkosta huoltoa.

Mitäs muuta....jos kaipaat jotain lisätietoa tai jotain niin laita vaan kyselyä, alkaa tässä venekuume polttelemaan jo....kun toi Regal meni vähän niinkuin vahingossa kaupaksi viime syksynä...

Niin ja tosiaan mun veljeni osti 380 Commodoren syksyllä ja aika peli tuntuu olevan, hieno vene!

Kiitokset seikkaperäisestä vastauksesta!
        Olen taholta jos toiseltakin saanut kuulla vain pelkkää hyvää Regaleista. Yhtä kävinkin taannoin katsomassa ja siinä oli tosiaan käytetty puuta runsaasti sisustuksessa. Ei ole mikään "saippuakuppi", kuten muut vastaavat. Nyt vaan sitten päätöksiä tekemään!

Hyvää veneilykesää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3603
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2449
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2274
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2047
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1562
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1489
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1292
    8. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1289
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      265
      1265
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1255
    Aihe