Omassa autossa k.puoleinen vyosyottaja jo rikki..
Ja nyt bimmerfestin ja e90postin palstoilla jo keskustellaan mika sulake pitaa poistaa jotta saisi nuo syottajat deaktivoiduksi.
Heh, ei laatu oikein vaikuta. Muutenkin olen materiaalivalintoihin pettynyt. Kaipaan e46sen kuljettajan ergonomiaa, mittaristo ja sisustuksen hienoja pintoja jossa ei ollut kovaa halpaa muovia.
e92 tyyppiviat..?
8
3354
Vastaukset
- tänne
Pistä laivaan ja lähetä tänne. Voin laittaa sulle paluupostissa E46:n tilalle.
- syvältä
E39:iin ja E46:een tottuneena kyllä näiden uusien 3- ja 5-sarjan kojelaudat ovat suoraan sanottuna perseestä !!! Uuden 3-sarjan coupen ulkomuodot miellyttää silmää eniten näistä uusista malleista, mutta kun siitä puuttuu ne kaksi ovea. Harmittaa todella. Niin ja kun istahtaa kuskin penkille, niin oikein suru tulee puseroon. Koskakohan munuaiset poistuu tai tuplavalot ??????????
- BMW on High Endiä
Mielestäni uuden kolmossarjan kojelaudan muotoilussa ei ole mitään vikaa.
Se selvästikin valittu muotoilullinen tyylisuunta: yksinkertainen ja tyylikäs.
Sitä on junttien on vaikea tajuta, kun pitäisi valoa ja nappulaa kuin marketin hyllyn poppikoneissa.
Vertaa esimerkiksi High End hifi-laitteisiin, samaa tyyliä kuin Bemarin kojelaudassa! - Hartsa BMW
Minusta esim. nykyisen 5 -sarjan kojelauta on tyylikkään moderni, pelkistetty ja toimiva. En osaa moittia ja verrata edellisiin koska tämä auto on 1. BMW :ni. Tietysti jos vanhaan on tottunut niin.....
- hifilaitteisiin ?
BMW on High Endiä kirjoitti:
Mielestäni uuden kolmossarjan kojelaudan muotoilussa ei ole mitään vikaa.
Se selvästikin valittu muotoilullinen tyylisuunta: yksinkertainen ja tyylikäs.
Sitä on junttien on vaikea tajuta, kun pitäisi valoa ja nappulaa kuin marketin hyllyn poppikoneissa.
Vertaa esimerkiksi High End hifi-laitteisiin, samaa tyyliä kuin Bemarin kojelaudassa!Onko se joku designin mittapuu ? Auto on nyt kuitenkin hiukan eri laite kuin jotkut stereot. BMW:ssä ei ole koskaan ollut mitään nappulaviidakkoa, ja kojelauta on selkeästi tehty kuljettajalle. Kaikenlisäksi uusi kojelautadesign perustuu siihen kakkosneloseen joka möllöttää keskellä poikittain. Jos siihen ottaa vielä navinäytön, niin sittenhän se vasta on äärettömän ruma. Liikaa pyöreitä muotoja ja teräviä kulmia sekaisin. Ei ole sellaista yhtenäistä linjaa, mitä on aikaisemmin ollut. Esim E38, E39, E46:ssa samat muodot ja tyyli jatkuu oviin. Nykyään ne on kuin eri autoista, ja mikä kaikkein pahinta - ei edes BMW:stä.
- vuoden 1959
hifilaitteisiin ? kirjoitti:
Onko se joku designin mittapuu ? Auto on nyt kuitenkin hiukan eri laite kuin jotkut stereot. BMW:ssä ei ole koskaan ollut mitään nappulaviidakkoa, ja kojelauta on selkeästi tehty kuljettajalle. Kaikenlisäksi uusi kojelautadesign perustuu siihen kakkosneloseen joka möllöttää keskellä poikittain. Jos siihen ottaa vielä navinäytön, niin sittenhän se vasta on äärettömän ruma. Liikaa pyöreitä muotoja ja teräviä kulmia sekaisin. Ei ole sellaista yhtenäistä linjaa, mitä on aikaisemmin ollut. Esim E38, E39, E46:ssa samat muodot ja tyyli jatkuu oviin. Nykyään ne on kuin eri autoista, ja mikä kaikkein pahinta - ei edes BMW:stä.
Valmetin kojelautaan, jos ei meinaan Hign End-muotoilu disainin mittapuuksi nirppanokalle kelpaa.
Valmetin kojelauta on kaikessa karuudessaan uskomattoman tyylikäs ja yksinkertainen (siis esimerkiksi).
- Ricracing
En epäile etteikö siinä ongelmia esiintyisi.
Toisaalta ilman sitä niin vyö on tosipaha hakea B-pilarista, vanha coupé ongelma.
En myöskään epäile hetkeäkään etteikö BMW tuota vikaa korjaisi.
Sähkömoottori menee uusiksi kuten muovitanko (syöttäjä), elleivät jopa vaihda johonkin metalliin.
Ensisilmäyksellä en huomannut materiaaleissa ongelmia, mutta tosin koeajoa en ole vielä suorittanut.
Kojelauta oli mielestäni tyylikäs.- Mersu CLK
Mersun CLK:ssa tismalleen samanlainen vyön syöttäjä. Aika verkkaisesti se vyön ojentaa, mutta se kuulunee asiaan.
Nopeampi liike aiheuttaisi turvallisuus riskin, ja töitä asianajajille. Ainakin Ameriikoissa, missä joku pöljä jäisi kuitenkin oven ja syöttäjän väliin.
Lienee sama alihankkija joka toimittaa kaikille syöttömekaniikan. Turha odottaa siinä vehkeessä mitään pronssi- tai kuulalaakereita olevan.
Halvalla ne on tehtävä, kilpailu on kovaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302245
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261958Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121489Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121337Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17967
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752